HEAL DSpace

Αξιολόγηση του συστήματος αυτόματης μίσθωσης ποδηλάτων (Bicing) και της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη της Βαρκελώνης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαυρομουστάκης, Πάρης el
dc.contributor.author Mavromoustakis, Paris en
dc.date.accessioned 2016-07-28T10:18:15Z
dc.date.available 2016-07-28T10:18:15Z
dc.date.issued 2016-07-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43318
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8368
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ποδήλατο el
dc.subject Βαρκελώνη el
dc.subject Πολεοδομία el
dc.subject Ανάπλαση el
dc.subject Μετακινήσεις el
dc.subject Bicing en
dc.subject Barcelona en
dc.subject Planning en
dc.subject Bicycle en
dc.subject Urbanization en
dc.title Αξιολόγηση του συστήματος αυτόματης μίσθωσης ποδηλάτων (Bicing) και της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη της Βαρκελώνης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Χωροταξία/περιφερειακός σχεδιασμός-πολεοδομία/αστικός σχεδιασμός el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-02-22
heal.abstract Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση και αξιολόγηση του συστήματος αυτόματης μίσθωσης ποδηλάτων του δήμου Βαρκελώνης (Bicing), καθώς και της εν γένει χρήσης του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης στη συγκεκριμένη πόλη. Στην μελέτη εξετάστηκε, αρχικά, η σχέση του εν λόγω μέσου μετακίνησης με την πολεοδομική εξέλιξη της πόλης. Κατόπιν, μελετήθηκαν και εξετάστηκαν μέσω της έρευνας πεδίου και της ανάλυσης στατιστικών στοιχείων, πρώτον, τα χαρακτηριστικά του συστήματος Bicing και ο τρόπος χρήσης και λειτουργίας του· δεύτερον, η χρήση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης από τους κατοίκους. Τα αποτελέσματα προέκυψαν από τα δεδομένα που συλλέχθηκαν βάσει τριών ερωτηματολογίων, τα οποία απαντήθηκαν από 253 συμμετέχοντες (Ν=253). Μετά την παρουσίαση και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων, αναφέρονται προτεινόμενα μέτρα ως λύση στα διάφορα προβλήματα που εντοπίστηκαν και που στόχο έχουν τη βελτίωση του συστήματος Bicing και την αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου. el
heal.abstract This paper aims to present and evaluate the automatic bicycle hire system of the municipality of Barcelona (Bicing), as well as the general use of the bicycle as a means of transport in this city. In the current study, it was primarily explored, the relationship between this means of transport with the urban planning evolution of the city. Afterwards, through field research and analysis of the statistical data there were investigated, firstly, the characteristics of the Bicing system, its operation and use; secondly, the use of the bicycle as a means of transport by the habitants. Results were based on data gathered by means of three questionnaires which were answered by 253 participants (N=253). After the presentation and the interpretation of the results, suggestions are made as a solution to the various problems identified. The objective of these suggestions is to improve the system of Bicing and to increase the use of the bicycle in general. en
heal.advisorName Βλαστός, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Μπακογιάννης, Ευθύμιος el
heal.committeeMemberName Παπαδοπούλου, Μαρία el
heal.committeeMemberName Βλαστός, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 141 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα