dc.contributor.author | Καραγεώργος, Παντελεήμων | el |
dc.contributor.author | Karageorgos, Panteleimon | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T07:02:22Z | |
dc.date.available | 2016-07-22T07:02:22Z | |
dc.date.issued | 2016-07-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43211 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12985 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακός κορεσμός | el |
dc.subject | Πολιτικές τιμολόγησης | el |
dc.subject | Μικρός δακτύλιος Αθηνών | el |
dc.subject | Σενάρια στατικής τιμολόγησης | el |
dc.subject | Μικροσκοπική προσομοίωση | el |
dc.subject | Traffic congestion | en |
dc.subject | Congestion pricing strategies | eN |
dc.subject | Small ring of Athens | eN |
dc.subject | static pricing scenarios | el |
dc.subject | Microscopic simulation | el |
dc.title | Μικροσκοπική εξέταση της επιρροής πολιτικών τιμολόγησης του κορεσμού σε αστικά οδικά δίκτυα | el |
dc.title | Microscopic examination of traffic impacts from the implementation of static congestion pricing policies | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κυκλοφοριακή Τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-19 | |
heal.abstract | Παρά την οικονομική ύφεση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, ο κυκλοφοριακός κορεσμός στο αστικό οδικό δίκτυο της Αθήνας εξακολουθεί να αποτελεί ένα μείζον πρόβλημα, το οποίο έχει αρνητικές συνέπειες τόσο για το περιβάλλον,όσο και για τους χρήστες των υποδομών σε αυτό. Η ανάπτυξη πολιτικών τιμολόγησης αποτελεί έναν διαδεδομένο τρόπο αντιμετώπισης της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε μεγάλα αστικά κέντρα. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση των κυκλοφοριακών συνεπειών που προκύπτουν από την εφαρμογή πολιτικών περιορισμού τηςκυκλοφορίας και συγκεκριμένα με την μέθοδο στατικής τιμολόγησης σε όλες τις εισόδους της περιοχής μελέτης.Ως περιοχή μελέτης ορίζεται ομικρός δακτύλιος Αθηνών. Για την ανάλυση του φαινομένου, διαμορφώθηκαν κατάλληλα σενάρια στατικής τιμολόγησης, μετά από τη διενέργεια έρευνας ερωτηματολογίων σε οδηγούς οχημάτων ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.), αναφορικά με την αποδοχή του μέτρου, ανάλογα με το ύψος του κομίστρου. Η προσομοίωση των σεναρίων τιμολόγησης για το μικρό δακτύλιο πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του λογισμικού Aimsun. Πραγματοποιήθηκε μικροσκοπική ανάλυση των κυκλοφοριακών μεγεθών με τη χρήσηεπικαιροποιημένων κυκλοφοριακών δεδομένων. Τέλος, από την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της μικροσκοπικής προσομοίωσης, προκρίνεται τελικά το βέλτιστο σενάριο. Λέξεις - κλειδιά: κυκλοφοριακός κορεσμός, πολιτικές τιμολόγησης κορεσμού, μικρός δακτύλιοςΑθηνών, σενάρια στατικής τιμολόγησης, ύψος κομίστρου, μικροσκοπική προσομοίωση | el |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 171 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: