HEAL DSpace

Ανάπτυξη ενός ευφυούς πράκτορα λογισμικού για το παιχνίδι Super Mario Bros με τη χρήση νευροεξελικτικών μεθόδων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ρωμαίος, Μιχαήλ el
dc.contributor.author Romaios, Michail en
dc.date.accessioned 2016-07-25T09:25:53Z
dc.date.available 2016-07-25T09:25:53Z
dc.date.issued 2016-07-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43247
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11896
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Νευροεξέλιξη el
dc.subject Εξελικτικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Τεχνητή νοημοσύνη el
dc.subject Νευρωνικά δίκτυα el
dc.subject Γενετικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Neuroevolution en
dc.subject Evolutionary algorithms el
dc.subject Neural networks el
dc.subject Genetic algorithms el
dc.subject Artificial intelligence el
dc.title Ανάπτυξη ενός ευφυούς πράκτορα λογισμικού για το παιχνίδι Super Mario Bros με τη χρήση νευροεξελικτικών μεθόδων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανική μάθηση el
heal.classification Υπολογιστική νοημοσύνη el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-05-31
heal.abstract Τα παιχνίδια παρέχουν ένα ιδεώδες πεδίο δοκιμών για την ανάπτυξη και την αξιολόγηση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η διπλωματική πραγματεύεται την χρήση νευροεξέλιξης για την ανάπτυξη ενός ευφυούς πράκτορα για το παιχνίδι Super Mario Bros. Για την ανάπτυξη του χειριστή χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Mario AI Benchmark και ο συνδυασμός Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων με Γενετικούς Αλγορίθμους. Ερευνήθηκαν διάφορες μορφές του χώρου εισόδων, η τοπολογία των νευρώνων εισόδου και εξόδου καθώς και διάφορα καθεστώτα αξιολόγησης της απόδοσης των πρακτόρων. Δείχθηκε ότι είναι σχετικά εύκολο να μάθει ένας πράκτορας τις βασικές στρατηγικές για να περάσει επίπεδα πολύ χαμηλής δυσκολίας, αλλά παρουσιάζει προβλήματα στην γενίκευση σε επίπεδα που δεν έχει εκπαιδευτεί , ειδικότερα σε επίπεδα μεγαλύτερης δυσκολίας. el
heal.abstract Games provide an ideal testbed for developing and testing artificial intelligence algorithms. This thesis explores the use of neuroevolution for developing an intelligent agent for the game Super Mario Bros. For the development of the agent the Mario AI Benchmark is used in conjunction with Artificial Neural Networks and Genetic Algorithms. Different input spaces and input/output neuron topologies where investigated, as well as different regimes for calculating the fitness of the agents. It was shown that it is relatively easy for agents to learn the basic strategies required to pass levels of low difficulty, though the agents have generalization problems in untrained levels, especially in levels of higher difficulty. en
heal.advisorName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.advisorName Σιόλας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κόλλιας, Στέφανος el
heal.committeeMemberName Στάμου, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 98 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα