HEAL DSpace

Μελέτη και σχεδίαση τρίγαστρου Ε/Γ- Ο/Γ πλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παναγόπουλος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Panagopoulos, Georgios en
dc.date.accessioned 2016-07-29T10:42:34Z
dc.date.issued 2016-07-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43350
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13238
dc.rights Default License
dc.subject Trimaran el
dc.subject Τρίγαστρο πλοίο el
dc.subject Ε/Γ- Ο/Γ Πλοίο el
dc.subject Μελέτη πλοίου el
dc.subject Σχεδίαση πλοίου el
dc.title Μελέτη και σχεδίαση τρίγαστρου Ε/Γ- Ο/Γ πλοίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μελέτη και σχεδίαση πλοίου el
heal.dateAvailable 2017-07-28T21:00:00Z
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-13
heal.abstract Το κείμενο αυτό αποτελεί τη διπλωματική εργασία που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της φοίτησης μου στη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Επιβλέπων της διπλωματικής αυτής ήταν ο αναπληρωτής καθηγητής της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών, Γ. Ζαραφωνίτης. Αντικείμενο της είναι η προκαταρκτική μελέτη και σχεδίαση ενός τρίγαστρου επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου. Το υπό μελέτη πλοίο, όμως, θα έχει μια κύρια διαφορά από τα υπάρχοντα τρίγαστρα πλοία. Ενώ αυτά είναι ταχύπλοα και κινούνται σε αριθμούς Froude 0,6-0,7, το υπό μελέτη πλοίο θα κινείται σε αριθμούς Froude 0,3-0,4. Το γεγονός αυτό αναμένεται να επιφέρει μείωση στην απαίτηση ισχύος πρόωσης του πλοίου, αλλά και αλλαγές στο υλικό κατασκευής του, καθώς δεν είναι πλέον αναγκαίο να κατασκευαστεί από αλουμίνιο ώστε να είναι ελαφρύ. Έτσι, δύναται να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του εξ’ ολοκλήρου απλός ναυπηγικός χάλυβας, οδηγώντας σε μια πιο οικονομική κατασκευή. Κατά την πορεία της μελέτης, αρχικά έγινε ενασχόληση με την κατασκευή του σχεδίου Γενικής Διάταξης και τον προσδιορισμό όλων των απαραίτητων χώρων του πλοίου. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε προκαταρκτική μελέτη αντοχής, απ’ όπου προέκυψε το Σχέδιο Μέσης Τομής (Midship Section) και το σχέδιο καταστρωμάτων (Profile&Decks), προκειμένου να γίνει μια πρώτη εκτίμηση του βάρους της μεταλλικής κατασκευής. Επίσης, έγινε και ο προκαταρκτικός υπολογισμός των υπόλοιπων βαρών που συνθέτουν το υπό μελέτη πλοίο. Στη συνέχεια, καταστρώνονται οι καταστάσεις φόρτωσης που αντιστοιχούν στη διαδρομή που επιλέχθηκε να ακολουθεί το πλοίο. Τέλος, γίνεται μια σύγκριση με μονόγαστρο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο παρόμοιας μεταφορικής ικανότητας σε επιβάτες και οχήματα, από την οποία εξάγεται ένα πρώτο αποτέλεσμα για τη βιωσιμότητά του στη ναυτιλιακή αγορά. el
heal.advisorName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκίνης, Αλέξανδρος-Αλβέρτος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής