HEAL DSpace

Συσχέτιση δεδηλωμένης και αποκαλυφθείσας συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων του οχήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βιττωράτου, Ναταλία el
dc.contributor.author Vittoratou, Natalia en
dc.date.accessioned 2016-09-19T08:56:54Z
dc.date.available 2016-09-19T08:56:54Z
dc.date.issued 2016-09-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43571
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10645
dc.rights Default License
dc.subject Stated - revealed behavior en
dc.subject On-board diagnostics en
dc.subject Harsh braking en
dc.subject Harsh acceleration en
dc.subject Linear regression en
dc.subject Number of accidents en
dc.subject Δεδηλωμένη - αποκαλυφθείσα συμπεριφορά el
dc.subject Διαγνωστικά στοιχεία οχήματος el
dc.subject Απότομη επιτάχυνση el
dc.subject Απότομο φρενάρισμα el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Αριθμός ατυχημάτων el
dc.title Συσχέτιση δεδηλωμένης και αποκαλυφθείσας συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων του οχήματος el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Στατιστική ανάλυση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-07-21
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συσχέτιση δεδηλωμένης και αποκαλυφθείσας συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων (OBD) του οχήματος. Για το σκοπό αυτό, αξιοποιήθηκαν δεδομένα από πείραμα οδήγησης που σχετίζονται με μη κανονική συμπεριφορά 17 οδηγών. Οι μετρήσεις αυτές διήρκησαν 3 μήνες και αφορούν στην καταγραφή απότομης επιτάχυνσης ή φρεναρίσματος, τη μέση ταχύτητα κάθε διαδρομής που έκανε ο εκάστοτε οδηγός, τη συνολική απόσταση που διένυσε σε χιλιόμετρα, κτλ. Αντίστοιχα για τη μελέτη της δεδηλωμένης συμπεριφοράς του οδηγού αξιοποιήθηκαν οι απαντήσεις που έδωσαν σε αντίστοιχο ερωτηματολόγιο. Για την ανάλυση των στοιχείων των μετρήσεων και των απαντήσεων αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης (linear regression). Τα αποτελέσματα έδειξαν ισχυρή συσχέτιση μεταξύ των απότομων φρεναρισμάτων και επιταχύνσεων του οδηγού με τον αριθμό των ατυχημάτων στα οποία έχει εμπλακεί, το ετήσιο εισόδημα και τη δηλωθείσα συχνότητα απότομου φρεναρίσματος. el
heal.abstract The aim of this diploma thesis is the correlation of stated and revealed driver’s behavior with the use of vehicle on-board diagnostics (OBD) data. On that purpose, a large data set from a driving behavior experiment was exploited, which recorded abnormal behavior of 17 drivers. These data concerned harsh acceleration and braking, average traffic speed and mileage travelled, which were recorded per second during a period of three months. Drivers' stated behavior was investigated through a corresponding questionnaire. For the data analysis, a mathematical statistical model was developed using linear regression. The results demonstrated a strong correlation between harsh brakings and accelerations on one hand and the number of accidents, the annual income and the declared frequency of harsh braking on the other. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 108 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής