HEAL DSpace

Polarization curves modelling concerning the corrosion behavior of naval steels and experimental validation

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσουτσάνη, Ραχήλ el
dc.contributor.author Tsoutsani, Rachil en
dc.date.accessioned 2016-07-22T07:39:15Z
dc.date.available 2016-07-22T07:39:15Z
dc.date.issued 2016-07-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43218
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5795
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ναυπηγικοί χάλυβες el
dc.subject Μοντελοποίηση διάβρωσης χάλυβα el
dc.subject Διάβρωση el
dc.subject Πείραμα διάβρωσης el
dc.subject Καμπύλες πόλωσης el
dc.subject Corrosion en
dc.subject Naval steels en
dc.subject Polarization curves en
dc.subject Modelling of polarization curves en
dc.subject AH36-S690 steels en
dc.title Polarization curves modelling concerning the corrosion behavior of naval steels and experimental validation en
heal.type masterThesis
heal.classification Ναυπηγικά υλικά el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-02-05
heal.abstract H παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη χρήση του χάλυβα στη ναυπηγική βιομηχανία και συγκεκριμένα με το φαινόμενο της διάβρωσης χάλυβα ΑΗ36 και S690 σε διάλυμα NaCl 3.5% κ.β. ώστε να προσομοιωθούν οι συνθήκες θαλάσσιου περιβάλλοντος. Εκπονήθηκε στο εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Η αποτίμηση της προδιάθεσης για διάβρωση των χαλύβων έγινε πειραματικά χρησιμοποιώντας τη μέθοδο ηλεκτροχημικής πόλωσης (Μέθοδος προεκβολής ευθειών Τafel) και με την ανάπτυξη μοντέλου ηλεκτροχημικής πόλωσης με την χρήση του λογισμικού Comsol Multiphysics 4.3b. Τα αποτελέσματα της μοντελοποίησης αξιολογούνται σύμφωνα με τα πειραματικά δεδομένα. Σκοπός της εργασίας είναι η σύγκριση των δύο χαλύβων ως προς την αντοχή τους σε διάβρωση καθώς και η σύγκριση των πειραματικών αποτελεσμάτων με αυτά της μοντελοποίησης ώστε να αξιολογηθεί η αξιοπιστία της προσομοίωσης του πειράματος. el
heal.abstract This thesis deals with the use of steel in shipbuilding industry and in particular with the corrosion of AH36 and S690 steel in marine environment (solution NaCl 3.5% w/w). The experimental procedure is prepared in the Shipbuilding Technology Laboratory, School of Naval Architecture and Marine Engineering, NTUA. The predisposition for corrosion was investigated experimentally by polarization methods (Linear Polarization and Tafel method) as well as by developing a finite element model using Comsol Multiphysics 4.3b software. The results of the modeling will be evaluated with experimental data. The purpose of this thesis is the comparison of the two steels regarding their resistance to corrosion as well as the evaluation of the simulation method concerning the verification of simulating the experimental investigation. en
heal.advisorName Παντελής, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Τσούβαλης, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα