dc.contributor.author | Δεμερούκας, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Demeroukas, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-19T10:44:31Z | |
dc.date.available | 2016-07-19T10:44:31Z | |
dc.date.issued | 2016-07-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43170 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12562 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Παραμετρική μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Υπολογιστικά συστήματα | el |
dc.subject | Υδροδυναμική | el |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject | Optimization | en |
dc.subject | Parametric modeling | el |
dc.subject | Software | el |
dc.subject | Hydrodynamics | el |
dc.subject | Containership | el |
dc.title | Παραμετρική μοντελοποίηση και υδροδυναμική βελτιστοποίηση πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυτική υδροδυναμική | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/f153a1858b050e85acd4d48b9602986e66543497 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-05-16 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς ενός πλοίου. Η παρούσα εργασία εξέτασε τη μελέτη ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η διαμόρφωση της γάστρας από κατασκευαστικά σχέδια και κατόπιν η δημιουργία του παραμετρικού μοντέλου-με τη χρήση ενός λογισμικού - ώστε ένας περιορισμένος αριθμός μεταβλητών σχεδίασης να επηρεάζει στο μέγιστο βαθμό τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την υδροδυναμική απόδοση. Η υδροδυναμική αξιολόγηση των παραχθεισών γεωμετριών συνίσταται στην συμπεριφορά τους κατά την πλεύση τόσο σε ήρεμο νερό όσο και σε κυματισμούς. Όσον αφορά την πλεύση σε ήρεμο νερό αντικείμενο ελαχιστοποίησης θα είναι η αντίσταση κυματισμού. Εκτιμήθηκε η επαγόμενη επιτάχυνση στην πλώρη κατά την πλεύση σε αρμονικούς κυματισμούς διαφόρων συχνοτήτων ενώ η μέγιστη τιμή της ήταν το μέγεθος ελαχιστοποίησης. Η διαδικασία βελτιστοποίησης πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός γενετικού αλγορίθμου. Από τη διακύμανση του συνόλου των μεταβλητών σχεδίασης προέκυψαν οι εναλλακτικές γεωμετρίες των οποίων οι επιδόσεις αξιολογήθηκαν ώστε να καταλήξουμε σε ένα σύνολο διαφορετικών μορφών γάστρας με καλύτερες επιδόσεις από την αρχική. | el |
heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 113 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: