HEAL DSpace

Παραμετρική μοντελοποίηση και υδροδυναμική βελτιστοποίηση πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δεμερούκας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Demeroukas, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2016-07-19T10:44:31Z
dc.date.available 2016-07-19T10:44:31Z
dc.date.issued 2016-07-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43170
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12562
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Παραμετρική μοντελοποίηση el
dc.subject Υπολογιστικά συστήματα el
dc.subject Υδροδυναμική el
dc.subject Εμπορευματοκιβώτια el
dc.subject Optimization en
dc.subject Parametric modeling el
dc.subject Software el
dc.subject Hydrodynamics el
dc.subject Containership el
dc.title Παραμετρική μοντελοποίηση και υδροδυναμική βελτιστοποίηση πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτική υδροδυναμική el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/f153a1858b050e85acd4d48b9602986e66543497
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-05-16
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς ενός πλοίου. Η παρούσα εργασία εξέτασε τη μελέτη ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η διαμόρφωση της γάστρας από κατασκευαστικά σχέδια και κατόπιν η δημιουργία του παραμετρικού μοντέλου-με τη χρήση ενός λογισμικού - ώστε ένας περιορισμένος αριθμός μεταβλητών σχεδίασης να επηρεάζει στο μέγιστο βαθμό τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την υδροδυναμική απόδοση. Η υδροδυναμική αξιολόγηση των παραχθεισών γεωμετριών συνίσταται στην συμπεριφορά τους κατά την πλεύση τόσο σε ήρεμο νερό όσο και σε κυματισμούς. Όσον αφορά την πλεύση σε ήρεμο νερό αντικείμενο ελαχιστοποίησης θα είναι η αντίσταση κυματισμού. Εκτιμήθηκε η επαγόμενη επιτάχυνση στην πλώρη κατά την πλεύση σε αρμονικούς κυματισμούς διαφόρων συχνοτήτων ενώ η μέγιστη τιμή της ήταν το μέγεθος ελαχιστοποίησης. Η διαδικασία βελτιστοποίησης πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός γενετικού αλγορίθμου. Από τη διακύμανση του συνόλου των μεταβλητών σχεδίασης προέκυψαν οι εναλλακτικές γεωμετρίες των οποίων οι επιδόσεις αξιολογήθηκαν ώστε να καταλήξουμε σε ένα σύνολο διαφορετικών μορφών γάστρας με καλύτερες επιδόσεις από την αρχική. el
heal.advisorName Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 113 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα