dc.contributor.author | Μαγγίνα, Αλεξάνδρα | el |
dc.contributor.author | Mangina, Alexandra | en |
dc.date.accessioned | 2016-10-10T10:30:01Z | |
dc.date.available | 2016-10-10T10:30:01Z | |
dc.date.issued | 2016-10-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43764 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13311 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σπονδυλωτό σύστημα | el |
dc.subject | Στατική μελέτη | el |
dc.subject | Κατασκευαστικές λεπτομέρειες | el |
dc.subject | Προκατασκευασμένες μονάδες | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονική μελέτη | el |
dc.subject | Modular construstion | en |
dc.subject | Module units | en |
dc.subject | Architectural design | en |
dc.subject | Structural design | en |
dc.subject | Detailed design | en |
dc.title | Ανάπτυξη σπονδυλωτού συστήματος κατασκευής με βάση προκατασκευασμένες δομικές μονάδες | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Development of modular construction system based on prefabricated building blocks | el |
heal.classification | Μεταλλικές κατασκευές | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/6aa62585dd0180516223521f270569cb0146f613 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-18 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός εναλλακτικού συστήματος δόμησης αποτελούμενο από δομικές μονάδες κατασκευασμένες εξ’ολοκλήρου σε εργοστασιακές συνθήκες. Το σύστημα είναι σπονδυλωτό, δηλαδή τα βασικά δομικά του στοιχεία είναι αυτοτελή και μπορούν να αναπτυχθούν στον χώρο ώστε να συνθέσουν πολύμορφες κατασκευές. Ο σχεδιασμός του συστήματος, ως προς τη γεωμετρία των βασικών μονάδων, είχε ως κύριες παραμέτρους τους αρχιτεκτονικούς και κτιριολογικούς κανόνες. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν και οι περιορισμοί που έχουν να κάνουν με τη διασφάλιση της εύκολης μεταφοράς από το εργοστάσιο στο εργοτάξιο, χωρίς αυτή να περιορίζεται από τις διαστάσεις των οδών ή να απαιτούνται ειδικές συνθήκες. Μετά την επιλογή των βασικών διαστάσεων των δομικών μονάδων έγινε η μόρφωση και η διαστασιολόγηση του φέροντα οργανισμού, με βάση τις διατάξεις των Ευρωκωδίκων. Ο φέρων οργανισμός σχεδιάστηκε έτσι ώστε να επηρεάζει στο ελάχιστο ή και καθόλου το πλήθος εφαρμογών και αρχιτεκτονικών λύσεων που μπορούν να προκύψουν από το δομικό σύστημα. Για το λόγο αυτό διερευνήθηκε ένα εύρος τύπων και διαστάσεων διατομών, προκειμένου να προκύψουν οι καταλληλότερες για τα υποστυλώματα και τις δοκούς της βασικής μονάδας. Ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια κατά την διερεύνηση αυτή, ήταν η κατά το δυνατόν απλοποίηση και ομαδοποίηση των συνδέσεων, τόσο μεταξύ των μελών του φορέα όσο και μεταξύ των δομικών μονάδων. Με δεδομένη πλέον τη γεωμετρία και τις διατομές των φερόντων στοιχείων της βασικής μονάδας και με γνώμονα τη συμβατότητα με όλες τις διαστάσεις των βασικών μονάδων του υπό ανάπτυξη συστήματος δόμησης, μελετήθηκαν και σχεδιάστηκαν οι κατασκευαστικές λεπτομέρειες., Πιο αναλυτικά επιλύθηκαν οι λεπτομέρειες που αφορούν τα στοιχεία πλήρωσης, τα δάπεδα, τις ψευδοροφές, το δώμα καθώς και τον απαιτούμενο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό. Τέλος σχεδιάστηκαν παραδείγματα εφαρμογής του υπό ανάπτυξη δομικού συστήματος τα οποία αποτελούν ολοκληρωμένες αρχιτεκτονικές λύσεις, διαφόρων διαστάσεων, μορφών και χρήσεων, κτηριακών έργων. | el |
heal.abstract | In the present diploma thesis, the development of an alternative construction system, using modular units fitted out in factory, is investigated. The system is modular, which means that its basic components are self-contained and can be combined in order to form multiform structures. The main parameters which determined the design process of the modular units, were set by taking into account architectural and building restrictions and rules. Moreover, the restrictions concerning the ease of transportation of the unit from the factory to the construction site were equally important in order for special notices to be prevented. After deciding the basic dimensions of modules, the structural frame has been designed according to the provisions of the Eurocodes. The structural frame has been designed in order to maximize the potential applications and architectural solutions that can be produced from the construstion system. For the aforementioned reasons, a range of cross sections has been investigated in terms of cross section type and dimensions, in order to determine which one is the most suitable for the beams and the columns of the module. One of the most important criteria, was the simplification and classification of the connections of the structural elements of the same module and the connections between modules. Given the module’s geometry and main structural frame’s cross sections, detailed design for the floors, roofs, walls and electrical infrastructure has been carried out, keeping in mind that all proposed solutions should be compatible with each other. Concluding, several examples of architectural applications of the proposed systems are being presented, for different purposes and uses. | en |
heal.advisorName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Ραυτογιάννης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 117 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: