dc.contributor.author |
Πετροπούλου, Δήμητρα
|
el |
dc.contributor.author |
Petropoulou, Dimitra
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-09-02T08:25:20Z |
|
dc.date.available |
2016-09-02T08:25:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-09-02 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43391 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12591 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εύκαμπτα οδοστρώματα |
el |
dc.subject |
Σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Αξιολόγηση |
el |
dc.subject |
FAARFIELD |
en |
dc.title |
Διερεύνηση μεθόδου σχεδιασμού και αξιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οδοστρώματα |
el |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-07-15 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της αναλυτικής μεθόδου σχεδιασμού και αξιολόγησης οδοστρωμάτων της FAA. Για τον σκοπό αυτό, καταγράφηκαν και διερευνήθηκαν οι βασικές αρχές της μέσω της σύγκρισής της με την προϋπάρχουσα εμπειρική μέθοδο. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε παράδειγμα διαστασιολόγησης εύκαμπτου οδοστρώματος και με τις δύο μεθόδους με στόχο να σχολιαστούν τα αποτελέσματά τους. Στο πλαίσιο της διερεύνησης, ακολούθησε εμβάθυνση στο βασικό κριτήριο σχεδιασμού και αξιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων της αναλυτικής μεθόδου, το οποίο είναι ο δείκτης αθροιστικής φθοράς. Για το λόγο αυτό, πραγματοποιήθηκε έλεγχος επάρκειας μιας διατομής εύκαμπτου οδοστρώματος. Στην παρούσα διπλωματική παρουσιάζονται τα ευρήματα-συμπεράσματα που προέκυψαν από την παραπάνω διαδικασία. |
el |
heal.abstract |
In the present diploma thesis a research is conducted about the FAA’s analytical
method for design and evaluation of airfield pavements. For this purpose, the basic
principles have been recorded and analyzed by comparing the analytical method with
the existing empirical method. In the next stage, a flexible pavement design has been
conducted using both methods, in order to comment the results. In the framework of
this investigation, the basic criterion for the design and the evaluation of airfield
pavement of the analytical method was investigated, which is the cumulative damage
factor. Therefore, an evaluation of a flexible pavement cross-section was conducted.
The findings-conclusions drawn from the above procedure are represented in this
thesis. |
en |
heal.advisorName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
81 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|