HEAL DSpace

Εξαγωγή χαρακτηριστικών καρέ από ακολουθίες βίντεο με παίκτες Super Mario

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σωτηρόπουλος, Δημήτριος el
dc.contributor.author Sotiropoulos, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2016-10-31T11:21:46Z
dc.date.available 2016-10-31T11:21:46Z
dc.date.issued 2016-10-31
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43946
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13831
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Eπεξεργασία βίντεο el
dc.subject Xαρακτηριστικά καρέ el
dc.subject Bιντεοπαιχνίδια el
dc.subject Μοντελοποίηση εμπειρίας παίκτη el
dc.subject Οπτικές αντιδράσεις el
dc.subject Video processing en
dc.subject Player experience modeling en
dc.subject Characteristic frames en
dc.subject Videogames en
dc.subject Visual cues en
dc.title Εξαγωγή χαρακτηριστικών καρέ από ακολουθίες βίντεο με παίκτες Super Mario el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-10-13
heal.abstract Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, επεξεργαζόμαστε βίντεο από ανθρώπους που παίζουν Super Mario, σε συνδυασμό με τα δεδομένα από το ίδιο το παιχνίδι, ώστε να εντοπίσουμε στιγμιότυπα από κάθε βίντεο, τα οποία να δίνουν ένδειξη του αν ο παίκτης είναι ικανοποιημένος ή όχι από τη συγκεκριμένη πίστα, αν αυτή του προκαλεί εκνευρισμό ή βαρεμάρα και αν το επίπεδο πρόκλησης είναι αρκετό, ώστε να μπορέσουμε να παράγουμε με δυναμικό/συναρτησιακό τρόπο πίστες που να έχουν αρκετές πιθανότητες να ταιριάζουν με τις ικανότητες και τη διάθεση του συγκεκριμένου παίκτη. Παράγοντας τα χαρακτηριστικά καρέ, χρησιμοποιούμε στρατηγικές crowdsourcing για να πάρουμε χαρακτηρισμούς για το τι δείχνει καθένα από αυτά από ανώνυμους χρήστες και χρησιμοποιούμε αυτούς του χαρακτηρισμούς για να προβλέψουμε την εμπειρία παίκτη σε κάθε περίπτωση. el
heal.abstract Extracting feature frames from a video sequence is a very important sector in research and development, since it makes it possible for us to quickly and automatically produce a video synopsis consisting of a few pictures or characterize it based on index terms that are of interest to us. On most occasions, this is achieved by using low level features, like color or movement and searching for frames of minimum correlation to the rest (so that they essentially are different to the rest of the sequence). In this thesis, we are processing videos from people that are playing Super Mario, combined with data from the game itself, in order to find instances in each video that indicate whether the player is satisfied with that particular level or not, if the level causes frustration or boredom and if the challenge level is sufficient, so that we can produce levels that have a good chance to fit the mood and skills of each player, in a dynamic/functional way. After extracting the characteristic frames, we are using crowdsourcing techniques to obtain characterizations on what each one of them (from anonymous users) shows and we use these characterizations to predict player experience in each case. en
heal.advisorName Κόλλιας, Στέφανος el
heal.committeeMemberName Κόλλιας, Στέφανος el
heal.committeeMemberName Καρπούζης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 97 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα