HEAL DSpace

Αξιολόγηση της απόδοσης λεωφορειακών γραμμών με τη μέθοδο DEA

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαντά, Σταυρούλα el
dc.contributor.author Manta, Stavroula en
dc.date.accessioned 2016-08-30T09:26:21Z
dc.date.available 2016-08-30T09:26:21Z
dc.date.issued 2016-08-30
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43387
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12495
dc.rights Default License
dc.subject Αξιολόγηση λεωφορειακών γραμμών el
dc.subject Αποδοτικότητα el
dc.subject Μέθοδος DEA el
dc.subject Evaluation of bus lines en
dc.subject Efficiency en
dc.subject DEA method en
dc.title Αξιολόγηση της απόδοσης λεωφορειακών γραμμών με τη μέθοδο DEA el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μέσα Μαζικής Μεταφοράς el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-19
heal.abstract Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση ενενήντα τριών (93) λεωφορειακών γραμμών των Οδικών Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (Ο.Σ.Υ. Α.Ε.) ως προς την απόδοση τους, με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που διαδραματίζουν μείζονα ρόλο στην λειτουργία τους. Η αξιολόγηση των γραμμών πραγματοποιείται με την χρήση της μεθόδου Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων (DEA) έχοντας ως δεδομένα το μέσο μηνιαίο κόστος λειτουργίας των Οδικών Συγκοινωνιών, τον αριθμό των μηνιαίων βαρδιών σε κάθε γραμμή, τον αριθμό των προγραμματισμένων, καθώς και των εκτελεσμένων δρομολογίων, τα εκτελεσμένα οχηματοχιλιόμετρα και τον αριθμό των επιβατών ανά εκτελεσμένο δρομολόγιο που δόθηκαν στον τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του ΕΜΠ. Η μέθοδος ανέδειξε ποιες γραμμές θεωρούνται αποδοτικές και ποιες όχι, καθώς και τι αλλαγές που απαιτούνται ώστε οι μη αποδοτικές γραμμές να γίνουν αποδοτικές. el
heal.abstract The aim of this thesis is to develop and test a methodology for evaluating the efficiency bus lines in urban areas. Based on a sample of ninety three (93) bus lines of Athens Urban Transport (O.S.Y. SA), a data envelopment analysis approach is undertaken using real world collected monthly data on the monthly cost, monthly shifts per lane, scheduled and completed routes, completed kilometers per vehicle and passengers per completed routes. The proposed modeling approach can distinguish between those lines that are relatively efficient and those that need to be improved in order to achieve efficiency. Moreover, all the necessary changes that need to be done, in order to ensure that inefficient lines will become efficient are discussed. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 104 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής