dc.contributor.author |
Ευσταθίου, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Τρυφωνόπουλος, Σπυρίδων
|
el |
dc.contributor.author |
Eustathiou, Konstantinos
|
en |
dc.contributor.author |
Tryfonopoulos, Spyros
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-10-21T09:32:31Z |
|
dc.date.available |
2016-10-21T09:32:31Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43865 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1699 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Tρολ |
el |
dc.subject |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject |
Αντονάς |
el |
dc.subject |
Αγγελιδάκης |
el |
dc.subject |
Διαφορικός |
el |
dc.subject |
Χιούμορ |
el |
dc.subject |
Συμβάν |
el |
dc.subject |
Troll |
en |
dc.subject |
Incident |
en |
dc.subject |
Γλώσσα |
el |
dc.subject |
Internet |
en |
dc.subject |
Antonas |
en |
dc.subject |
Humour |
en |
dc.subject |
Angelidakis |
en |
dc.subject |
Differential |
en |
dc.subject |
Language |
en |
dc.subject |
Point Supreme |
en |
dc.title |
Τρόλ: η μεταγραφή από το διαδίκτυο στη σύγχρονη αρχιτεκτονική πρακτική |
el |
dc.title |
Trol: the transcription from the internet to contemporary architectural practice |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
heal.type |
learningMaterial |
el |
heal.classification |
Trolls (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85137988) |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-02-10 |
|
heal.abstract |
Βασικός σκοπός της διάλεξης είναι να πραγματοποιήσει μια μεταγραφή του σύγχρονου διαδικτυακού φαινομένου του τρόλ στη σύγχρονη αρχιτεκτονική πρακτική. Το τρόλ εισάγεται αρχικά μέσα από μια σύντομη ιστορική επισκόπηση και μια παρουσίαση των δημοφιλέστερων διαδικτυακών απόψεων και γνωμών γύρω από αυτό.
Ξεκινώντας από αυτή τη πρώτη εισαγωγή, το δεύτερο κομμάτι προσπαθεί να πραγματοποιήσει μια πιο θεωρητική ανάλυση, βασιζόμενο σε μια κυρίως φιλοσοφική βιβλιογραφία της μετα-μοντέρνας σκέψης και της θεωρίας γύρω από τα μέσα επικοινωνίας. Στόχος είναι η ανάδειξη της άμεσης σχέσης του φαινομένου και ο κρίσιμος ρόλος του στη σύγχρονη πραγματικότητα. Αυτό το δεύτερο κομμάτι της διάλεξης καταλήγει σε έναν επανορισμό του τρόλ σαν “διαφορική κατάφαση”.
Με βάση αυτόν τον ορισμό -σαν συμπύκνωση της ανάλυσης περισσότερο- επιχειρείται η μεταγραφή στην σύγχρονη αρχιτεκτονική πρακτική. Ξεκινώντας και πάλι από την σύγχρονη θέση της αρχιτεκτονικής αναπαράστασης, δημοσίευσης και των αρχιτεκτονικών διαγωνισμών επιχειρείται η σκιαγράφηση των βασικών χαρακτηριστικών αυτής της πρακτικής. Υποστηρικτικά σε αυτή την οριοθέτηση λειτουργεί το έργο τριών νέων Ελλήνων αρχιτεκτόνων (Αριστείδης Αντονάς, Point Supreme και Ανδρέας Αγγελιδάκης). Αυτοί οι αρχιτέκτονες αποτελούν μάλιστα μια αρκετά πολυμορφική έποψη του βασικού επιχειρήματος. Τελικά, η διάλεξη καταλήγει με μια υποθετική/εικονική περιγραφή μιας έκθεσης επιλεγμένων έργων των αρχιτεκτόνων προσπαθώντας να κάνει πιο κατανοητό αυτό που τίθεται ως “τρόλ αρχιτεκτονική”. |
el |
heal.abstract |
Main purpose of the dissertation is to accomplish a transcription of the contemporary internet phenomenon of troll to the a contemporary architectural practice. Troll is firstly introduced through a short historical overview and a presentation of the most popular internet opinions and aspects.
Starting with this first introduction, the second part attempts a more theoretical analysis. This attempt, which is based mainly in philosophical sources of the post-modern thought and the theory of contemporary media, aims at bringing in light the direct relation of the troll and its crucial position in the present reality. This second part of the dissertation ends up with a new re-definition of troll as “differential affirmation ”
This new definition, used mostly as the condensation of the previous analysis, is the base on which the transcription to the contemporary architectural practice is accomplished. Starting again by examining the present situation of the architectural representation, the works’ publication and the architectural competition, in this part is attempted to define the basic characteristics of this practice. The work of three contemporary Greek Architects (Aristides Antonas, Point Supreme and Andreas Aggelidakis) is used in order to support this aspect. These architects establish also a very multiform aspect of the basic argument. Finally, the dissertation ends up in a hypothetical/figurative exhibition of selected works from these architects in order to make more clear what is put as “troll architecture”. |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|