HEAL DSpace

Χώρος εκθέσεων για καλλιτέχνες του δρόμου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βισβίνης, Αλέξιος el
dc.contributor.author Visvinis, Alexios en
dc.date.accessioned 2016-07-08T11:42:12Z
dc.date.available 2016-07-08T11:42:12Z
dc.date.issued 2016-07-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43045
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12345
dc.rights Default License
dc.subject Καλλιτέχνες του δρόμου el
dc.subject Street artist en
dc.subject Εκθεσιακός χώρος el
dc.subject Δημόσιο-Ιδιωτικό el
dc.subject Λευκό el
dc.subject Πλατεία Κλαυθμώνος el
dc.subject Gallery en
dc.subject Public-Private en
dc.subject White en
dc.subject Klathmonos Square en
dc.title Χώρος εκθέσεων για καλλιτέχνες του δρόμου el
dc.title Gallery for street artist en
heal.type bachelorThesis
heal.classification architecture el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-10
heal.abstract Το θέμα με τίτλο «Χώρος εκθέσεων για καλλιτέχνες του δρόμου» έχει ως αντικείμενο έρευνας τον τρόπο με τον οποίο οι καλλιτέχνες του δρόμου μπορούν να στεγαστούν σε ένα ιδιωτικό χώρο όπου μπορούν να εκθέτουν τα έργα τους κ πως αυτό μπορεί να εκφραστεί αρχιτεκτονικά. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια δημόσια τέχνη το θέμα καλείται να λύσει ζητήματα που σχετίζονται με τις έννοιες του δημόσιου κ του ιδιωτικού κ το πως μπορεί να στηριχτεί αυτή η ιδέα μέσα σε ένα ιδιωτικό χώρο. Σχετικά με την τοποθέτηση του, το συγκεκριμένο κτίριο εντάσσεται σε ένα οικόπεδο το οποίο πληρεί τις απαραίτητες συνθήκες για ένα τέτοιου είδους κτίριο. Βρίσκεται απέναντι από ένα μεγάλο δημόσιο χώρο, την πλατεία Κλαυθμώνος και εντάσσεται μέσα στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Επιπλέον κάτω από το κτίριο αυτό περνάει το Θεμιστόκλειο τείχος, γεγονός σημαντικό για την κεντρική συνθετική ιδέα. Όσον αφορά τώρα την σύνθεση σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι έπρεπε να ισομοιραστεί το οικόπεδο στο δημόσιο κ το ιδιωτικό με αποτέλεσμα να χωριστεί σε δυο όμοια τρίγωνα δημιουργώντας έτσι ένα δημόσιο πέρασμα κ μια πλατεία εσωτερικά του κτιρίου. Επιπλέον σχετικά με το επίπεδο της όψης ήθελα να δώσω την εντύπωση, εξωτερικά ,ενός πλήρους-στιβαρού όγκου κ γι’αυτό τον λόγο χρησιμοποίησα δυο μεγάλες τυφλές, κατά το μεγαλύτερο τους μέρος, επιφάνειες στα όρια της οικοδομικής γραμμής αντιδρώντας όμως κατά ένα μέρος σε αυτήν. Ακόμη εσωτερικά του κτιρίου χρησιμοποιείται ως αρχιτεκτονικό στοιχείο η ράμπα η οποία συνδέει κατά ύψος όλους τους χώρους και η οποία χρησιμεύει κ σαν εκθεσιακός χώρος. Επιπλέον στο κτίριο υπάγονται δυο κλειστοί εκθεσιακοί χώροι. Τέλος για την συγκεκριμένη σύνθεση τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν κ τα οποία θα μπορούσαν να αναδείξουν το κτίριο είναι το λευκό οπλισμένο σκυρόδεμα κ οι μαύρες μεταλλικές λεπτομέρειες καθώς κ το etalbond ,τα οποία μπόρεσαν να προσδώσουν την γλυπτική μορφή κ υπόσταση του θέματος. el
heal.abstract The topic entitled "Report Area for street artists' has investigated the way in which street artists can be housed in a private space where they can exhibit their works and how this can be expressed architecturally. Although it is a public art the subject is asked to solve issues related to the concepts of public private and how this idea in a private space can be built. On installation, the particular building is part of a plot that meets the necessary conditions for such a building. Located opposite a large public space, Klafthmonos Square and fits into the historical city center. Further below this building passes Themistoclean wall, which is important for the central compositional idea. As far as the composition played an important role that should demarcated the land in public and private thus divided into two identical triangles creating a public passage and an internal square. In addition to the level of the face I wanted to give the impression, externally, a full-volume robust so the reason I used two big blind, for the most part, faces the limits of the building line but reacting in part to this . Even inside the building is used as an architectural element, the ramp connecting in height throughout, which serves as showroom. In addition to the building falling two closed fairgrounds. Finally for the specific composition of the material used n which could enhance the building is white reinforced concrete n black metal details as the etalbond, which could give the sculpture form and substance of the matter. en
heal.advisorName Τσιράκη, Σοφία el
heal.committeeMemberName Κούρκουλας, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Θεοδωρά, Παναγιώτα el
heal.committeeMemberName Δεληγιάννης, Χρήστος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής