dc.contributor.author | Κανελλόπουλος, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Kanellopoulos, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2016-09-21T07:19:28Z | |
dc.date.available | 2016-09-21T07:19:28Z | |
dc.date.issued | 2016-09-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43612 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5549 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υδροδυναμική συμπεριφορά | el |
dc.subject | Αντίσταση | el |
dc.subject | Περιπολικό ανοιχτής θαλάσσης | el |
dc.subject | Seakeeping | en |
dc.subject | Wave resistance | en |
dc.subject | Frank | en |
dc.subject | Swan2 | en |
dc.subject | Offshore patrol vessel | en |
dc.title | Υδροδυναμική συμπεριφορά γάστρας τ. Π.Α.Θ σε ήρεμο νερό και κυματισμούς | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Ναυτική υδροδυναμική | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/f153a1858b050e85acd4d48b9602986e66543497 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-05-24 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται υπολογισμών στοιχείων συμπεριφοράς σε θαλάσσιους κυματισμούς ενός περιπολικού ανοιχτής θαλάσσης, αλλά και ο αναλυτικός υπολογισμός της αντίστασης αυτού που προκύπτει εφόσον πάρουμε δεδομένα από τα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε. Το πλοίο δόθηκε υπό την μορφή ναυπηγικών σχεδίων και γενικών χαρακτηριστικών. Η εξαγωγή της γεωμετρίας και η εισαγωγή της στα προγράμματα που κατόπιν χρησιμοποιήσαμε ήταν η πρώτη διεργασία που εκτελέστηκε. Η δεύτερη διεργασία που εκτελέστηκε είχε σκοπό να ετοιμάσει τα αρχεία εισόδου ώστε να τρέξουμε τα 3 προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε. Η φασματική συνάρτηση πυκνότητας πιθανότητας που χρησιμοποιήσαμε για να περιγράψουμε τους τυχαίους κυματισμούς ήταν το διπαραμετρικό φάσμα Bretschneider (1959), με παραμέτρους το σημαντικό ύψος κύματος Η1/3 και την κυκλική συχνότητα κορυφής ωρ. Τα 3 προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε λέγονται: 1. HYDRO, που έχει ως σκοπό την εξαγωγή των υδροστατικών της γάστρας που έχουμε. 2. FRANK, το πρώτο πρόγραμμα για την μελέτη συμπεριφοράς του πλοίου σε κυματισμούς 3. SWAN2, το δεύτερο πρόγραμμα για την μελέτη συμπεριφοράς του πλοίου σε κυματισμούς, αλλά και την μέτρηση της αντίστασης κυματισμού. Η Τρίτη διεργασία ήταν να παραθέσουμε τα αποτελέσματα, να τα συγκρίνουμε μεταξύ τους, αλλά και με πειραματικά δεδομένα που είχαμε στην διάθεση μας. Τα αποτελέσματα που εξήχθησαν δεν ήταν άμεσα συγκρίσιμα οπότε έγιναν οι απαραίτητες αναγωγές και κατόπιν δημιουργήθηκαν πίνακες και διαγράμματα ώστε να τα συγκρίνουμε μεταξύ τους. Η γενική εικόνα που αποκομίσαμε από την όλη εργασία είναι ότι χωρίς να έχουμε κατασκευάσει κάποιο μοντέλο για δοκιμές σε δεξαμενή, είναι δυνατή η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για την συμπεριφορά του πλοίου σε θαλάσσιους κυματισμούς, αλλά και στον υπολογισμό της αντίστασης αυτού. Τα αποτελέσματα σε σχέση με την πράξη έχουνε διαφορές διότι οι κώδικες λειτουργούν με παραδοχές, αλλά και γιατί η εξαγωγή των στοιχείων της γεωμετρίας από απλό ναυπηγικό σχέδιο εισαγάγει αναμφίβολα σφάλμα. Το θετικό είναι ότι με αυτή την εργασία προϊδεάζεται ο μελετητής που σκοπεύει να φτιάξει μοντέλο και να κάνει πειράματα σε δεξαμενή, που θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή. Με αυτό τον τρόπο ίσως να επιτυγχάνεται και η μείωση των συνολικών πειραμάτων που θα πρέπει να διεξαχθούν. | el |
heal.abstract | In the present work we conduct data calculations in sea waves for a patrol offshore, and the detailed calculation of its added resistance that arises if we take data from the programs used. The ship given was in the form of shipbuilding design and general characteristics. The export of the geometry and the insertion to the programs used was the first process that was performed. The second process that took place aimed to prepare the input files so that we could run the three programs that were used. The spectrum function which gives the density of probability to describe the random waves that were used was the two parameters Bretschneider spectrum (1959), the parameters are significant height Η1/3 and circular frequency ωp. The 3 programs used are called: 1. HYDRO, which aims to export hydrostatic of the hull we have. 2. FRANK, the first seakeeping program 3. SWAN2, the second for the seakeeping study, but also the means to measure the wave resistance. The third process was to cite the results, compare them with each other, but also with experimental data we have at our disposal. The results obtained were not directly comparable so necessary reductions were made, then tables and charts created to compare them with each other. The overall picture gained from the whole work is that without having built a model for testing in a tank, it is possible to draw useful conclusions about the behavior of the ship in sea waves, but also in the calculation of its added resistance. The results in relation to the real ship are in dispute because codes operated work on assumptions, but also because the extraction of elements of geometry from simple shipbuilding designs undoubtedly introduce error. The good news is that this job gives insight where you should pay special attention beforehand to those who intend to make model and do experiments in a tank. This way you can achieve the reduction of the number global experiments required to be carried out. | en |
heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 84 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: