dc.contributor.author | Αγαθαγγέλου, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Agathangelou, Vasiliki | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-26T06:48:20Z | |
dc.date.available | 2016-07-26T06:48:20Z | |
dc.date.issued | 2016-07-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43260 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12616 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πείραμα στην οδό | el |
dc.subject | Αυτό-αξιολόγηση | el |
dc.subject | Οδηγική συμπεριφορά | el |
dc.subject | Ανάλυση παραγόντων | el |
dc.subject | Γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Experiment on the street | en |
dc.subject | Self- evaluation | en |
dc.subject | Driving behavior | en |
dc.subject | Factor analysis | en |
dc.subject | Linear regression | en |
dc.title | Συσχέτιση χαρακτηριστικών και επιδόσεων ασφάλειας του οδηγού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-19 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συσχέτιση χαρακτηριστικών και επιδόσεων ασφάλειας του οδηγού. Για τον σκοπό αυτό συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω πειραματικής διαδικασίας σε κανονικές συνθήκες οδήγησης με συμμετέχοντες 12 οδηγούς, οι οποίοι αξιολογήθηκαν για την οδηγική τους συμπεριφορά και στη συνέχεια αυτοαξιολογήθηκαν απαντώντας σε ένα ειδικά σχεδιασμένο ερωτηματολόγιο. Η ανάλυση της συμπεριφοράς των οδηγών πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της στατιστικής μεθόδου της ανάλυσης παραγόντων και της ανάπτυξης μαθηματικού μοντέλου γραμμικής παλινδρόμησης. Η ανάλυση παραγόντων κατέδειξε τρεις ομάδες που χαρακτηρίζουν την αντίληψη των οδηγών σχετικά με την επιπόλαιη, την επιθετική και την προσεκτική οδηγική συμπεριφορά. Στη συνέχεια μέσω της γραμμικής παλινδρόμησης προσδιορίστηκε η επιρροή της οδηγικής εμπειρίας, των χρονοαποστάσεων από το προπορευόμενο όχημα, της αυτοαναφερόμενης επιδεξιότητας και της αμυντικής οδήγησης στη μεταβολή του δείκτη συνολικής επιδόσης. Από την εφαρμογή του μαθηματικού μοντέλου προέκυψε ότι η οδηγική εμπειρία οδηγεί σε στατιστικά σημαντική αύξηση της δείκτη συνολικής επίδοσης. | el |
heal.abstract | This Diploma Thesis aims to correlate driver’s characteristics with its safety performance. In order to achieve this objective, two sets of assessments were used where 12 drivers participated on an expert assessment using on-road driving together with a self-evaluation questionnaire. The analysis of the drivers’ behaviour was carried out using the statistical methods of factor analysis and linear regression analysis. Three groups that characterise drivers’ perception of careless, aggressive and cautious driving behavior were derived from factor analysis. Moreover, linear regression analysis revealed that driving experience, headways, self-reported driving skill and defensive driving positively affect the overall on-road driving performance score. More precisely, it was ascertained that driving experience leads to statistically significant increase in overall on-road driving performance score. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 134 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: