dc.contributor.author | Γυφτοδήμου, Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Gyftodimou, Georgia | en |
dc.date.accessioned | 2016-10-12T11:39:06Z | |
dc.date.available | 2016-10-12T11:39:06Z | |
dc.date.issued | 2016-10-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43801 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12954 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ανάδραση | el |
dc.subject | Θεωρία ελέγχου | el |
dc.subject | Feedback | el |
dc.subject | Control theory | el |
dc.title | Μαθηματική προτυποποίηση κυκλοφορίας αυτοκινητοδρόμων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μαθηματικά και άλλα μοντέλα | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/574f487f82939479b3ea067f3ef3ab91d83e620b | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-10-07 | |
heal.abstract | Αρχικά παρουσιάζουμε τη δημιουργία του μοντέλου του αυτοκινητοδρόμου. Έπειτα δίνουμε κάποιες βασικές έννοιες στα συστήματα διακριτού χρόνου. Ακολούθως δίνουμε το κύριο αποτέλεσμα του μοντέλου μαζί με την αναλυτική απόδειξή του και τέλος παρουσιάζουμε μία εφαρμογή για να κατανοήσουμε την χρησιμότητα του θεωρήματος. | el |
heal.advisorName | Καραφύλλης, Ιάσων | el |
heal.committeeMemberName | Καραφύλλης, Ιάσων | el |
heal.committeeMemberName | Τσινιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Χαραλαμπόπουλος, Αντώνιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: