dc.contributor.author | Παγωνάκης, Μηνάς | el |
dc.contributor.author | Pagonakis, Minas | en |
dc.date.accessioned | 2016-10-21T10:26:14Z | |
dc.date.available | 2016-10-21T10:26:14Z | |
dc.date.issued | 2016-10-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43873 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13287 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υδροπλάνα | el |
dc.subject | Δυναμική υδατοδρομίων | el |
dc.subject | Ζώνες επιρροής | el |
dc.subject | Seaplanes | en |
dc.subject | Waterways dynamics | en |
dc.subject | Zone of influence | en |
dc.title | Επιχειρησιακός σχεδιασμός των υδατοδρομίων στην Ελλάδα: εφαρμογή στην περιφέρεια της Κρήτης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μαθηματικά | el |
heal.classification | Συνδυασμένες μεταφορές | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-03-16 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια έχουν πραγματοποιηθεί πολλές εργασίες στα ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας μας σχετικά με τα υδροπλάνα, εν αναμονή της επίσημης έναρξης της λειτουργίας τους. Για παραπάνω από 50 χρόνια σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο είναι γνωστά τα πλεονεκτήματα της χρήσης του υδροπλάνου ως μέσου μεταφοράς. Πολλές χρήσιμες πληροφορίες για τη χρήση του Υδροπλάνου είναι δυνατό να αντληθούν από τις μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί σε διάφορες χώρες. Αυτές οι πληροφορίες αποβαίνουν ιδιαιτέρως χρήσιμες για την κατανόηση τόσο της χρησιμότητα του μέσου αυτού, όσο και της λειτουργία των υδατοδρομίων. Η εργασία αυτή επιδιώκει να παρουσιάσει την Ελληνική πραγματικότητα, όσον αφορά στη χρήση και στη λειτουργία του υδροπλάνου, από το παρελθόν μέχρι σήμερα, καταγράφοντας τη σύντομη ιστορία της λειτουργίας του υδροπλάνου στη χώρα, τις υπάρχουσες ελληνικές εταιρείες, τη στρατηγική τους και την ισχύουσα νομοθεσία, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα αναφορικά με τις προοπτικές ανάπτυξης των υδροπλάνων στη χώρα μας. Ο σχεδιασμός του δικτύου των υδατοδρομίων είναι ένα εθνικό ζήτημα. Αναγνωρίζοντας την ευχρηστία των υδροπλάνων ως μέσου μεταφοράς φαίνεται ότι καθίσταται δυνατή η άμεση λειτουργία τους στη νησιωτική και στην ηπειρωτική χώρα, τόσο για τους μόνιμους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες. Στην παρούσα εργασία προτείνονται τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για το σχεδιασμό του δικτύου, καθώς και μία μέθοδος επιλογής της κατάλληλης θέσης των υδατοδρομίων στις περιφέρειες της χώρας. Τέλος, εξετάζεται η εφαρμογή της μεθόδου στην περιφέρεια της Κρήτης και αναλύεται ο επιχειρησιακός σχεδιασμός στο νησί. Παρουσιάζεται το δίκτυο των πτήσεων και επιλέγονται οι θέσεις των υδατοδρομίων για κάθε ζώνη επιρροής. Υπολογίζεται η δυναμική των υδατοδρομίων, των πτήσεων του δικτύου που δημιουργούν και των προορισμών που θα επιλεχθούν από τα υδατοδρόμια της Κρήτης. | el |
heal.abstract | In recent years there has been a lot of research in academic institutions of our country on seaplanes, pending their formal commencement of operation. For more than 50 years in many countries around the world the advantages of using seaplane transportation is known. A lot of useful information regarding the use of seaplanes may be drawn from studies carried out in different countries. This vast amount information is particularly useful for understanding both the usefulness of this modern transportation and the operation of the waterways. This dissertation seeks to present the Greek reality regarding the use and operation of the seaplane, from the past to today, recording the short history of operation of the seaplane in the country, existing Greek companies, their strategy and the current legislation in order to draw conclusions regarding the development prospects of seaplanes in our country. The design of the waterways network is a national issue. Recognizing the usefulness of seaplanes seems that it is feasible the immediate operation in the islands as well as mainland, both for residents and for visitors. In this research we propose the features required for designing the waterways network, and a method of selecting an appropriate location of the waterways in the country's regions. Finally, the application of the method in the region of Crete and the operational planning in the island of Crete is discussed. The network of flights and the waterways selected locations for each zone of influence is presented. The dynamics of waterways, the network of flights that is created and the destinations to be selected by the waterways of Crete is carefully calculated. | en |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 308 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: