HEAL DSpace

Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών λεωφορείων σε σύστημα μετρό

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Χαρίσης, Αναστάσιος el
dc.contributor.author Charisis, Anastasios en
dc.date.accessioned 2016-07-05T08:13:13Z
dc.date.available 2016-07-05T08:13:13Z
dc.date.issued 2016-07-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42972
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12223
dc.rights Default License
dc.subject Μεταφορές el
dc.subject Δίκτυα el
dc.subject Δρομολόγηση el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Γενετικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Transportation en
dc.subject Networks en
dc.subject Routing en
dc.subject Optimization en
dc.subject Genetic algorithm en
dc.title Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών λεωφορείων σε σύστημα μετρό el
dc.title Optimal design of feeder bus network in subway system en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορές el
heal.classification Σχεδιασμός δικτύων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-06-28
heal.abstract Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό δικτύου τροφοδοτικών λεωφορείων με στόχο την αποτελεσματική μεταφορά επιβατών σε πολλαπλούς σταθμούς μετρό. Η υπηρεσία σχεδιάστηκε με βάση τα συστήματα «Ανταποκρινόμενης στη ζήτηση μεταφοράς», έτσι χρησιμοποιήθηκε μια υπηρεσία μεταφοράς από λεωφορεία με ομοιογενή στόλο ώστε να ικανοποιήσει τις καθημερινές απαιτήσεις μετακίνησης. Το πρότυπο που δημιουργείται λαμβάνει τη μορφή ενός προβλήματος δρομολόγησης οχημάτων από πολλαπλές προελεύσεις σε πολλαπλούς προορισμούς με περιορισμούς στη χωρητικότητα. Για την επίλυση του προβλήματος εφαρμόζεται ένας γενετικός αλγόριθμος μέσω του οποίου παράγονται διαδρομές που ικανοποιούν τη ζήτηση προς όλους τους σταθμούς μετρό. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως ο αλγόριθμος παράγει λογικά αποτελέσματα σε μικρούς υπολογιστικούς χρόνους, επιτρέποντας έτσι τη δημιουργία διαδρομών ανάλογα με τη ζήτηση, όπως υπαγορεύεται από καθημερινά πρότυπα. el
heal.abstract This study deals with the design of a feeder bus network service in order to efficiently transport passengers to multiple major subway stations. The service is designed under the context of demand responsive transport, thus a shuttle service with a homogeneous fleet is employed to satisfy daily transportation requests. The problem is modeled as a many-to-many capacitated vehicle routing problem. A genetic algorithm is applied to the problem and routes accommodating demand for all subway stations are generated. Results show that the algorithm is able to produce results in short computational times, thus allowing for on-demand route generation as dictated by daily patterns. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Τζιχριτζής, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 105 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record