dc.contributor.author |
Χαρίσης, Αναστάσιος
|
el |
dc.contributor.author |
Charisis, Anastasios
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-07-05T08:13:13Z |
|
dc.date.available |
2016-07-05T08:13:13Z |
|
dc.date.issued |
2016-07-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42972 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12223 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μεταφορές |
el |
dc.subject |
Δίκτυα |
el |
dc.subject |
Δρομολόγηση |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Γενετικοί αλγόριθμοι |
el |
dc.subject |
Transportation |
en |
dc.subject |
Networks |
en |
dc.subject |
Routing |
en |
dc.subject |
Optimization |
en |
dc.subject |
Genetic algorithm |
en |
dc.title |
Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών λεωφορείων σε σύστημα μετρό |
el |
dc.title |
Optimal design of feeder bus network in subway system |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταφορές |
el |
heal.classification |
Σχεδιασμός δικτύων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-06-28 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό δικτύου τροφοδοτικών λεωφορείων με στόχο την αποτελεσματική μεταφορά επιβατών σε πολλαπλούς σταθμούς μετρό. Η υπηρεσία σχεδιάστηκε με βάση τα συστήματα «Ανταποκρινόμενης στη ζήτηση μεταφοράς», έτσι χρησιμοποιήθηκε μια υπηρεσία μεταφοράς από λεωφορεία με ομοιογενή στόλο ώστε να ικανοποιήσει τις καθημερινές απαιτήσεις μετακίνησης. Το πρότυπο που δημιουργείται λαμβάνει τη μορφή ενός προβλήματος δρομολόγησης οχημάτων από πολλαπλές προελεύσεις σε πολλαπλούς προορισμούς με περιορισμούς στη χωρητικότητα. Για την επίλυση του προβλήματος εφαρμόζεται ένας γενετικός αλγόριθμος μέσω του οποίου παράγονται διαδρομές που ικανοποιούν τη ζήτηση προς όλους τους σταθμούς μετρό. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως ο αλγόριθμος παράγει λογικά αποτελέσματα σε μικρούς υπολογιστικούς χρόνους, επιτρέποντας έτσι τη δημιουργία διαδρομών ανάλογα με τη ζήτηση, όπως υπαγορεύεται από καθημερινά πρότυπα. |
el |
heal.abstract |
This study deals with the design of a feeder bus network service in order to efficiently transport passengers to multiple major subway stations. The service is designed under the context of demand responsive transport, thus a shuttle service with a homogeneous fleet is employed to satisfy daily transportation requests. The problem is modeled as a many-to-many capacitated vehicle routing problem. A genetic algorithm is applied to the problem and routes accommodating demand for all subway stations are generated. Results show that the algorithm is able to produce results in short computational times, thus allowing for on-demand route generation as dictated by daily patterns. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τζιχριτζής, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
105 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|