dc.contributor.author |
Ζώτου, Ευφροσύνη
|
el |
dc.contributor.author |
Zotou, Effrosyni
|
|
dc.date.accessioned |
2016-10-05T09:16:55Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43746 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6059 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτροκίνητα Οχήματα |
el |
dc.subject |
Αρχιτεκτονική Υβριδικών Οχημάτων |
en |
dc.subject |
Yποσυστήματα Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων |
|
dc.subject |
Αναγεννητική Πέδηση |
|
dc.subject |
Electric Vehicles |
|
dc.subject |
Hybrid Vehicles Architecture |
|
dc.subject |
Electric Vehicles Subsystems |
|
dc.subject |
Regenerative Braking |
|
dc.title |
Υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Ηλεκτροκίνητα οχήματα |
el |
heal.classification |
Υβριδικά οχήματα |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/4ee3c92831f9496746957f8b445be8fd1b1a2b25 |
|
heal.dateAvailable |
2017-10-04T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
embargo |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-07-11 |
|
heal.abstract |
Τα τελευταία χρόνια, οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου και η εξάντληση των φυσικών πόρων έχουν καταστεί ένα σοβαρό παγκόσμιο πρόβλημα. Ο τομέας των μεταφορών είναι ο πιο ραγδαία αναπτυσσόμενος καταναλωτής ενέργειας στον κόσμο, καταναλώνοντας το 49% των πετρελαϊκών πόρων. Ακόμη, εκτιμάται ότι, αν η ανακάλυψη και η κατανάλωση πετρελαίου ακολουθήσουν τις τρέχουσες τάσεις, οι πόροι του πετρελαίου παγκοσμίως θα έχουν εξαντληθεί ως το 2038. Αυτά οδηγούν τις έρευνες της αυτοκινητοβιομηχανίας σε εναλλακτικά συστήματα ενέργειας αποσκοπώντας αφενός στη μείωση των εκπομπών των οχημάτων και αφετέρου στη μείωση από την εξάρτηση από το πετρέλαιο. Ως εκ του τούτου, παρατηρείται ένα συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον προς υβριδικά ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη αυτών των υβριδικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων και μια συγκριτική ανάλυση αυτών. Συνολικά, η εργασία καταπιάνεται τόσο με τη γενική παρουσίαση και περιγραφή αυτού του είδους των οχημάτων όσο και με τον τρόπο λειτουργίας τους, ενώ επικεντρώνεται στα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους. |
el |
heal.advisorName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
116 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|