dc.contributor.author |
Λάγιος, Αλέξανδρος
|
el |
dc.contributor.author |
Lagios, Alexandros
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-10-18T07:20:27Z |
|
dc.date.available |
2016-10-18T07:20:27Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43823 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13284 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Affective computing |
en |
dc.subject |
Emotions |
en |
dc.subject |
Empathy |
en |
dc.subject |
Artificial intelligence |
en |
dc.subject |
Cognitive science |
en |
dc.subject |
Συναισθήματα |
el |
dc.subject |
Συναισθηματική υπολογιστική |
el |
dc.subject |
Τεχνητή νοημοσύνη |
el |
dc.subject |
Γνωσιακή επιστήμη |
el |
dc.subject |
Ενσυναίσθηση |
el |
dc.title |
Ενσυναίσθηση και τεχνητή νοημοσύνη |
el |
dc.title |
Empathy and artificial intelligence |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Psychology |
en |
heal.classification |
Artificial intelligence |
en |
heal.classification |
Cognitive science |
en |
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85008180 |
|
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh88006179 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-09-29 |
|
heal.abstract |
Ένας από τους βασικούς στόχους της συναισθηματικής υπολογιστικής, του κλάδου της Επιστήμης των Υπολογιστών ο οποίος ασχολείται με συναισθήματα, είναι η ανάπτυξη υπολογιστικών συστημάτων με ενσυναίσθηση. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί το κατά πόσο η ανάπτυξη υπολογιστικών συστημάτων τα οποία εκφράζουν ή προκαλούν ενσυναίσθηση είναι ωφέλιμη και το κατά πόσο οι προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα είχαν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Με σκοπό να γίνουν αυτές οι κρίσεις εμπεριστατωμένα, αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό πλαίσιο για τα συναισθήματα και την ενσυναίσθηση, το οποίο βασίζεται στη μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας από τους χώρους της ψυχολογίας και της γνωσιακής επιστήμης. Στη συνέχεια, γίνεται μία περιγραφή του έργου που έχει γίνει μέχρι τώρα σχετικά με την ανάπτυξη μεθόδων αναγνώρισης συναισθημάτων από υπολογιστικά συστήματα, την προσομοίωση συναισθημάτων και, τέλος, τη δημιουργία εικονικών χαρακτήρων ή ρομπότ τα οποία «βιώνουν», εκφράζουν ή προκαλούν ενσυναίσθηση. |
el |
heal.abstract |
One of the main goals of affective computing, the branch of computer science that is concerned with emotions, is the development of empathic computer systems. The goal of the present dissertation is to examine whether the development of computer systems that express or elicit empathy is worthwhile and to what extent such attemts have been successful so far. Initially, a theoretical framework for emotion and empathy is presented, based on the review of the relevant bibliography from the fields of psychology and cognitive science, in order to form these critiques on solid foundations. Subsequently, an account is provided of the work that has been done until today, in relation to the development of computer systems that detect and comprehend emotions, the simulation of emotions and, finally, the creation of virtual characters or robots that “feel”, express or elicit empathy. |
en |
heal.advisorName |
Θεολόγου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Στεφανέας, Πέτρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αραγεώργης, Αριστείδης |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεολόγου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
124 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|