dc.contributor.author |
Μαντά, Σταυρούλα
|
el |
dc.contributor.author |
Manta, Stavroula
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-08-30T09:26:21Z |
|
dc.date.available |
2016-08-30T09:26:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-08-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43387 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12495 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αξιολόγηση λεωφορειακών γραμμών |
el |
dc.subject |
Αποδοτικότητα |
el |
dc.subject |
Μέθοδος DEA |
el |
dc.subject |
Evaluation of bus lines |
en |
dc.subject |
Efficiency |
en |
dc.subject |
DEA method |
en |
dc.title |
Αξιολόγηση της απόδοσης λεωφορειακών γραμμών με τη μέθοδο DEA |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-07-19 |
|
heal.abstract |
Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση ενενήντα τριών (93) λεωφορειακών γραμμών των Οδικών Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (Ο.Σ.Υ. Α.Ε.) ως προς την απόδοση τους, με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που διαδραματίζουν μείζονα ρόλο στην λειτουργία τους. Η αξιολόγηση των γραμμών πραγματοποιείται με την χρήση της μεθόδου Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων (DEA) έχοντας ως δεδομένα το μέσο μηνιαίο κόστος λειτουργίας των Οδικών Συγκοινωνιών, τον αριθμό των μηνιαίων βαρδιών σε κάθε γραμμή, τον αριθμό των προγραμματισμένων, καθώς και των εκτελεσμένων δρομολογίων, τα εκτελεσμένα οχηματοχιλιόμετρα και τον αριθμό των επιβατών ανά εκτελεσμένο δρομολόγιο που δόθηκαν στον τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του ΕΜΠ. Η μέθοδος ανέδειξε ποιες γραμμές θεωρούνται αποδοτικές και ποιες όχι, καθώς και τι αλλαγές που απαιτούνται ώστε οι μη αποδοτικές γραμμές να γίνουν αποδοτικές. |
el |
heal.abstract |
The aim of this thesis is to develop and test a methodology for evaluating the efficiency bus lines in urban areas. Based on a sample of ninety three (93) bus lines of Athens Urban Transport (O.S.Y. SA), a data envelopment analysis approach is undertaken using real world collected monthly data on the monthly cost, monthly shifts per lane, scheduled and completed routes, completed kilometers per vehicle and passengers per completed routes. The proposed modeling approach can distinguish between those lines that are relatively efficient and those that need to be improved in order to achieve efficiency. Moreover, all the necessary changes that need to be done, in order to ensure that inefficient lines will become efficient are discussed. |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
104 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|