dc.contributor.author | Ξυπολιτάς, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Xypolitas, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-05T10:22:10Z | |
dc.date.available | 2016-07-05T10:22:10Z | |
dc.date.issued | 2016-07-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42980 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12353 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αναγεννητική πέδηση | el |
dc.subject | Ηλεκτρικές μηχανές | el |
dc.subject | Ρεύμα φόρτισης | el |
dc.subject | Στρατηγικές πέδησης | el |
dc.subject | Προγράμματα οδήγησης | el |
dc.subject | Regenerative braking | en |
dc.subject | Motoring | en |
dc.subject | Braking | en |
dc.subject | Regenerative braking recharge current | en |
dc.subject | Low energy consumption | en |
dc.title | Αναγεννητική πέδηση στην ηλεκτροκίνηση | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ηλεκτρικές μηχανές | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/82141454a18e4198212661c8197ad4b72a7b3adb | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-06-16 | |
heal.abstract | Όλες οι ηλεκτρικές μηχανές έχουν δύο μηχανικές λειτουργίες, κίνησης και πέδησης. Η φύση της πέδησης μπορεί να είναι αναγεννητική, όπου η κινητική ενέργεια του ρότορα μετατρέπεται σε ηλεκτρική και στέλνεται πίσω στην πηγή ισχύος, ή μη-αναγεννητικής, όπου η πηγή παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για την παροχή πέδης. Αυτή η διπλωματική εξετάζει διάφορα κρίσιμα ζητήματα που σχετίζονται με την αναγεννητική πέδηση στις ηλεκτρικές μηχανές συνεχούς ρεύματος και εναλλασσόμενου ρεύματος, συμπεριλαμβανομένου του προσδιορισμού των ορίων στο επίπεδο ροπής-ταχύτητας καθορίζοντας τις περιοχές αναγεννητικής πέδησης και αξιολογώντας τα σημεία λειτουργίας εντός των περιοχών που έχουν ως αποτέλεσμα το μέγιστο ρεύμα αναγεννητικής πέδησης. Οι ηλεκτρικές μηχανές χρησιμοποιούνται στους κινητήρες των ηλεκτρικών και υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων για την παροχή ροπής κίνησης ή πέδησης ανάλογα με το αίτημα του οδηγού και την λογική της διαχείρισης της ενέργειας. Δεδομένου ότι τα εν λόγω οχήματα μεταφέρουν ένα περιορισμένο ποσό ηλεκτρικής ενέργειας τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (όπως μία μπαταρία), είναι σημαντικό να διατηρηθεί όσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια μπορεί για να αυξηθεί η διαδρομή που θα καλύψει το όχημα. Ως εκ τούτου, η έννοια της αναγεννητικής πέδησης είναι σημαντική για τα οχήματα αφού όταν λειτουργεί σε αυτή την κατάσταση κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος στέλνει ενέργεια πίσω στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας αναπληρώ-νοντας έτσι το επίπεδο ενέργειας της. Από την στιγμή που η ηλεκτρική μηχανή βοηθάει το σύστημα των μηχανικών φρένων του οχήματος, αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε μείωση της φθοράς των εξαρτημάτων του συστήματος των μηχανικών φρένων. Καθώς η μηχανική τριβή φρεναρίσματος και η πέδηση της ηλεκτρικής μηχανής χρησιμοποιούνται για να παρέχουν την απαιτούμενη ροπή πέδης του οχήματος, περιγράφονται στρατηγικές πέδησης που αφορούν το διαχωρισμό της εντολής πέδησης μεταξύ των δύο μηχανισμών πέδησης. Επίσης μελετάται και η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας ενός δοκιμαστικού οχήματος ως προς διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, και τέλος ως προς την χρησιμοποίηση διαφορετικών στρατηγικών πέδησης | el |
heal.abstract | All electric machines have two mechanical operations, motoring and braking. The nature of braking can be regenerative, where the kinetic energy of the rotor is converted into electricity and sent back to the power source or non-regenerative, where the source supplies electric power to provide braking. This thesis investigates several critical issues related to regenerative braking in both DC and AC electric machines, including the determination of boundaries in the torque-speed plane defining the regenerative braking capability region and the evaluation of operating points within that capability region that result in maximum regenerative braking recharge current. Electric machines are used in the powertrains of electric and hybrid-electric vehicles to provide motoring or braking torque in response to the driver’s request and power management logic. Since such vehicles carry a limited amount of electrical energy on-board their energy storage systems (such as a battery pack), it is important to conserve as much electrical energy as possible in order to increase the range of travel. Therefore, the concept of regenerative braking is of importance for such vehicles since operating in this mode during a braking event sends power back to the energy storage system thereby replenishing its energy level. Since the electric machine assists the mechanical friction braking system of the vehicle, it results in reduced wear on components within the mechanical friction brake system. As both mechanical friction braking and electric machine braking are used to provide the requested vehicle braking torque, braking strategies which relate to splitting of the braking command between the two braking mechanisms are discussed. The reduction in energy consumption of a test vehicle along different driving schedules while using different braking strategies is also studied | en |
heal.advisorName | Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Ιωαννίδου, Μαρία-Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Θεοδώρου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Τσαραμπάρης, Παναγιώτης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 80 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: