dc.contributor.author | Στρατούρη, Βασιλική![]() |
el |
dc.contributor.author | Stratouri, Vasiliki![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2016-07-26T08:08:50Z | |
dc.date.available | 2016-07-26T08:08:50Z | |
dc.date.issued | 2016-07-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43262 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9528 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πολεοδομικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Οδικός δακτύλιος | el |
dc.subject | Οργάνωση οδικού δικτύου | el |
dc.subject | Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης | el |
dc.title | Συνδυασμένος πολεοδομικός και κυκλοφοριακός σχεδιασμός στο δήμο Βριλησσίων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωροταξία | el |
heal.classification | Περιφερειακός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Πολεοδομία | el |
heal.classification | Αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-18 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του πολεοδομικού και κυκλοφοριακού σχεδιαςμού του Δήμου Βριλησσίων. Ο Δήμος Βριλησσίων είναι μία περιοχή αμιγούς κατοικίας ςτο Βόρειο τομέα Αττικής ενταγμένη σε οδικό δακτύλιο που δημιουργήθηκε μετά τη διάνοιξη της Αττικις οδού. Μέσα από την μελέτη αυτή εντοπιστηκαν λύσεις για τη μετατροπή του Δήμου αυτού σε βιώσιμη περιοχή. Βασικότερη αλλαγή θα είναι η στροφή των κατοίκων σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. Στο τρίτο μέρος τησ εργασίας γίνεται μία γενική αναφορά στον οδικό δακτύλιο ως κυκλοφοριακό μέτρο. Αναλύεται η έννοια και ο ρόλος του οδικού δακτυλίου, τα επίπεδα ιεράρχησής τους, οι ευκαιρίες που δημιουργούνται σε μία περιοχι όσον αφορά την κυκλοφορία και τις μετακινήσεις, το περιβάλλον, την οικονομία, τα κοινωνικά χαρακτηριστικά και τέλος εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται πόλεις του εξωτερικού με πανομοιότυπη έκταση ή πληθυσμό με το δήμο Βριλησσίων και αναλύεται ο πολεοδομικός και κυκλοφοριακός σχεδιαςμός των περιοχών αυτων. Πιο συγκεκριμένα τα παραδείγματα αυτά αφορούν την πόηθ Vevey τησ Ελβετίας, το Houten στην Ολλανδία, την Andora la Vella της Ανδόρας και το προάστιο του Merton στο Λονδίνο. Στο τρίτο μέροσ γίνεται ανάλυση του Δήμου Βριλησσίων, όσον αφορά τα δημογραφικά στοιχεία, τα στοιχεία της απασχόλησης, τους πόλους έλξης και τα γενικά πολεοδομικά και κυκλοφοριακά στοιχεία. Επιπλζον γίνεται ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης της πόλης όσον αφορά τα πολεοδομικά και κυκλοφοριακά στοιχεία, παρατίθενται τα σημαντικότερα προβλήματα που χρηζουν άμεσης επίλυσης, προτείνονται οι άξονες επίλυσης των κυκλοφοριακών προβλημάτων και τα μέτρα που μπορούν να παρθούν για την μετατροπή του Δήμου σε κυκλοφοριακά υγιή περιοχή. Τέλος αναλύονται τα συμπεράσματα της εργασίας και γίνεται αξιολόγηση των παρεμβάσεων. | el |
heal.abstract | The aim of this thesis is to study the urban and traffic planning of Municipality of Vrilissia. The Municipality of Vrilissia is a residential area in north Attica area integrated in ring road, which was created after the opening of Attiki Odos. Through this study we will identify solutions for the transformation of city into viable area. The most important change is the move of residents to alternative modes of travel (the promotion of cycling and walking). The first part of the study is a general reference to the ring roads as a traffic measure. Analyzes the meaning and the role of the ring road, the levels of the hierarchy, the chances coming up in a region in terms of traffic and transportation, the environment, economy, social features and finally analyzed the conclusions. The second part introduces foreign citie s with area or population similar to the municipality of Vrilissia and analyzed urban and traffic planning in those areas. More specific examples concern the city of Vevey in Switzerland, Houten in the Netherlands, Andora la Vella in Andorra and the suburb of Merton in London. The third part analyzes the Municipality of Vrilissia under study, with respect to demographics, employment data, the attractions, and general urban planning and traffic information. Furthermore, it analyzes the current state of Vrilissia on the urban and traffic information and lists the main problems requiring urgent solutions. Moreover, it proposes axes solving traffic problems and the measures can be taken to transform Vrilissia in healthy circulatory region. At the end it gives the conclusions of the work and evaluating the interventions. | en |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Θάνος | el |
heal.committeeMemberName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 110 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: