HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου βέλτιστου σχεδιασμού δικτύου Αστικών Συγκοινωνιών με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Νιώρας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Nioras, Dimitrios el
dc.date.accessioned 2016-07-22T09:42:11Z
dc.date.available 2016-07-22T09:42:11Z
dc.date.issued 2016-07-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43233
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13207
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Βιώσιμη κινητικότητα el
dc.subject Γενετικός αλγόριθμος el
dc.subject Δέσμιοι χρήστες el
dc.subject Κοινωνικοοικονομικά κριτήρια el
dc.subject Αστικές συγκοινωνίες el
dc.subject Optimization en
dc.subject Sustainable mobility en
dc.subject Genetic algorithm en
dc.subject Captive users en
dc.subject Socio-economic criteria en
dc.subject Public transport en
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου βέλτιστου σχεδιασμού δικτύου Αστικών Συγκοινωνιών με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια el
dc.title Optimal Urban Transit Network Design Model Development using socioeconomic criteria en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συστήματα αστικών συγκοινωνιών el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/9495d1e8fd41f733633a15793dced45427a83d5f
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-20
heal.abstract Η παρούσα εργασία αποτελεί την αφετηρία μίας νέας λογικής σχεδιασμού δικτύων αστικών συγκοινωνιών η οποία, σε αντίθεση με τις υπάρχουσες δημοσιευμένες εργασίες, λαμβάνει υπόψη όλες τις κατηγορίες μετακινούμενων, δίνει προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των δέσμιων χρηστών, των χρηστών δηλαδή που δεν έχουν εναλλακτική μετακίνησης εκτός από την αστική συγκοινωνία. Προωθεί, έτσι, τη βιώσιμη κινητικότητα παρέχοντας δυνατότητα εξυπηρέτησης σε όσο το δυνατόν περισσότερους δυνητικούς αλλά όχι υφιστάμενους χρήστες των αστικών συγκοινωνιών. Με δεδομένα εισόδου το οδικό δίκτυο, τους πίνακες Προέλευσης – Προορισμού για το σύνολο και για τους δέσμιους χρήστες, καθώς και τις δυνατότητες των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου πραγματοποιείται σχεδιασμός και βελτιστοποίηση δικτύου αστικών συγκοινωνιών με στόχο την εξυπηρέτηση του συνόλου των δέσμιων χρηστών και όσο το δυνατόν περισσότερων μη δέσμιων, έχοντας ως όριο τις δυνατότητες των φορέων. Η διαδικασία σχεδιασμού πραγματοποιείται σε τρεις φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τον αρχικό σχεδιασμό του δικτύου με δεδομένα εισόδου τον πίνακα προέλευσης – προορισμού των δέσμιων χρηστών, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μία βάση με προοπτικές ικανοποιητικής εξυπηρέτησης των δέσμιων χρηστών. Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει την βελτιστοποίηση του δικτύου που προέκυψε από την πρώτη φάση για το σύνολο των χρηστών έχοντας ως στόχο την ελαχιστοποίηση του κόστους του φορέα και των επιβατών. Η τρίτη και τελευταία φάση περιλαμβάνει τον έλεγχο των αποτελεσμάτων της δεύτερης φάσης και τον υπολογισμό των εξαγόμενων στοιχείων, τα οποία είναι οι διαδρομές, οι συχνότητες, το ποσοστό εξυπηρέτησης των δέσμιων χρηστών και το μέγιστο ποσοστό εξυπηρέτησης των δυνητικά εισερχόμενων επιβατών στο σύστημα. Τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης μεθόδου είναι η δυνατότητα ένταξης νέων χρηστών στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, η εξασφάλιση του ελάχιστου κοινωνικού δικαιώματος στη μετακίνηση για τους δέσμιους χρήστες, καθώς και η προσαρμογή του σχεδιασμού στις δυνατότητες των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου. el
heal.abstract This thesis focuses on a new way of thinking when designing urban transportation networks which, unlike previous ones, takes into account all categories of travelers, namely the captive users, which do not have any travel alternatives apart from urban transportation, and then promotes sustainable mobility by providing service possibility to as many users as possible, in order to attract more choice riders. With the road network, the Origin-Destination matrices for total and captive users as input data, an urban transit network design and optimization process is done with the purpose of servicing the sum of captive users and also as many non captive (choice riders) users as possible, under operational constraints. The design procedure occurs in three phases. The first phase includes the initial network design, based on the origin – destination matrix of the captive users, so that a profitable network that fulfils the captive users’ needs can be created. The second phase includes the first phase network’s optimization for all users, aiming to minimize the operator and passenger costs. The third and final phase includes the evaluation of the results, which are the routes, the frequencies, the percent of captive users’ satisfied and the maximum percent of the possible new users inserted in the network. The advantages of this method are the possibility of new users’ integration to the urban transit system, the ensurance of the minimum social right to transportation for the captive users and also the adaptation of the design to the transit operators’ potential. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Kepaptsoglou, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 144 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα