HEAL DSpace

Διερεύνηση μεθόδου σχεδιασμού και αξιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πετροπούλου, Δήμητρα el
dc.contributor.author Petropoulou, Dimitra en
dc.date.accessioned 2016-09-02T08:25:20Z
dc.date.available 2016-09-02T08:25:20Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43391
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12591
dc.rights Default License
dc.subject Εύκαμπτα οδοστρώματα el
dc.subject Σχεδιασμός el
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject FAARFIELD en
dc.title Διερεύνηση μεθόδου σχεδιασμού και αξιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-15
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της αναλυτικής μεθόδου σχεδιασμού και αξιολόγησης οδοστρωμάτων της FAA. Για τον σκοπό αυτό, καταγράφηκαν και διερευνήθηκαν οι βασικές αρχές της μέσω της σύγκρισής της με την προϋπάρχουσα εμπειρική μέθοδο. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε παράδειγμα διαστασιολόγησης εύκαμπτου οδοστρώματος και με τις δύο μεθόδους με στόχο να σχολιαστούν τα αποτελέσματά τους. Στο πλαίσιο της διερεύνησης, ακολούθησε εμβάθυνση στο βασικό κριτήριο σχεδιασμού και αξιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων της αναλυτικής μεθόδου, το οποίο είναι ο δείκτης αθροιστικής φθοράς. Για το λόγο αυτό, πραγματοποιήθηκε έλεγχος επάρκειας μιας διατομής εύκαμπτου οδοστρώματος. Στην παρούσα διπλωματική παρουσιάζονται τα ευρήματα-συμπεράσματα που προέκυψαν από την παραπάνω διαδικασία. el
heal.abstract In the present diploma thesis a research is conducted about the FAA’s analytical method for design and evaluation of airfield pavements. For this purpose, the basic principles have been recorded and analyzed by comparing the analytical method with the existing empirical method. In the next stage, a flexible pavement design has been conducted using both methods, in order to comment the results. In the framework of this investigation, the basic criterion for the design and the evaluation of airfield pavement of the analytical method was investigated, which is the cumulative damage factor. Therefore, an evaluation of a flexible pavement cross-section was conducted. The findings-conclusions drawn from the above procedure are represented in this thesis. en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 81 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής