HEAL DSpace

Μικροσκοπική εξέταση της επιρροής πολιτικών τιμολόγησης του κορεσμού σε αστικά οδικά δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραγεώργος, Παντελεήμων el
dc.contributor.author Karageorgos, Panteleimon en
dc.date.accessioned 2016-07-22T07:02:22Z
dc.date.available 2016-07-22T07:02:22Z
dc.date.issued 2016-07-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43211
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12985
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κυκλοφοριακός κορεσμός el
dc.subject Πολιτικές τιμολόγησης el
dc.subject Μικρός δακτύλιος Αθηνών el
dc.subject Σενάρια στατικής τιμολόγησης el
dc.subject Μικροσκοπική προσομοίωση el
dc.subject Traffic congestion en
dc.subject Congestion pricing strategies eN
dc.subject Small ring of Athens eN
dc.subject static pricing scenarios el
dc.subject Microscopic simulation el
dc.title Μικροσκοπική εξέταση της επιρροής πολιτικών τιμολόγησης του κορεσμού σε αστικά οδικά δίκτυα el
dc.title Microscopic examination of traffic impacts from the implementation of static congestion pricing policies el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακή Τεχνική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-19
heal.abstract Παρά την οικονομική ύφεση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, ο κυκλοφοριακός κορεσμός στο αστικό οδικό δίκτυο της Αθήνας εξακολουθεί να αποτελεί ένα μείζον πρόβλημα, το οποίο έχει αρνητικές συνέπειες τόσο για το περιβάλλον,όσο και για τους χρήστες των υποδομών σε αυτό. Η ανάπτυξη πολιτικών τιμολόγησης αποτελεί έναν διαδεδομένο τρόπο αντιμετώπισης της κυκλοφοριακής συμφόρησης σε μεγάλα αστικά κέντρα. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση των κυκλοφοριακών συνεπειών που προκύπτουν από την εφαρμογή πολιτικών περιορισμού τηςκυκλοφορίας και συγκεκριμένα με την μέθοδο στατικής τιμολόγησης σε όλες τις εισόδους της περιοχής μελέτης.Ως περιοχή μελέτης ορίζεται ομικρός δακτύλιος Αθηνών. Για την ανάλυση του φαινομένου, διαμορφώθηκαν κατάλληλα σενάρια στατικής τιμολόγησης, μετά από τη διενέργεια έρευνας ερωτηματολογίων σε οδηγούς οχημάτων ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.), αναφορικά με την αποδοχή του μέτρου, ανάλογα με το ύψος του κομίστρου. Η προσομοίωση των σεναρίων τιμολόγησης για το μικρό δακτύλιο πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του λογισμικού Aimsun. Πραγματοποιήθηκε μικροσκοπική ανάλυση των κυκλοφοριακών μεγεθών με τη χρήσηεπικαιροποιημένων κυκλοφοριακών δεδομένων. Τέλος, από την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της μικροσκοπικής προσομοίωσης, προκρίνεται τελικά το βέλτιστο σενάριο. Λέξεις - κλειδιά: κυκλοφοριακός κορεσμός, πολιτικές τιμολόγησης κορεσμού, μικρός δακτύλιοςΑθηνών, σενάρια στατικής τιμολόγησης, ύψος κομίστρου, μικροσκοπική προσομοίωση el
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 171 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα