HEAL DSpace

Η στάση των ευρωπαίων οδηγών απέναντι στην απόσπαση της προσοχής

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βασιλάκης, Γιώργος el
dc.contributor.author Vasilakis, Giorgos en
dc.date.accessioned 2016-09-15T09:43:15Z
dc.date.available 2016-09-15T09:43:15Z
dc.date.issued 2016-09-15
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43541
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12650
dc.rights Default License
dc.subject Στάση των οδηγών el
dc.subject Απόσπαση προσοχής el
dc.subject Συμπεριφορά οδηγού el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Ανάλυση ομαδοποίησης el
dc.subject Αρνητική διωνυμική κατανομή el
dc.title Η στάση των ευρωπαίων οδηγών απέναντι στην απόσπαση της προσοχής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Στατιστική ανάλυση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-21
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της στάσης των Ευρωπαίων οδηγών απέναντι απόσπαση της προσοχής του οδηγού κατά την ώρα της οδήγησης. Για το σκοπό αυτό αναλύονται οι απαντήσεις αντιπροσωπευτικού δείγματος 17.000 Ευρωπαίων οδηγών από την πανευρωπαϊκή έρευνα ESRA, η οποία πραγματοποιήθηκε το 2015. Η ανάλυση της συμπεριφοράς των οδηγών γίνεται με τη χρήση των στατιστικών μεθόδων της ανάλυσης ομαδοποίησης και της αρνητικής διωνυμικής κατανομής. Μέσω της μεθόδου της ανάλυσης ομαδοποίησης, οι τέσσερις ομάδες Ευρωπαϊκών χωρών οι οποίες διαμορφώθηκαν ήταν πληθυσμιακά μεγάλου και μικρού μεγέθους και υψηλού και χαμηλού εισοδήματος και εντοπίστηκαν τα χαρακτηριστικά της κάθε μίας ομάδας. Στη συνέχεια τα αποτελέσματα των ομαδοποιήσεων αξιοποιήθηκαν για την ανάπτυξη μαθηματικού μοντέλου αρνητικής διωνυμικής κατανομής όπου οι απαντήσεις των Ευρωπαίων στις επιλεχθείσες ερωτήσεις συνοψίστηκαν στους βασικούς παράγοντες, οι οποίοι περιγράφουν την οδική τους συμπεριφορά, τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια οδήγησης και την άποψή τους για θέματα που αφορούν στην οδική συμπεριφορά των άλλων οδηγών, στα υπάρχοντα μέτρα για την οδική ασφάλεια, και την απόσπαση της προσοχής του οδηγού. el
heal.abstract The objective of this thesis is to examine the attitudes of European drivers towards driving distraction. To achieve this objective, responses of a representative sample of 17.000 European drivers are analyzed from the European survey ESRA, conducted in 2015. The analysis of driver behavior is carried out with the use of statistical methods of cluster analysis and negative binomial distribution. Through the method of cluster analysis, four different groups of European countries were ultimately formed with larger and smaller population, high and low income and the characteristics of each group were identified. Τhe results of cluster analysis were used at the negative binomial distribution in which the answers of Europeans to selected questions were summarized in the basic factors describing their driving behavior, the use of mobile phone during driving and their views on issues related to road behavior of other drivers, the existing measures for road safety, and driver’s distraction. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 113 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής