HEAL DSpace

Τρόλ: η μεταγραφή από το διαδίκτυο στη σύγχρονη αρχιτεκτονική πρακτική

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ευσταθίου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Τρυφωνόπουλος, Σπυρίδων el
dc.contributor.author Eustathiou, Konstantinos en
dc.contributor.author Tryfonopoulos, Spyros en
dc.date.accessioned 2016-10-21T09:32:31Z
dc.date.available 2016-10-21T09:32:31Z
dc.date.issued 2016-10-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43865
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1699
dc.rights Default License
dc.subject Tρολ el
dc.subject Διαδίκτυο el
dc.subject Αντονάς el
dc.subject Αγγελιδάκης el
dc.subject Διαφορικός el
dc.subject Χιούμορ el
dc.subject Συμβάν el
dc.subject Troll en
dc.subject Incident en
dc.subject Γλώσσα el
dc.subject Internet en
dc.subject Antonas en
dc.subject Humour en
dc.subject Angelidakis en
dc.subject Differential en
dc.subject Language en
dc.subject Point Supreme en
dc.title Τρόλ: η μεταγραφή από το διαδίκτυο στη σύγχρονη αρχιτεκτονική πρακτική el
dc.title Trol: the transcription from the internet to contemporary architectural practice en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Trolls (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85137988) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-02-10
heal.abstract Βασικός σκοπός της διάλεξης είναι να πραγματοποιήσει μια μεταγραφή του σύγχρονου διαδικτυακού φαινομένου του τρόλ στη σύγχρονη αρχιτεκτονική πρακτική. Το τρόλ εισάγεται αρχικά μέσα από μια σύντομη ιστορική επισκόπηση και μια παρουσίαση των δημοφιλέστερων διαδικτυακών απόψεων και γνωμών γύρω από αυτό. Ξεκινώντας από αυτή τη πρώτη εισαγωγή, το δεύτερο κομμάτι προσπαθεί να πραγματοποιήσει μια πιο θεωρητική ανάλυση, βασιζόμενο σε μια κυρίως φιλοσοφική βιβλιογραφία της μετα-μοντέρνας σκέψης και της θεωρίας γύρω από τα μέσα επικοινωνίας. Στόχος είναι η ανάδειξη της άμεσης σχέσης του φαινομένου και ο κρίσιμος ρόλος του στη σύγχρονη πραγματικότητα. Αυτό το δεύτερο κομμάτι της διάλεξης καταλήγει σε έναν επανορισμό του τρόλ σαν “διαφορική κατάφαση”. Με βάση αυτόν τον ορισμό -σαν συμπύκνωση της ανάλυσης περισσότερο- επιχειρείται η μεταγραφή στην σύγχρονη αρχιτεκτονική πρακτική. Ξεκινώντας και πάλι από την σύγχρονη θέση της αρχιτεκτονικής αναπαράστασης, δημοσίευσης και των αρχιτεκτονικών διαγωνισμών επιχειρείται η σκιαγράφηση των βασικών χαρακτηριστικών αυτής της πρακτικής. Υποστηρικτικά σε αυτή την οριοθέτηση λειτουργεί το έργο τριών νέων Ελλήνων αρχιτεκτόνων (Αριστείδης Αντονάς, Point Supreme και Ανδρέας Αγγελιδάκης). Αυτοί οι αρχιτέκτονες αποτελούν μάλιστα μια αρκετά πολυμορφική έποψη του βασικού επιχειρήματος. Τελικά, η διάλεξη καταλήγει με μια υποθετική/εικονική περιγραφή μιας έκθεσης επιλεγμένων έργων των αρχιτεκτόνων προσπαθώντας να κάνει πιο κατανοητό αυτό που τίθεται ως “τρόλ αρχιτεκτονική”. el
heal.abstract Main purpose of the dissertation is to accomplish a transcription of the contemporary internet phenomenon of troll to the a contemporary architectural practice. Troll is firstly introduced through a short historical overview and a presentation of the most popular internet opinions and aspects. Starting with this first introduction, the second part attempts a more theoretical analysis. This attempt, which is based mainly in philosophical sources of the post-modern thought and the theory of contemporary media, aims at bringing in light the direct relation of the troll and its crucial position in the present reality. This second part of the dissertation ends up with a new re-definition of troll as “differential affirmation ” This new definition, used mostly as the condensation of the previous analysis, is the base on which the transcription to the contemporary architectural practice is accomplished. Starting again by examining the present situation of the architectural representation, the works’ publication and the architectural competition, in this part is attempted to define the basic characteristics of this practice. The work of three contemporary Greek Architects (Aristides Antonas, Point Supreme and Andreas Aggelidakis) is used in order to support this aspect. These architects establish also a very multiform aspect of the basic argument. Finally, the dissertation ends up in a hypothetical/figurative exhibition of selected works from these architects in order to make more clear what is put as “troll architecture”. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής