dc.contributor.author | Δαμιανόγλου, Δανάη | el |
dc.contributor.author | Damianoglou, Danae | en |
dc.date.accessioned | 2016-09-29T08:11:52Z | |
dc.date.available | 2016-09-29T08:11:52Z | |
dc.date.issued | 2016-09-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43676 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4171 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαλεκτική εικόνα | el |
dc.subject | Υλιστική ιστοριογραφία | el |
dc.subject | Διαλεκτική εν στάσει | el |
dc.subject | Πυγολαμπίδα | el |
dc.subject | Dialectical image | en |
dc.subject | Luciole | fr |
dc.subject | L’articolo delle lucciole | it |
dc.subject | Passagen-Werk | de |
dc.subject | Αλληγορία | el |
dc.subject | Allegory | en |
dc.subject | Mεταφορά | el |
dc.subject | Μetaphor | en |
dc.subject | Umweg | de |
dc.subject | Digression | en |
dc.subject | Contemplation | en |
dc.subject | Θραύσμα | el |
dc.subject | fragment | en |
dc.subject | Melancholy | en |
dc.subject | Διαλεκτικό σοκ | el |
dc.subject | Πρόοδος | el |
dc.subject | Μοντερνισμός | el |
dc.subject | Νεωτερικότητα | el |
dc.subject | Μοντάζ | el |
dc.subject | The Arcades Project | en |
dc.subject | Εμπόρευμα | el |
dc.subject | Απόρριμμα | el |
dc.subject | Pier Paolo Pasolini | en |
dc.subject | George Didi-Huberman | fr |
dc.subject | Homme-luciole | fr |
dc.subject | Ελάσσον φως | el |
dc.subject | Οργάνωση του πεσιμισμού | el |
dc.subject | Εικόνα ως πολιτική δυνατότητα | el |
dc.title | Εικόνες αντίστασης: Από τη Διαλεκτική Εικόνα του Walter Benjamin στην "Επιβίωση των Πυγολαμπίδων" του George Didi-Huberman | el |
dc.contributor.department | ΔΠΜΣ Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου, Κατεύθυνση Α, Σχεδιασμός - Χώρος - Πολιτισμός | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Φιλοσοφία | el |
heal.classification | Philosophy | en |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-10-22 | |
heal.abstract | 1. Γραφή, σκέψη και εικόνα στο έργο του Walter Benjamin 1.1. Η μεταφορά. Οι ανταποκρίσεις 1.2. Η παρέκβαση. Η παύση. Η σκέψη. Η γραφή 1.3. Το θραύσμα. Η εικόνα 1.4. Η αλληγορία 2. Διαλεκτική Εικόνα 2.1. Das Passagen-Werk: H Eργασία για τις Στοές του Παρισιού 2.1.1. Το μοντάζ 2.1.2. Το ξύπνημα ως συνώνυμο της ιστορικής γνώσης 2.1.3. Το εμπόρευμα. Η φαντασμαγορία. Οι επιθυμητικές εικόνες. 2.2. Η διαλεκτική εικόνα 2.2.1 Η διαλεκτική εικόνα στις «Θέσεις για την Ιστορία» 2.3. Πως μπορούμε να στοχαστούμε, τελικά, με τον Benjamin στο παρόν; 2.3.1. Ερμηνευτικά και μεθοδολογικά ζητήματα 3. Επιβίωση ή θάνατος; Εικόνα. Πυγολαμπίδα 3.1. Πιερ Πάολο Παζολίνι 3.1.1. Επιβίωση. Το σώμα ως πυγολαμπίδα 3.1.2. Θάνατος: «L’articolo delle lucciole» (1975). 3.2. Πυγολαμπίδα και διαλεκτική εικόνα 3.2.1. Η διαλεκτική του βλέπειν: Ορίζοντας/Εικόνα 3.2.2. Η διαλεκτική του βλέπειν: Υποτίμηση/Ανεκτίμητο 3.3. «Border» 4. Eπίλογος, συμπεράσματα Ο ρόλος του κριτικού. | el |
heal.sponsor | Ίδρυμα Α.Γ. Λεβέντη | el |
heal.sponsor | A.G. Leventis Foundation | en |
heal.advisorName | Ράπτη, Γιούλη | el |
heal.committeeMemberName | Τάτλα, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Παρμενίδης, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: