dc.contributor.author | Μπάρος, Ανδρέας | el |
dc.contributor.author | Baros, Andreas | en |
dc.date.accessioned | 2016-10-26T08:36:37Z | |
dc.date.available | 2016-10-26T08:36:37Z | |
dc.date.issued | 2016-10-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43913 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13579 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ομαδοποίηση δεδομένων | el |
dc.subject | Πιλοτικός ζυγός | en |
dc.subject | Ζώνες | el |
dc.subject | Data clustering | en |
dc.subject | Pilot bus | en |
dc.subject | Zones | en |
dc.title | Αξιολόγηση μεθόδων διαχωρισμού του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και αποκεντρωμένος έλεγχος τάσης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συστήματα παραγωγής, μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/2062ae491f9df7b94c3af024eb007856ce9fc128 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-09-14 | |
heal.abstract | Καθώς με την πάροδο του χρόνου τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας λειτουργούν όλο και πιο κοντά στα όρια λειτουργίας τους εξαιτίας τεχνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών λόγων, ο αποκεντρωμένος έλεγχος για βελτίωση του ελέγχου τάσης κερδίζει ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον. κοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μεθόδων διαχωρισμού για τον αποκεντρωμένο έλεγχο με στόχο τη ρύθμιση της τάσης των ζυγών ενός ηλεκτρικού συστήματος. Μετά τον διαχωρισμό του δικτύου σε ζώνες πραγματοποιείται έλεγχος σε κάθε ζώνη ξεχωριστά, παράλληλα και ανεξάρτητα από τις άλλες ζώνες με σκοπό τον περιορισμό των διαταραχών της τάσης στους ζυγούς που εμπεριέχονται στην κάθε ζώνη. Ο έλεγχος τάσης σε κάθε ζώνη γίνεται βάση ενός πιλοτικού ζυγού που επιλέγεται ως το «ηλεκτρικό κέντρο» της κάθε ζώνης. Πιο συγκεκριμένα, η διπλωματική αυτή εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη και έχει την εξής δομή: το πρώτο μέρος αναλύεται ο αυτόματος έλεγχος τάσης και το προσαρμοστικό απλοποιημένο μοντέλο στο οποίο βασίζεται καθώς επίσης και η φιλοσοφία της ομαδοποίησης δεδομένων, η εφαρμογή της στα ηλεκτρικά συστήματα και τα πλεονεκτήματα που παρέχει σε σύγκριση με τον κεντρικό έλεγχο τάσης. Ακολούθως στο δεύτερο μέρος αναλύεται η φασματική και ιεραρχική ομαδοποίηση δεδομένων, παρουσιάζονται τρεις διαφορετικοί αλγόριθμοι διαχωρισμού, η επιλογή του πιλοτικού ζυγού κάθε ζώνης καθώς επίσης και τα αποτελέσματα του διαχωρισμού του πρότυπου δικτύου 39 ζυγών της IEEE. το τρίτο και τελευταίο μέρος παρουσιάζεται η μέθοδος ελέγχου της τάσης σε περίπτωση διαταραχών. Ο έλεγχος πραγματοποιείται σε κάθε ζώνη ξεχωριστά και βασίζεται στην μεταβολή της τάσης των σύγχρονων γεννητριών κάθε ζώνης ώστε να επανέλθουν οι τάσεις των ζυγών στο επίπεδο που ήταν πριν τη διαταραχή. Τέλος, γίνεται σύγκριση και σχολιασμός των αποτελεσμάτων και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα από τη συγκεκριμένη διαδικασία διαχωρισμού του δικτύου και του ελέγχου τάσης. | el |
heal.abstract | Over the last years power systems are increasingly operated closer to their capacity limits, due to technical, economic and environmental drivers. Consequently there is an international trend towards decentralized automatic voltage control. The purpose of this thesis is the development of zoning methodologies to control the voltage of buses of a power system. After the division of the power system into zones, each zone makes corrective ctions parallel to and independently from other zones to achieve voltage regulation in case of disturbances in the network. The voltage regulation is applied on the pilot bus which is chosen as the “electrical centre” of each zone. In particular, this thesis is divided into three parts with the following structure: In the first part automatic voltage control and the adaptive reduced control model is introduced. Then, data clustering and its implementation in power systems is analyzed as well as the advantages it has over the centralized voltage control. In the second part, an analysis of hierarchical and spectral clustering is provided and three different zoning methodologies are developed as well as the pilot node selection within zones in order to divide the IEEE 39-bus network into bus groups. In the third part of the thesis, a method for voltage regulation in case of disturbances in the network, such as load augmentation, is presented. The voltage regulation is implemented in each zone separately and is based on the generator‟s voltage variation of each zone so that the voltage of the buses reach the same level as that before the disturbance. Finally the results of the aforementioned methods are compared and analyzed which lead into conclusions for the examined voltage control methodology. | en |
heal.advisorName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Κορρές, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 74 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: