HEAL DSpace

Μελέτη και σχεδίαση επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσόπελα, Αναστασία-Αθηνά el
dc.contributor.author Tsopela, Anastasia-Athina en
dc.date.accessioned 2016-09-06T07:12:35Z
dc.date.issued 2016-09-06
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43405
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10602
dc.rights Default License
dc.subject Μελέτη και σχεδίαση πλοίου el
dc.subject Δίγαστρο el
dc.subject Επιβατηγό πλοίο el
dc.subject Οχηματαγωγό πλοίο el
dc.subject Γενική διάταξη el
dc.subject Ship design en
dc.subject Catamaran en
dc.subject Twin hull en
dc.subject ROPAX en
dc.subject NAPA en
dc.subject Intact stability en
dc.title Μελέτη και σχεδίαση επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μελέτη και Σχεδίαση Πλοίου el
heal.classification Ship Design en
heal.dateAvailable 2017-09-05T21:00:00Z
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-21
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική επιλέχθηκε να γίνει μελέτη ενός δίγαστρου επιβατηγού-οχηματαγωγού σκάφους, που θα κινείται σε ταχύτητες περί τους 20 κόμβους, στη διαδρομή Πειραιάς→Σίφνος→Ίος→Σαντορίνη→Ίος→Σίφνος→Πειραιάς. Παρόλο που τα δίγαστρα σκάφη χρησιμοποιούνται κυρίως για τη δυνατότητα τους να επιτυγχάνουν υψηλές ταχύτητες (Fn>0.6), στη συγκεκριμένη διπλωματική επιλέχθηκε το υπό μελέτη πλοίο να κινείται σε χαμηλές σχετικά ταχύτητες προκειμένου να υπάρξει μείωση του κόστους καυσίμων, αλλά και δυνατότητα χρήσης χάλυβα σαν υλικό κατασκεύης. Επομένως, με μείωση της ταχύτητας επιτυγχάνεται μειωμένο κόστος κατασκευής και λειτουργίας που οδηγεί σε μειωμένα ναύλα, κάνοντας το πλοίο πιο ελκυστικό στον επιβάτη σε σχέση με ένα ταχύπλοο σκάφος. el
heal.advisorName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Παπανικολάου, Απόστολος el
heal.committeeMemberName Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 167 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής