HEAL DSpace

Επιστροφή των υδροπλάνων: υδατοδρόμια στο Αιγαίο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πομώνη, Χρυσούλα - Χριστίνα el
dc.contributor.author Σταματίου, Ελένη el
dc.contributor.author Στρίκη - Μαγιάκη, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Pomoni, Chrysoula - Christina en
dc.contributor.author Stamatiou, Eleni en
dc.contributor.author Striki - Magiaki, Aikaterini en
dc.date.accessioned 2016-07-29T07:28:06Z
dc.date.available 2016-07-29T07:28:06Z
dc.date.issued 2016-07-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43333
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1517
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Υδατοδρόμια el
dc.subject Seaports en
dc.title Επιστροφή των υδροπλάνων: υδατοδρόμια στο Αιγαίο el
dc.title Seaplanes return: seaports in Aegean en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Hydroplanes (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85063483) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-06-27
heal.abstract Στόχο αυτής της διάλεξης, αποτέλεσε η κατανόηση των προϋποθέσεων για τον σχεδιασμό και την εύρυθμη λειτουργία ενός υδατοδρομίου και στη συνέχεια η δημιουργία ενός δικτύου υδατοδρομίων στην περιοχή των Κυκλάδων, έχοντας ως κεντρική αφετηρία το Φάληρο. Βάσει του παραπάνω υλικού, διερευνόνται παραδειγματικά τρία σημεία (Φάληρο, Σύρο, Σίφνο) στα οποία έχει προταθεί η εγκατάσταση υδατοδρομίων. Το ζήτημα των υδατοδρομίων ξεκίνησε να απασχολεί, ήδη, από πριν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, επανεμφανίστηκε πριν από δέκα (10) χρόνια και επανήλθε από το 2013 ξανά στο προσκήνιο με όλες τις προδιαγραφές τους να καθορίζονται και επίσημα από τους νόμους και τα διατάγματα. Για τηv ενασχόληση με το ζήτημα αυτό, απαιτούνταν η συστηματική καταγραφή των δεδομένων του υπάρχοντος δικτύου πλοίων και αεροπλάνων στα νησιά. Πιο συγκεκριμένα, στην εργασία γίνεται ανάλυση χαρτών που απεικονίζουν τον πληθυσμό του κάθε νησιού, την εμβέλεια των κεντρικών λιμανιών και αεροδρομίων, αλλά και πώς συνδέεται το κάθε κεντρικό λιμάνι-αεροδρόμιο με τους αντίστοιχους προορισμούς του, ενώ με πίνακες γίνεται η καταγραφή του συγκεκριμένου αριθμού δρομολογίων, καθώς και της μεταβολής του πλήθους αυτών, που δέχεται το κάθε νησί ανά εποχή κοκ. Επίσης, παρουσιάζεται ένας χάρτης, όπου ορίζονται οι περιοχές στις οποίες έχει ή πρόκειται να αδειοδοτηθεί το αντίστοιχο υδατοδρόμιο. Παράλληλα, καταγράφονται αναλυτικά οι προδιαγραφές και απαιτήσεις ενός υδατοδρομίου ως προς τη νομοθεσία, το κόστος, τις τεχνικές προδιαγραφές, καθώς και η επίδραση του υδροπλάνου και του υδατοδρομίου στο περιβάλλον. Η πορεία της εργασίας συνεχίζεται με τη σύγκριση πλοίων, αεροπλάνων και υδροπλάνων, προκειμένου να καταλήξουμε σε συμπεράσματα που δικαιολογούν την επιλογή του θέματος της παρούσας διάλεξης. Τέλος, η παρούσα διάλεξη εστιάζει στις Κυκλάδες, όπου με βάση ένα υποθετικό δίκτυο μεταφορών που βασίζεται στο υπάρχον, ως προς τους κεντρικούς κόμβους και τις ελλείψεις που έχουν εντοπιστεί, αναλύονται τρία χαρακτηριστικά σημεία στα οποία αναμένεται να κατασκευαστεί υδατοδρόμιο. el
heal.abstract The main aim of this thesis, was the complete understanding of the necessary conditions needed to design a seaport and also the creation of a seaport- net in Cyclades using as central terminal the goal of Faliro. Based on the above material, we examine three different points( Faliro, Syros, Sifnos) where a seaport facility has been proposed. The issue of seaports was already of interest since World War II, it reappeared ten years ago and returned in 2013 when all the specifications defined officially by the Greek laws. In order to focus further on this issue, we had to systematically study the existing network of ships and airplanes in the islands. As a result we created maps showing the population of each island, the range of the central ports and airports and their connections with the rest. Furthermore , a map is presented so as to define the areas in which is or will a seaport be licensed. Additionally, we cite more details about the technical specifications, the existing legislation, the financial factor and their environmental footprint. Moreover, we couldn’t help but compare the advantages between ships, airplanes and seaplanes. Last but least, this thesis focuses on Cyclades, where according to a hypothetical seaplane transport network, we further analyze the three exemplary hubs. en
heal.tableOfContents 1. ΠΡΟΛΟΓΟΣ 2. ΕΙΣΑΓΩΓΗ 3. ΙΣΤΟΡΙΚΑ 3.1 ΔΙΕΘΝΗ 3.2 ΕΛΛΑΔΑ 3.3 ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2004-2008 (ΙΟΝΙΟ) 4. ΔΙΕΘΝΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ 5. ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ | ΑΙΓΑΙΟ 5.1 ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ 5.2 ΛΙΜΑΝΙΑ 5.3 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ 5.4 ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ 6. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ 6.1 ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ 6.2 ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 6.3 ΚΟΣΤΗ 7. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 8. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΣΩΝ 9. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 10. ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ | ΚΥΚΛΑΔΕΣ 11. ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 12. ΕΠΙΛΟΓΟΣ 13. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ 14. ΟΡΙΣΜΟΙ 15. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα