dc.contributor.author | Συντυχάκη, Αθηνά | el |
dc.contributor.author | Syntychaki, Athina | en |
dc.date.accessioned | 2016-09-15T09:19:42Z | |
dc.date.available | 2016-09-15T09:19:42Z | |
dc.date.issued | 2016-09-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43537 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12705 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δυνητικό | el |
dc.subject | Εικονική πραγματικότητα | el |
dc.subject | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject | Τηλεπαρουσία | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Virtual | en |
dc.subject | Augmented reality | en |
dc.subject | Telepresence | en |
dc.subject | Video game | en |
dc.subject | Holographic telepresence | en |
dc.title | Ένα παιχνίδι ανάμεσα στον πραγματικό και το δυνητικό χώρο | el |
dc.title | A game combining real and virtual space | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Εικονική πραγματικότητα | el |
heal.classification | Video games--Design | el |
heal.classification | Video games--Design | en |
heal.classification | Architecture | en |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2006004108 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2006004108 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85006611 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-13 | |
heal.abstract | Η εργασία αυτή αποτελεί ένα πείραμα αλληλεπίδρασης του πραγματικού χώρου με τον δυνητικό. Δημιούργησα ένα παιχνίδι στο χώρο στη λογική του βιντεο-παιχνιδιού το οποίο είναι προσβάσιμο και διαδικτυακά. Δηλαδή, αφού έκανα αποτύπωση του κελύφους που τοποθετώ το παιχνίδι το ψηφιοποίησα σε μορφή video-game και με τη βοήθεια γυαλιών εικονικής πραγματικότητας είναι επισκέψιμο εικονικά. Οι παίκτες από το σπίτι είναι αντίπαλοι αυτών που βρίσκονται πραγματικά στο χώρο. Οι τελευταίοι μπορούν να δουν και να αλληλεπιδράσουν με τους πρώτους, βλέποντάς τους με γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας. Οι κατασκευές που τοποθετώ στα υπάρχοντα κελύφη είναι μεταβαλλόμενες έτσι ώστε να μπορούν να δεχτούν διαφορετικά σενάρια. Επιλέχθηκαν δύο κελύφη από παλιές αποθήκες του Βοτανικού καθώς παρουσίαζαν σκηνογραφικό ενδιαφέρον και παραπέμπουν σε υπάρχοντα video game. Σχετικά με τα σενάρια, αυτά επιλέχθηκαν έτσι ώστε να αναδεικνύουν τις διαφορετικές ιδιότητες του πραγματικού χώρου από τον δυνητικό, που αφορούν τη μάζα, την κλίμακα αλλά και τους τρόπους κίνησης στο χώρο. | el |
heal.abstract | My thesis is an experiment about real space combined with virtual space. I created a real life game in the logic of video game which is accessible online. That is, after 3d designed the existing shell I made the video game and with the help of virtual reality glasses it is accessible virtually. Players from home are opponents with those who are at the real place. The latter can see and interact with the first, seeing them with augmented reality glasses. The structures I place in the existing shells are changing so that they can accommodate different scenarios. I selected two shells of old warehouses in Votanikos because they had an interesting scenographic reference to existing video games. As for the scenarios which were chosen, I chose ones that highlight the different properties of real and virtual space such as properties that have to do with mass, scale and ways that one can move in space. | en |
heal.advisorName | Σταυρίδης, Σταύρος | el |
heal.advisorName | Σταυρίδου, Αθηνά | el |
heal.committeeMemberName | Λάββα, Σταυρούλα | el |
heal.committeeMemberName | Τσακανίκα, Ελευθερία | el |
heal.committeeMemberName | Ξένου, Ευανθία | el |
heal.committeeMemberName | Παγώνης, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 21 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: