dc.contributor.author |
Βιττωράτου, Ναταλία
|
el |
dc.contributor.author |
Vittoratou, Natalia
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-09-19T08:56:54Z |
|
dc.date.available |
2016-09-19T08:56:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-09-19 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43571 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10645 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Stated - revealed behavior |
en |
dc.subject |
On-board diagnostics |
en |
dc.subject |
Harsh braking |
en |
dc.subject |
Harsh acceleration |
en |
dc.subject |
Linear regression |
en |
dc.subject |
Number of accidents |
en |
dc.subject |
Δεδηλωμένη - αποκαλυφθείσα συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Διαγνωστικά στοιχεία οχήματος |
el |
dc.subject |
Απότομη επιτάχυνση |
el |
dc.subject |
Απότομο φρενάρισμα |
el |
dc.subject |
Γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Αριθμός ατυχημάτων |
el |
dc.title |
Συσχέτιση δεδηλωμένης και αποκαλυφθείσας συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων του οχήματος |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Στατιστική ανάλυση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-07-21 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συσχέτιση δεδηλωμένης και αποκαλυφθείσας συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων (OBD) του οχήματος. Για το σκοπό αυτό, αξιοποιήθηκαν δεδομένα από πείραμα οδήγησης που σχετίζονται με μη κανονική συμπεριφορά 17 οδηγών. Οι μετρήσεις αυτές διήρκησαν 3 μήνες και αφορούν στην καταγραφή απότομης επιτάχυνσης ή φρεναρίσματος, τη μέση ταχύτητα κάθε διαδρομής που έκανε ο εκάστοτε οδηγός, τη συνολική απόσταση που διένυσε σε χιλιόμετρα, κτλ. Αντίστοιχα για τη μελέτη της δεδηλωμένης συμπεριφοράς του οδηγού αξιοποιήθηκαν οι απαντήσεις που έδωσαν σε αντίστοιχο ερωτηματολόγιο. Για την ανάλυση των στοιχείων των μετρήσεων και των απαντήσεων αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης (linear regression). Τα αποτελέσματα έδειξαν ισχυρή συσχέτιση μεταξύ των απότομων φρεναρισμάτων και επιταχύνσεων του οδηγού με τον αριθμό των ατυχημάτων στα οποία έχει εμπλακεί, το ετήσιο εισόδημα και τη δηλωθείσα συχνότητα απότομου φρεναρίσματος. |
el |
heal.abstract |
The aim of this diploma thesis is the correlation of stated and revealed driver’s behavior with the use of vehicle on-board diagnostics (OBD) data. On that purpose, a large data set from a driving behavior experiment was exploited, which recorded abnormal behavior of 17 drivers. These data concerned harsh acceleration and braking, average traffic speed and mileage travelled, which were recorded per second during a period of three months. Drivers' stated behavior was investigated through a corresponding questionnaire. For the data analysis, a mathematical statistical model was developed using linear regression. The results demonstrated a strong correlation between harsh brakings and accelerations on one hand and the number of accidents, the annual income and the declared frequency of harsh braking on the other. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
108 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|