dc.contributor.author |
Τσόπελα, Αναστασία-Αθηνά
|
el |
dc.contributor.author |
Tsopela, Anastasia-Athina
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-09-06T07:12:35Z |
|
dc.date.issued |
2016-09-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43405 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10602 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μελέτη και σχεδίαση πλοίου |
el |
dc.subject |
Δίγαστρο |
el |
dc.subject |
Επιβατηγό πλοίο |
el |
dc.subject |
Οχηματαγωγό πλοίο |
el |
dc.subject |
Γενική διάταξη |
el |
dc.subject |
Ship design |
en |
dc.subject |
Catamaran |
en |
dc.subject |
Twin hull |
en |
dc.subject |
ROPAX |
en |
dc.subject |
NAPA |
en |
dc.subject |
Intact stability |
en |
dc.title |
Μελέτη και σχεδίαση επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μελέτη και Σχεδίαση Πλοίου |
el |
heal.classification |
Ship Design |
en |
heal.dateAvailable |
2017-09-05T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-07-21 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική επιλέχθηκε να γίνει μελέτη ενός δίγαστρου επιβατηγού-οχηματαγωγού σκάφους, που θα κινείται σε ταχύτητες περί τους 20 κόμβους, στη διαδρομή Πειραιάς→Σίφνος→Ίος→Σαντορίνη→Ίος→Σίφνος→Πειραιάς. Παρόλο που τα δίγαστρα σκάφη χρησιμοποιούνται κυρίως για τη δυνατότητα τους να επιτυγχάνουν υψηλές ταχύτητες (Fn>0.6), στη συγκεκριμένη διπλωματική επιλέχθηκε το υπό μελέτη πλοίο να κινείται σε χαμηλές σχετικά ταχύτητες προκειμένου να υπάρξει μείωση του κόστους καυσίμων, αλλά και δυνατότητα χρήσης χάλυβα σαν υλικό κατασκεύης. Επομένως, με μείωση της ταχύτητας επιτυγχάνεται μειωμένο κόστος κατασκευής και λειτουργίας που οδηγεί σε μειωμένα ναύλα, κάνοντας το πλοίο πιο ελκυστικό στον επιβάτη σε σχέση με ένα ταχύπλοο σκάφος. |
el |
heal.advisorName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
167 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|