dc.contributor.author | Μαυράκης, Σταύρος | el |
dc.contributor.author | Mavrakis, Stavros | en |
dc.date.accessioned | 2016-09-15T09:53:29Z | |
dc.date.available | 2016-09-15T09:53:29Z | |
dc.date.issued | 2016-09-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43542 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12574 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχεδιασμός αυτοκινήτου | el |
dc.subject | Ευέλικτη μορφή αστικής μετακίνησης | el |
dc.subject | Όχημα χωρίς οδηγό | el |
dc.subject | Κοινόχρηστο όχημα | el |
dc.subject | Μεταβλητός εσωτερικός χώρος | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονική αυτοκινήτου | el |
dc.subject | Car design | en |
dc.subject | Flexible way of urban transportation | en |
dc.subject | Driverless vehicle | en |
dc.subject | Shared-use vehicle | en |
dc.subject | Mutable interior | en |
dc.subject | Vehicle architecture | en |
dc.title | Νέα ευέλικτη μορφή αστικής μετακίνησης: το κοινόχρηστο όχημα άνευ οδηγού | el |
dc.title | New flexible way of urban mobility: the shared-use driverless vehicle | en |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός αυτοκινήτου | el |
heal.classification | Car design | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-15 | |
heal.abstract | Στις μέρες μας, η πλειοψηφία των ανθρώπων ζει σε μεγάλες πόλεις. Οι μεταφορές γίνονται όλο και πιο περίπλοκες επιδεινώνοντας έτσι την καθημερινή ζωή μας. Τα υπάρχοντα μεταφορικά μέσα, τόσο ιδιωτικά όσο και δημόσια, δεν έχουν καταφέρει να λύσουν τη δύσκολη εξίσωση των μεταφορών μας μέσα στην πόλη. Το θέμα αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός οχήματος που έρχεται να καλύψει την αδυναμία των σημερινών δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς να παρέχουν την διαβαθμισμένη ιδιωτικότητα και την εξατομικευμένη μεταφορά, με στόχο να φανταστούμε εκ νέου και να αναδιοργανώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μετακινούμαστε μέσα στην πόλη. Πρόκειται για μια πρωτότυπη και ευέλικτη μονάδα οχήματος που έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται απαντώντας στις ανάγκες του κάθε χρήστη. Στο όχημα αυτό η συμβολή νέων τεχνολογιών είναι σημαντική, όπως η αυτόνομη (άνευ οδηγού) λειτουργία οδήγησης. Εντούτοις, ο σχεδιασμός είναι αυτός που παίζει καταλυτικό ρόλο στην επίτευξη του τελικού αποτελέσματος. Η κοινόχρηστη μονάδα οχήματος λοιπόν, πολλαπλασιαζόμενη μέσα στον αστικό ιστό, δημιουργεί ένα νέο είδος αστικής μεταφοράς, ένα δίκτυο οχημάτων άνευ οδηγού ικανό να μεταφέρει καθημερινά πληθώρα χρηστών, ο καθένας με τις δικές του προτιμήσεις και ανάγκες. Για την ορθή λειτουργία του παραπάνω δικτύου μια εφαρμογή (application) για κινητές συσκευές έρχεται να προστεθεί παίρνοντας το ρόλο του τηλεχειριστηρίου μέσω του οποίου θα γίνει η κλήση του οχήματος, θα οριστεί η διαδρομή και θα παραμετροποιηθεί το όχημα, με βάση τις εκάστοτε ανάγκες. Το εσωτερικό του οχήματος αποτελείται από μια μεταβλητή επιφάνεια. Ένα ζεύγος αρθρωτών βραχιόνων έρχεται να πολλαπλασιασθεί, δημιουργώντας αυτή την επιφάνεια, η οποία μπορεί να παράγει (ή όχι) διάφορους τύπους καθισμάτων. Έτσι, το όχημα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 4 καθήμενους ή περισσότερους από 6 όρθιους, ή συνδυασμό αυτών. | el |
heal.abstract | Nowadays, the majority of people live in large cities. Transportation is becoming more and more complex thus exacerbating people’s daily life. The existing means of transport, both private and public, have not managed to solve the difficult equation of getting around the city. The theme of my diploma thesis is to design a vehicle that covers the weakness of current public transport to provide customized privacy and personalised transportation, aiming to re-imagine and organise the way we travel around the city. It is an original and flexible vehicle unit that has the ability to adapt to and meet the needs of each user. In this vehicle the contribution of new, emerging technologies is important, such as autonomous (driverless) drive mode. However, the Design is the one that plays a catalytic role in achieving the final result. This shared-use vehicle unit, multiplied into the urban fabric, creates a new kind of urban transportation, a network of driverless vehicles capable of carrying daily plurality of users, each one with its own preferences and needs. For the proper functioning of the above network, an app for mobile devices is added to take the role of remote control through which the user will hail a vehicle, set the route and configure the inside of the vehicle, based on the current needs. The interior of the vehicle consists of a variable surface. A pair of articulated arms comes to proliferate, creating the above surface, which can produce (or not) different types of seats. As a result, we have a vehicle capable to receive up to 4 seated or more than 6 standing persons, or combinations of them. | en |
heal.advisorName | Παρμενίδης, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Parmenidis, Georgios | en |
heal.advisorName | Γυφτόπουλος, Σταύρος | el |
heal.advisorName | Gyftopoulos, Stavros | en |
heal.committeeMemberName | Ξένου, Ευανθία | el |
heal.committeeMemberName | Παγώνης, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Τσακανίκα, Ελευθερία | el |
heal.committeeMemberName | Λάββα, Σταυρούλα (Ρίβα) | el |
heal.committeeMemberName | Xenou, Evanthia | en |
heal.committeeMemberName | Pagonis, Athanasios | en |
heal.committeeMemberName | Tsakanika, Eleutheria | en |
heal.committeeMemberName | Lavva, Stavroula (Riva) | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: