dc.contributor.author | Τσελέπη, Ευανθία-Γιούλα | el |
dc.contributor.author | Tselepi, Evanthia-Gioula | en |
dc.date.accessioned | 2016-09-15T07:15:44Z | |
dc.date.available | 2016-09-15T07:15:44Z | |
dc.date.issued | 2016-09-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43524 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13064 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Risk based inspection | en |
dc.subject | Corrosion | en |
dc.subject | Ship inspection | en |
dc.subject | Monte carlo simulation | en |
dc.subject | Sensitivity analysis | en |
dc.subject | Επιθεώρηση με βάση το ρίσκο | el |
dc.subject | Διάβρωση | el |
dc.subject | Επιθεώρηση πλοίου | el |
dc.subject | Προσομοίωση monte carlo | el |
dc.subject | Ανάλυση ευαισθησίας | el |
dc.title | Risk based inspection: theory and an application on three different ship types | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Risk based inspection | el |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-27 | |
heal.abstract | Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός μοντέλου πρόβλεψης του βάθους διάβρωσης σε διάφορα σημεία του πλοίου. Αρχικά, μελετήθηκε η διαδικασία της διάβρωσης, οι μηχανισμοί της, οι παράγοντες που την επηρεάζουν καθώς επίσης και οι συνέπειες της διάβρωσης. Έγινε πιο λεπτομερής αναφορά στη θαλάσσια διάβρωση, τόσο στα πλοία όσο και στις πλωτές κατασκευές καθώς και στους τρόπους προστασίας αυτών από τη διάβρωση. Στη συνέχεια, μελετήθηκαν τα αντιδιαβρωτικά χρώματα καθώς και οι απαραίτητες ενέργειες προετοιμασίας των επιφανειών για την εφαρμογή τους. Ακολούθως, μελετήθηκε εκτενώς ο λιμενικός έλεγχος και οι διεθνείς συνθήκες που διέπουν τις επιθεωρήσεις στα πλοία. Αναφέρθηκαν οι μεγάλοι τοπικοί συνεταιρισμοί που δημιουργήθηκαν με σκοπό να ενοποιηθούν οι λιμενικοί έλεγχοι. Ακόμα, παρουσιάζονται κάποια γενικά στοιχεία σχετικά με τις διάφορες επιθεωρήσεις που υποβάλλονται τα πλοία καθώς και οι μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων στις οποίες καταχωρούνται τα στοιχεία των επιθεωρήσεων ώστε οι πληροφορίες αυτές να είναι προσβάσιμες από τα ενδιαφερόμενα μέρη. Για την ανάπτυξη του μοντέλου μελετήθηκαν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν τόσο τη διάρκεια ζωής της βαφής όσο και το βάθος της διάβρωσης. Το βάθος διάβρωσης επηρεάζεται από την ηλικία του πλοίου, τη διάρκεια ζωής της βαφής του καθώς επίσης και από κάποιους άλλους παράγοντες όπως το φορτίο που μεταφέρει και οι περιοχές που ταξιδεύει. Η διάρκεια ζωής της βαφής του πλοίου επηρεάζεται από παράγοντες όπως η συντήρησή του, το φορτίο που μεταφέρει, η ποιότητα κατασκευής του και από το ιστορικό επιθεωρήσεων που έχει περάσει. Αφού αναπτύχθηκε το μοντέλο, επιλέχθηκαν τρία πλοία, ένα φορτηγό πλοίο, ένα δεξαμενόπλοιο και ένα πλοίο γενικού φορτίου ώστε να έχουμε αποτελέσματα από το μοντέλο μας. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκαν συγκεκριμένες περιοχές στους χώρους φορτίου και στις δεξαμενές έρματος και για τους τρεις διαφορετικούς τύπους πλοίων. Τέλος, έγινε μια ανάλυση ευαισθησίας για να δειχθεί ποιοι παράγοντες επηρεάζουν περισσότερο το τελικό αποτέλεσμα. Η διαδικασία αυτή πραγματοποιήθηκε για ένα τύπο πλοίου και συγκεκριμένα για δεξαμενόπλοιο για τις διάφορες δομικές περιοχές τόσο στους χώρους φορτίου όσο και στις δεξαμενές έρματος. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γκίνης, Αλέξανδρος-Αλβέρτος | el |
heal.committeeMemberName | Παπανικολάου, Απόστολος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Θαλασσίων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 183 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: