HEAL DSpace

Δυναμικά πρότυπα θεωρίας παιγνίων για την ανάλυση της κυκλοφοριακής ροής δικυκλιστών σε αστικά δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βασάκου, Βασιλική el
dc.contributor.author Vasakou, Vasiliki en
dc.date.accessioned 2016-09-19T07:50:03Z
dc.date.available 2016-09-19T07:50:03Z
dc.date.issued 2016-09-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43566
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13059
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Dynamic games en
dc.subject PTW en
dc.subject QRE en
dc.subject Overtaking en
dc.subject Δυναμικά παίγνια el
dc.subject Ορθολογικοί δικυκλιστές el
dc.subject Προσπέραση el
dc.title Δυναμικά πρότυπα θεωρίας παιγνίων για την ανάλυση της κυκλοφοριακής ροής δικυκλιστών σε αστικά δίκτυα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-19
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο η Θεωρία Παιγνίων μπορεί να εφαρμοσθεί στη μελέτη της κίνησης των δικυκλιστών κατά την προσπέραση,υποθέτοντας πως τόσο ο δικυκλιστής όσο και ο οδηγός του ΙΧ που προσπερνάται είναι ορθολογικοί και αναπτύσσουν στρατηγικές με στόχο την επίτευξη της μεγιστοποίησης των απολαβών τους κατά τη συνύπαρξή τους στο οδικό δίκτυο.Χρησιμοποιώντας μία βάση δεδομένων 850 περιπτώσεων προσπέρασης,που συλλέχθηκαν σε μία αστική οδό δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση στο κέντρο της Αθήνας σε προγενέστερη έρευνα,εξάγονται οι αναγκαίες μεταβλητές που περιγράφουν καλύτερα τις αποφάσεις και τις αντίστοιχες απολαβές των δύο παικτών που αλληλεπιδρούν και στη συνέχεια μορφώνονται εκτεταμένης μορφής(δυναμικά) παίγνια.Σε καθένα από αυτά,διερευνάται μία διαφορετική στρατηγική και τα αποτελέσματα αυτής σε όρους απολαβών και για τους δύο παίκτες.Στη συνέχεια ποσοτικοποιείται η απόκλιση των επιλογών των χρηστών από τη βέλτιστη στρατηγική τους. el
heal.abstract The aim of this research is to investigate the applicability of Game Theory for modeling motorcycle overtaking, assuming that both the PTW driver, as well as the driver of the vehicle being overtaken, are rational - decision makers who develop strategies that will maximize their payoff, while interacting in urban road networks . Based on a database of 850 overtaking cases collected in a four lane urban arterial road in the c enter of Athens, the necessary variables that best describe the decisions of the players who interact and their payoffs are extracted and, then, a number of extended games are formed. In each game, a different strategy and her outcome in terms of payoff fo r both players is being investigated . Further, the results explaining the divergence from the optimum strategy are analyzed and discussed. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 56 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα