HEAL DSpace

Ηλεκτροκίνητα τρένα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ντούρος, Σωτήριος el
dc.contributor.author Ntouros, Sotirios en
dc.date.accessioned 2016-10-21T11:56:49Z
dc.date.available 2016-10-21T11:56:49Z
dc.date.issued 2016-10-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43883
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13566
dc.rights Default License
dc.subject Ηλεκτροκίνηση el
dc.subject Ηλεκτράμαξα el
dc.subject Τρένα el
dc.subject Ηλεκτρικά σιδηροδρομικά δίκτυα el
dc.subject Ηλεκτρική ενέργεια el
dc.subject Electrification en
dc.subject Trains en
dc.subject Electrical power en
dc.subject Electrical railways systems en
dc.subject Electric locomotive en
dc.title Ηλεκτροκίνητα τρένα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ηλεκτροκίνηση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-12-17
heal.abstract To τραίνο και τα σιδηροδρομικά συστήματα εμφανίστηκαν στις αρχές του 18ου αιώνα με την χρησιμοποίηση της ατμομηχανής ως κύριας μηχανής έλξης. Από τότε η εξέλιξη ήταν ραγδαία με κυριότερη όλων την ηλεκτροκίνηση των σιδηροδρομικών δικτύων και την χρησιμοποίηση των ηλεκτραμαξών. Οι ηλεκτρομηχανές ή ηλεκτράμαξες μετατρέπουν την ηλεκτρική ενέργεια σε κινητική ενέργεια καθώς τροφοδοτούνται με ηλεκτρική ενέργεια από το δίκτυο. Πάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές υπάρχει ένα ηλεκτρικό δίκτυο συνεχούς ρεύματος 3 kV ή μονοφασικού εναλλασσόμενου 25 kV. Η υψηλή τάση χρησιμοποιείται για την ελαχιστοποίηση των ενεργειακών απωλειών στο ηλεκτρικό δίκτυο. Η ηλεκτρική μηχανή έχει ένα σύστημα λήψης του ηλεκτρικού ρεύματος, παρόμοιο με αυτό των τρόλεϊ, και ένα μετασχηματιστή για τον υποβιβασμό της υψηλής τάσης του δικτύου τροφοδοσίας σε τάση λειτουργίας των ηλεκτροκινητήρων. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στους συρμούς μπορεί να γίνει είτε μέσω εναέριου συστήματος τροφοδοσίας ηλεκτρικής ενέργειας είτε μέσω της τρίτης ράγας η οποία είναι τοποθετημένη παράλληλα στις σιδηροτροχιές που κινείται το τραίνο, διαμέσου των υποσταθμών του δικτύου. Τα ηλεκτρικά ισχύος των ηλεκτραμαξών παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην πρόωση και την πέδηση των συρμών. Η κατανάλωση ενέργειας, που είναι αρκετά μικρότερη σε σχέση με τις ντιζελάμαξες και οι πολύ χαμηλές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έχει κάνει την ηλεκτροκίνηση αρκετά δημοφιλή την τελευταία δεκαετία. Η εξέλιξη των συστημάτων ηλεκτροκίνησης είναι τα σιδηροδρομικά συστήματα μαγνητικής αιώρησης (Maglev) που εφαρμόζονται σε κάποιες χώρες και έχουν οδηγήσει στην δημιουργία τραίνων πολύ υψηλών ταχυτήτων. (400-500 km/hr). el
heal.abstract Railway systems and trains were introduced on the beginning of the 18th century with the use of the steam engine as the main locomotive. Since then, the development of the railway systems were rapidly and the main development were the electrification of the systems and the use of the electric locomotive. The electric locomotives transform the electricity into kinetic energy from the energy that have been supplied from the national grid. Over the railway lines, there is a catenary with DC 3 kV network or AC 25 kV network. The electric locomotive use the pantograph in order to receive electricity from the system. This system is similar with the system that trolleybuses uses. Therefore there is a transformer which degradate the of high voltage power network to the voltage of the motors. The supply of the electric energy to the train can be with the use of a catenary system over the railway lines or with the use of a third rail which is located in parallel with the railway lines. The energy consumption compare with the diesel engines is much more lower in the electric locomotives as also the greenhouse gases emission are extremely low and these effects made the railway electrification quite popular the last decade.The development of the electrification of the railway systems are the railway systems of magnetic elevation.(Maglev) which are implement in some countries and have made railway systems with high speed trains which are reach the speed of 400-500 km/hr. en
heal.advisorName Ιωαννίδου, Μαρία el
heal.committeeMemberName Θεοδώρου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Τσαραμπάρης, Παναγιώτης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 113 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής