dc.contributor.author | Καραγεώργος, Πέτρος | el |
dc.contributor.author | Karageorgos, Petros | en |
dc.date.accessioned | 2016-11-08T11:00:35Z | |
dc.date.available | 2016-11-08T11:00:35Z | |
dc.date.issued | 2016-11-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43995 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1816 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αρχιτεκτονική σύνθεση | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονικά εργαστήρια | el |
dc.subject | Μέθοδος | el |
dc.subject | Μεθοδολογία σχεδιασμού | el |
dc.subject | Διδακτική της αρχιτεκτονικής | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονικές σχολές | el |
dc.subject | Architectural composition | en |
dc.subject | Architectural studios | en |
dc.subject | Design methods | en |
dc.subject | Design teaching methods | en |
dc.subject | Architecture schools | en |
dc.title | Περί μεθόδου: διδάσκοντας αρχιτεκτονική σύνθεση | el |
dc.title | About the method: teaching architectural composition | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Architecture--Study and teaching (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85006635) | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-10-31 | |
heal.abstract | Η παρούσα έρευνα εστιάζει στις μεθόδους διδασκαλίας της αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Αρχικά, διερευνούνται οι όροι μέθοδος και μεθοδολογία καθώς επίσης, πραγματοποιείται σύντομη αναφορά στη σημασία τους στην εξέλιξη στη Φιλοσοφία, στις Επιστήμες και στις Τέχνες. Στην πορεία, το ενδιαφέρον στρέφεται στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος της αρχιτεκτονικής σύνθεσης, ορίζοντας ως βασική δομή το αρχιτεκτονικό εργαστήριο (studio), οι απαρχές του οποίου εντοπίζονται στην Ecole des Baux Arts και στο Bauhaus. Επιπλέον, παρουσιάζεται ο διπλός τρόπος απόκτησης της χωρικής γνώσης, τόσο μέσω του συλλογισμού όσο και μέσω της πράξης. Στη συνέχεια της μελέτης, καταγράφονται πλήθος συνθετικών μεθόδων, οι οποίες διαμορφώνουν τις τεχνικές του σχεδιασμού. Η επιρροή της τεχνολογίας στον τρόπο διεξαγωγής της μάθησης αποτελεί την επόμενη μεταβλητή μελέτης. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και η προσωπική οπτική του συγγραφέα επί του θέματος. | el |
heal.abstract | This research focuses on the architectural design teaching methods. Initially the terms method and methodology are investigated as also iti is performed brief reference to their importance in the evolution of Philosophy, Science and Arts. Moreover, the attention turns in the way the course of architectural composition is held, defining as basic structure the architectural studio, the origins of which are located in the Ecole des Baux Arts and the Bauhaus. In addition, it shows the dual mode of acquisition of spatial knowledge, both by reasoning and by doing. Then the study records number of synthetic methods, which shape design techniques. The influence of technology in the pattern of learning is also mentioned. Finally, the conclusions and personal perspective of the author on the subject are presented. | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: