dc.contributor.author | Σωτηριάδου, Αλεξία | el |
dc.contributor.author | Sotiriadou, Alexia | en |
dc.date.accessioned | 2016-09-09T11:16:21Z | |
dc.date.available | 2016-09-09T11:16:21Z | |
dc.date.issued | 2016-09-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43467 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12964 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυματισμός | el |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.subject | Ναυπηγεία | el |
dc.subject | Περιβάλλον | el |
dc.subject | Κρηπίδωμα | el |
dc.title | Λιμένας Ερμούπολης Σύρου: Πρόταση για τη μετά το Νεώριο εποχή | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Θαλάσσια υδραυλική και λιμενικά έργα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-13 | |
heal.abstract | Η διπλωματική μου εργασία έχει τίτλο «Λιμένας Ερμούπολης Σύρου: Πρόταση για τη μετά το Νεώριο εποχή» και αφορά στην εξέταση μιας εναλλακτικής διάταξης για τις λιμενικές υποδομές και τους λειτουργικούς τομείς του λιμένα από αυτήν που προβλέπεται από την εγκεκριμένη Λειτουργική Διάταξη του λιμένα, λαμβάνοντας ως υπόθεση εργασίας την παύση λειτουργίας των λιμενικών εγκαταστάσεων των Ναυπηγείων Νεωρίου. Η πρόταση της εργασίας αξιολογήθηκε με λειτουργικά, περιβαλλοντικά και χωροταξικά κριτήρια. Για την κυματική αξιολόγηση της νέας διάταξης των έργων και τον έλεγχο καταλληλότητας των νευραλγικών περιοχών του λιμένα (θέσεις ελλιμενισμού, κύκλοι ελιγμών, κλπ) χρησιμοποιήθηκε το ARTEMIS του συστήματος open-TELEMAC_MASCARET, ένα εξελιγμένο μαθηματικό μοντέλο ελεύθερου κώδικα προσομοίωσης της κυματικής διείσδυσης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εργασίας, το εναλλακτικό σχέδιο που προτείνεται είναι λειτουργικά και περιβαλλοντικά έγκυρο και είναι συμβατό με τον ευρύτερο Εθνικό Σχεδιασμό. Η εργασία προβλέπει έως και δύο επιπλέον θέσεις ελλιμενισμού για κρουαζιερόπλοια μεγάλου μεγέθους, αναπτύσσει τις ίδιες θέσεις ελλιμενισμού για την ακτοπλοΐα χωρίς να απαιτούνται τα υψηλά κόστη για την κατασκευή νέου λιμένα στο νότιο τμήμα της λιμενολεκάνης και δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης στο σημαντικό κλάδο της παραδοσιακής ναυπηγοεπισκευαστικής με την πρόβλεψη ενιαίου χώρου για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιοτεχνία. | el |
heal.advisorName | Τσουκαλά, Βασιλική | el |
heal.committeeMemberName | Χατζημπίρος, Κίμων | el |
heal.committeeMemberName | Στάμου, Αναστάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Τσουκαλά, Βασιλική | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος. Εργαστήριο Λιμενικών Έργων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 233 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: