dc.contributor.author | Μαυρομουστάκης, Πάρης | el |
dc.contributor.author | Mavromoustakis, Paris | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-28T10:18:15Z | |
dc.date.available | 2016-07-28T10:18:15Z | |
dc.date.issued | 2016-07-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43318 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8368 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ποδήλατο | el |
dc.subject | Βαρκελώνη | el |
dc.subject | Πολεοδομία | el |
dc.subject | Ανάπλαση | el |
dc.subject | Μετακινήσεις | el |
dc.subject | Bicing | en |
dc.subject | Barcelona | en |
dc.subject | Planning | en |
dc.subject | Bicycle | en |
dc.subject | Urbanization | en |
dc.title | Αξιολόγηση του συστήματος αυτόματης μίσθωσης ποδηλάτων (Bicing) και της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη της Βαρκελώνης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωροταξία/περιφερειακός σχεδιασμός-πολεοδομία/αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-02-22 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και αξιολόγηση του συστήματος αυτόματης μίσθωσης ποδηλάτων του δήμου Βαρκελώνης (Bicing), καθώς και της εν γένει χρήσης του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης στη συγκεκριμένη πόλη. Στην μελέτη εξετάστηκε, αρχικά, η σχέση του εν λόγω μέσου μετακίνησης με την πολεοδομική εξέλιξη της πόλης. Κατόπιν, μελετήθηκαν και εξετάστηκαν μέσω της έρευνας πεδίου και της ανάλυσης στατιστικών στοιχείων, πρώτον, τα χαρακτηριστικά του συστήματος Bicing και ο τρόπος χρήσης και λειτουργίας του· δεύτερον, η χρήση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης από τους κατοίκους. Τα αποτελέσματα προέκυψαν από τα δεδομένα που συλλέχθηκαν βάσει τριών ερωτηματολογίων, τα οποία απαντήθηκαν από 253 συμμετέχοντες (Ν=253). Μετά την παρουσίαση και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων, αναφέρονται προτεινόμενα μέτρα ως λύση στα διάφορα προβλήματα που εντοπίστηκαν και που στόχο έχουν τη βελτίωση του συστήματος Bicing και την αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου. | el |
heal.abstract | This paper aims to present and evaluate the automatic bicycle hire system of the municipality of Barcelona (Bicing), as well as the general use of the bicycle as a means of transport in this city. In the current study, it was primarily explored, the relationship between this means of transport with the urban planning evolution of the city. Afterwards, through field research and analysis of the statistical data there were investigated, firstly, the characteristics of the Bicing system, its operation and use; secondly, the use of the bicycle as a means of transport by the habitants. Results were based on data gathered by means of three questionnaires which were answered by 253 participants (N=253). After the presentation and the interpretation of the results, suggestions are made as a solution to the various problems identified. The objective of these suggestions is to improve the system of Bicing and to increase the use of the bicycle in general. | en |
heal.advisorName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 141 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: