HEAL DSpace

Διαχείριση αντιλήψεων στην αντιμετώπιση κρίσεων - Η περίπτωση της Volkswagen

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αγγελόπουλος, Γιώργος el
dc.contributor.author Angelopoulos, Giorgos en
dc.date.accessioned 2016-07-15T06:22:53Z
dc.date.available 2016-07-15T06:22:53Z
dc.date.issued 2016-07-15
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43112
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5071
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” el
dc.rights Default License
dc.subject Κρίση el
dc.subject Διαχείριση el
dc.subject Αντίληψη el
dc.subject Αυτοκινητοβιομηχανία el
dc.subject Σκάνδαλο el
dc.subject Crisis en
dc.subject Management en
dc.subject Perception en
dc.subject Automotive industry en
dc.title Διαχείριση αντιλήψεων στην αντιμετώπιση κρίσεων - Η περίπτωση της Volkswagen el
heal.type masterThesis
heal.classification Διοίκηση επιχειρήσεων el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/fc951ac278d76180bc62aea00a350e116518d7b5
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-01-15
heal.abstract Μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, ο Όμιλος Volkswagen, περνά τη σημαντικότερη κρίση στην ιστορία του. Σε σύντομο χρονικό διάστημα κατέστρεψε αντίληψη της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας που είχε καταφέρει να δημιουργήσει τις τελευταίες δεκαετίες. Αυτό δεν ήταν το αποτέλεσμα ενός σφάλματος ή των πράξεων ενός ατόμου, αλλά όπως αποκαλύπτεται, το έργο μια ομάδας ατόμων σε όλες τις διοικητικές βαθμίδες. Το γεγονός αυτό, συνδυαζόμενο με την ολοένα αυξανόμενη ταχύτητα μετάδοσης και μεγαλύτερης προσβασιμότητας πληροφοριών, κάνει την εν λόγω κρίση ιδιάζουσα. Η Volkswagen θα χρειαστεί πλέον να διαχειριστεί την αντίληψη του ακροατηρίου (αρχές, ΜΜΕ, καταναλωτές) και να μεταστρέψει το κλίμα, χρησιμοποιώντας κάτι παραπάνω από τα παραδοσιακά μέσα προσέγγισης. Ο στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να ερευνήσει τις δυνατότητες δράσεων της Volkswagen, στο πλαίσιο της διαχείρισης της αντίληψης, σε δύο περιπτώσεις: τι θα μπορούσε να είχε κάνει και τι μπορεί να κάνει στην υφιστάμενη κατάσταση. Για αυτό το λόγο, εξετάζεται η διαχείριση της αντίληψης για επιχειρήσεις και τα συστατικά στοιχεία της, ενώ επίσης καταγράφονται οι βασικές θεωρείες και οι στρατηγικές που προτείνουν. Ακόμα, γίνεται αναφορά σε ανάλογες προσπάθειες που έχουν γίνει στο παρελθόν, σε παρόμοια περιστατικά, με διαφορετικούς βαθμούς επιτυχίας (Exxon Valdez, Deepwater Horizon). Επιπλέον, καταγράφεται αναλυτικά η εξέλιξη της κρίσης, με έμφαση στους τελευταίους μήνες του 2015, όπου το φαινόμενο έλαβε τεράστιες διαστάσεις. el
heal.abstract One of the largest automakers in the world, the Volkswagen Group, passes the biggest crisis in its history. In a short period of time, it managed to destroy the perception of reliability and trustworthiness which it had managed to create the last decades. This was not the result of an error or of actions of an individual, but as revealed later, the work of a group of individuals from all levels of management. This fact, combined with the increasing transmission speed and greater accessibility of information, makes this crisis special. Volkswagen will need to manage the perception of the audience (authorities, media, consumers) and to switch the climate, using more than the traditional means of approach. The goal of this thesis is to examine the potential actions of Volkswagen, in the perception management spectrum, in two cases: what could have been done and what it can do in the current situation. For this reason, perception management for companies and its components are presented and also the basic theories and strategies which they propose are mentioned. Futhermore, reference is made to similar efforts which took place in the past in similar cases, with varying success (Exxon Valdez, Deepwater Horizon). Additionally, the evolution of the crisis is recorded in detail, with emphasis on the last months of 2015, where the phenomenon grew enormously. en
heal.advisorName Πανυγηράκης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Θεοδωρίδης, Προκόπης el
heal.committeeMemberName Ζαρκάδα, Άννα el
heal.committeeMemberName Πανόπουλος, Αναστάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 95 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής