dc.contributor.author | Τσουτσάνη, Ραχήλ | el |
dc.contributor.author | Tsoutsani, Rachil | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T07:39:15Z | |
dc.date.available | 2016-07-22T07:39:15Z | |
dc.date.issued | 2016-07-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43218 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5795 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ναυπηγικοί χάλυβες | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση διάβρωσης χάλυβα | el |
dc.subject | Διάβρωση | el |
dc.subject | Πείραμα διάβρωσης | el |
dc.subject | Καμπύλες πόλωσης | el |
dc.subject | Corrosion | en |
dc.subject | Naval steels | en |
dc.subject | Polarization curves | en |
dc.subject | Modelling of polarization curves | en |
dc.subject | AH36-S690 steels | en |
dc.title | Polarization curves modelling concerning the corrosion behavior of naval steels and experimental validation | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Ναυπηγικά υλικά | el |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-02-05 | |
heal.abstract | H παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη χρήση του χάλυβα στη ναυπηγική βιομηχανία και συγκεκριμένα με το φαινόμενο της διάβρωσης χάλυβα ΑΗ36 και S690 σε διάλυμα NaCl 3.5% κ.β. ώστε να προσομοιωθούν οι συνθήκες θαλάσσιου περιβάλλοντος. Εκπονήθηκε στο εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Η αποτίμηση της προδιάθεσης για διάβρωση των χαλύβων έγινε πειραματικά χρησιμοποιώντας τη μέθοδο ηλεκτροχημικής πόλωσης (Μέθοδος προεκβολής ευθειών Τafel) και με την ανάπτυξη μοντέλου ηλεκτροχημικής πόλωσης με την χρήση του λογισμικού Comsol Multiphysics 4.3b. Τα αποτελέσματα της μοντελοποίησης αξιολογούνται σύμφωνα με τα πειραματικά δεδομένα. Σκοπός της εργασίας είναι η σύγκριση των δύο χαλύβων ως προς την αντοχή τους σε διάβρωση καθώς και η σύγκριση των πειραματικών αποτελεσμάτων με αυτά της μοντελοποίησης ώστε να αξιολογηθεί η αξιοπιστία της προσομοίωσης του πειράματος. | el |
heal.abstract | This thesis deals with the use of steel in shipbuilding industry and in particular with the corrosion of AH36 and S690 steel in marine environment (solution NaCl 3.5% w/w). The experimental procedure is prepared in the Shipbuilding Technology Laboratory, School of Naval Architecture and Marine Engineering, NTUA. The predisposition for corrosion was investigated experimentally by polarization methods (Linear Polarization and Tafel method) as well as by developing a finite element model using Comsol Multiphysics 4.3b software. The results of the modeling will be evaluated with experimental data. The purpose of this thesis is the comparison of the two steels regarding their resistance to corrosion as well as the evaluation of the simulation method concerning the verification of simulating the experimental investigation. | en |
heal.advisorName | Παντελής, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Τσούβαλης, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 91 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: