HEAL DSpace

Παραμετρική ανάλυση αντιστήριξης βαθειάς εκσκαφής με φρεατοπασσάλους και προεντεταμένες αγκυρώσεις. Το παράδειγμα του σταθμού ΄΄Ανθούπολη΄΄ στο Μετρό Αθήνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Hysaj, Anida el
dc.date.accessioned 2016-10-31T09:36:59Z
dc.date.available 2016-10-31T09:36:59Z
dc.date.issued 2016-10-31
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43937
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13344
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Plaxis2D en
dc.subject Displacements en
dc.subject Anchors en
dc.subject Deformation mesh en
dc.subject Plate en
dc.subject Μετρό el
dc.subject Ανάλυση ανοιχτής εκσκαφής el
dc.subject Συντελεστής ασφαλείας el
dc.subject Φρεατοπάσσαλοι el
dc.subject Μετακινήσεις σε επιλεγμένα σημεία el
dc.title Παραμετρική ανάλυση αντιστήριξης βαθειάς εκσκαφής με φρεατοπασσάλους και προεντεταμένες αγκυρώσεις. Το παράδειγμα του σταθμού ΄΄Ανθούπολη΄΄ στο Μετρό Αθήνας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Παραμετρική ανάλυση με τη χρήση του Plaxis 2D el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-10-17
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προπτυχιακού Προγράμματος της σχολής Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με επιβλέποντα τον Επίκουρο Καθηγητή κ. Κωνσταντίνο Λουπασάκη. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διενέργεια παραμετρικών αναλύσεων επί των μέτρων υποστήριξης της ανοιχτής εκσκαφής του σταθμού Ανθούπολη που αποτελεί τμήμα επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό. Η κατασκευή του Σταθμού έγινε σε τρείς βασικές φάσεις: I. Η Α φάση, η οποία αποτέλεσε και την κυριότερη φάση λόγω μεγέθους και δυσκολιών κατασκευής περιέλαβε την κατασκευή του κεντρικού «κουτιού» του Σταθμού. II. Κατά την Β φάση κατασκευάστηκε το τμήμα Βόρεια της εκσκαφής του σταθμού, εκεί που βρίσκεται η Κύρια είσοδος. III. Τέλος κατά την Γ φάση πραγματοποιήθηκε η κατασκευή της Εισόδου από την Λεωφ. Θηβών. Το μέτρα αντιστήριξης που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του Σταθμού ήταν πάσσαλοι οπλισμένου σκυροδέματος, οι οποίοι εδράστηκαν στο περίγραμμα του ορύγματος και υποστηρίχθηκαν από μια σειρά πυκνών σε διάταξη αντηρίδων στο ανώτατο τμήμα και προεντεταμένων αγκυρώσεων σε αντίστοιχες σειρές στο υπόλοιπο ύψος. Τονίζεται ότι σκοπός αυτής της διπλωματικής δεν ήταν επίλυση της πραγματικής εκσκαφής του Σταθμού Ανθούπολη, αλλά αντίθετα η άντληση δεδομένων από την πραγματική εκσκαφή για το σχεδιασμό ισοδύναμων προσομοιωμάτων και την διενέργεια παραμετρικών αναλύσεων επί αυτών. el
heal.abstract Subject of this diploma thesis is to conduct parametric analyzes by changing the parameters of components used in the temporary support structure of an open excavation, by implementing 2D finite element analysis software. The construction was made in three main phases: I. The A phase which is the main phase due to size and construction difficulties, involved the construction of the central open excavation of the station. II. The B phase, involved the construction of the occupied lateral expansion’s part in North side (Main Entrance), which was constracted in two subphases III. The C phase involved the construction of the Entry from the Leof. Thivon. The retaining system of the Station was consisted of diaphragm walls supported by a dense series of struts assembly at the upper part and prestressed anchors fitted to corresponding rows in the lower part. The parameters which are changed are the struts, which were replaced with anchors, the distance and diameter of piles and the distance of the diaphragmatic wall from the open excavation. For reasons of interest a further parametric analysis was held, where at the same time was constructed the phase A and the phase B, in order to determine how the distance of diaphragmatic walls from the phase A and the phase B may affect the stability of the excavation and the rates of displacements. The data of the open excavation like the technical conditions of stability and construction are based on existing project of the Anthoupoli station. However, the purpose of this subject is not to simulate like there is the actual excavation. On the contrary it intends to compare among various models, carrying out parametric analyzes with Plaxis 2D finite element program. In conclusion the aim of this subject is to prove how a wide range of applied support measures that could be used during the design and construction of the project would cause problems to the construction. en
heal.advisorName Λουπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ροντογιάννη, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName Νομικός, Παύλος el
heal.committeeMemberName Λουπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 169 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα