dc.contributor.author |
Αθανασόπουλος, Χρήστος
|
el |
dc.contributor.author |
Athanasopoulos, Christos
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-07-22T11:18:24Z |
|
dc.date.available |
2016-07-22T11:18:24Z |
|
dc.date.issued |
2016-07-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43237 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4307 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
EEDI |
en |
dc.subject |
LNG |
en |
dc.subject |
NTUA |
en |
dc.subject |
Marine fuel |
en |
dc.subject |
AFRAMAX |
en |
dc.subject |
EEDI tanker |
en |
dc.subject |
Καύσιμο πλοίου |
el |
dc.subject |
Ενεργειακή απόδοση πλοίου |
el |
dc.subject |
Φυσικό αέριο |
el |
dc.title |
Liquified natural gas(LNG) as marine fuel and the impact on energy efficient design index(EED) |
en |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Nαυπηγική |
el |
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-02-29 |
|
heal.abstract |
Πως το LNG σαν καύσιμο επηρέαζει τον δεικτή ΕΕDI.Case Study πλοίο δεξαμενόπλοιο. |
el |
heal.advisorName |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπύρου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαυράκος, Σπυρίδων |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαλάμπρου, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
83 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|