dc.contributor.author | Δεμενόπουλος, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Demenopoulos, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-18T08:02:34Z | |
dc.date.available | 2016-07-18T08:02:34Z | |
dc.date.issued | 2016-07-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43140 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12025 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Επικουρικές υπηρεσίες | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Διαχείρηση ενέργειας | el |
dc.subject | EVS-Aggregator | en |
dc.subject | Generalizes benders decomposition | el |
dc.subject | Outer approximation | el |
dc.subject | Vehicle-to-grid (V2G) | el |
dc.title | Εφαρμογή αλγορίθμων βελτιστοποίησης μεικτού ακέραιου μη γραμμικού προγραμματισμού για την αποκεντρωμένη διαχείριση της V2G λειτουργίας των ηλεκτρικών οχημάτων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μαθηματικός προγραμματισμός | el |
heal.classification | Ηλεκτρονικά ισχύος | el |
heal.classification | Ηλεκτρονικά και υβριδικά οχήματα | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/1e70221228707b53cce862a3ea8f89436a049d97 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/be03342f832a0fa2631519bdb0c8682807cd1e1b | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/4ee3c92831f9496746957f8b445be8fd1b1a2b25 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-02-18 | |
heal.abstract | Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση , εφαρμογή και σύγκριση των μεθόδων μαθηματικού προγραμματισμού Generalized Benders Decomposition και Outer Approximation οι οποίες επιτρέπουν την διαχείριση και τον ημερήσιο προγραμματισμό των φορτίσεων/εκφορτίσεων ενός στόλου ηλεκτρικών οχημάτων με βάση ένα προκαθορισμένο προφίλ λειτουργίας. Με τον τρόπο αυτό καθίσταται δυνατή η V2G λειτουργία ενός δικτύου που βρίσκεται υπό τον έλεγχο ενός κεντρικού διαχειριστή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αρχικά παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία τα καθιστούν ως το μεταφορικό μέσο που θα επικρατήσει τα επόμενα χρόνια ενώ παράλληλα περιγράφεται η V2G λειτουργία μεταξύ των οχημάτων και του δικτύου. Στη συνέχεια διατυπώνεται η μαθηματική περιγραφή της αμφίδρομης V2G λειτουργίας καθώς και το αντίστοιχου κεντρικού προβλήματος. Ακολουθεί η αναλυτική παρουσίαση και μαθηματική περιγραφή των αλγορίθμων Generalized Benders Decomposition και Outer Approximation καθώς και η εφαρμογή τους στο κεντρικό πρόβλημα με τη βοήθεια του προγράμματος MATLAB. Αφού παρουσιαστούν τα δεδομένα του προβλήματος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των εξεταζόμενων μεθόδων. Τέλος αποτυπώνονται τα συμπεράσματα της σύγκρισης των δύο μεθόδων. | el |
heal.abstract | The aim of this thesis is the implementation and comparison between the Generalized Benders Decomposition and Outer Approximation non-linear programming optimization methods with application in the management and daily programming of the charging/discharging of a fleet of electric vehicles (EVs), assuming a predefined power profile. We demonstrate that the aforementioned implementation facilitates a V2G operation on a network under the control of a central EVS-administrator. The features of EVs, as prominent means of transportation in the coming years, are presented along with the analysis of the V2G operation between the EVs and the network. The description of the Bidirectional V2G operation model and the corresponding central mathematical problem is provided further in the thesis. With respect to their application in the central problem, a detailed mathematical description of the Generalized Benders Decomposition and Outer Approximation algorithms is deduced and implemented using MATLAB. Following the presentation of the problem's data case, we then demonstrate the results of the aforesaid two test methods. Finally, the findings of the comparison of the two methods are analyzed and the outcome is discussed. | en |
heal.advisorName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Κορρές, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 77 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: