HEAL DSpace

Ανάπτυξη μοντέλου χωροθέτησης κινητών μονάδων ελέγχου καυσαερίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κωνσταντίνου, Θεοδώρα el
dc.contributor.author Konstantinou, Theodora en
dc.date.accessioned 2016-09-19T08:03:47Z
dc.date.issued 2016-09-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43567
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13372
dc.rights Default License
dc.subject Κινητές μονάδες ελέγχου καυσαερίων el
dc.subject Πρόβλημα βελτιστοποίησης el
dc.subject Μοντέλο χωροθέτησης εγκαταστάσεων el
dc.subject Μοντέλο συνόλου κάλυψης el
dc.subject Γενετικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Vehicle emissions testing mobile units en
dc.subject Optimization problem en
dc.subject Facility location model en
dc.subject Set covering location model en
dc.subject Genetic algorithms en
dc.title Ανάπτυξη μοντέλου χωροθέτησης κινητών μονάδων ελέγχου καυσαερίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Γενετικοί αλγόριθμοι el
heal.dateAvailable 2017-09-18T21:00:00Z
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-20
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός μαθηματικού μοντέλου βέλτιστης χωροθέτησης κινητών μονάδων ελέγχου καυσαερίων για μια επιλεγμένη περιοχή της Αλεξανδρούπολης. Το μοντέλο που χρησιμοποιείται αποτελεί μια παραλλαγή ενός μοντέλου χωροθέτησης εγκαταστάσεων, του μοντέλου συνόλου κάλυψης, και διατυπώνεται ως ένα πρόβλημα βελτιστοποίησης υπό κατάλληλους περιορισμούς. Στόχος του μοντέλου αυτού είναι η αναζήτηση του βέλτιστου αριθμού και των βέλτιστων θέσεων των απαιτούμενων κινητών μονάδων ελέγχου καυσαερίων στην περιοχή εφαρμογής, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί επάρκεια ελέγχων αλλά και να ελαχιστοποιηθεί το κόστος χωροθέτησης. Η επίλυση του μαθηματικού μοντέλου πραγματοποιείται με τη μέθοδο των Γενετικών Αλγορίθμων και τη χρήση του λογισμικού Evolver. Επιλέγονται εκείνες οι παράμετροι του Γενετικού Αλγορίθμου που δίνουν τα καλύτερα αποτελέσματα και, με βάση αυτές, γίνεται ανάλυση ευαισθησίας. Τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται δείχνουν ότι η μέθοδος των Γενετικών Αλγορίθμων δίνει ικανοποιητικές λύσεις σε αποδεκτό υπολογιστικό χρόνο και ότι, έτσι, είναι δυνατή η αποτελεσματική εφαρμογή της προσέγγισης που ακολουθήθηκε στην πράξη. el
heal.abstract The objective of this diploma thesis is the development of a mathematical model, for locating vehicle emissions testing mobile units in an urban area. The model developed is the set covering location model, and is formulated as an optimization problem under suitable constraints. The model aims at determining the optimal number and locations of the mobile units that are required in a network, in an attempt to ensure inspection adequacy and to minimize fixed and variable costs. In order to solve the model, Genetic Algorithms are utilized. The results presented show that Genetic Algorithms produce satisfactory solutions in an acceptable computational time and that the approach suggested in this thesis can be implemented effectively. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 168 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής