HEAL DSpace

Περί μεθόδου: διδάσκοντας αρχιτεκτονική σύνθεση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραγεώργος, Πέτρος el
dc.contributor.author Karageorgos, Petros en
dc.date.accessioned 2016-11-08T11:00:35Z
dc.date.available 2016-11-08T11:00:35Z
dc.date.issued 2016-11-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/43995
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1816
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αρχιτεκτονική σύνθεση el
dc.subject Αρχιτεκτονικά εργαστήρια el
dc.subject Μέθοδος el
dc.subject Μεθοδολογία σχεδιασμού el
dc.subject Διδακτική της αρχιτεκτονικής el
dc.subject Αρχιτεκτονικές σχολές el
dc.subject Architectural composition en
dc.subject Architectural studios en
dc.subject Design methods en
dc.subject Design teaching methods en
dc.subject Architecture schools en
dc.title Περί μεθόδου: διδάσκοντας αρχιτεκτονική σύνθεση el
dc.title About the method: teaching architectural composition en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Architecture--Study and teaching (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85006635) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-10-31
heal.abstract Η παρούσα έρευνα εστιάζει στις μεθόδους διδασκαλίας της αρχιτεκτονικής σύνθεσης. Αρχικά, διερευνούνται οι όροι μέθοδος και μεθοδολογία καθώς επίσης, πραγματοποιείται σύντομη αναφορά στη σημασία τους στην εξέλιξη στη Φιλοσοφία, στις Επιστήμες και στις Τέχνες. Στην πορεία, το ενδιαφέρον στρέφεται στον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος της αρχιτεκτονικής σύνθεσης, ορίζοντας ως βασική δομή το αρχιτεκτονικό εργαστήριο (studio), οι απαρχές του οποίου εντοπίζονται στην Ecole des Baux Arts και στο Bauhaus. Επιπλέον, παρουσιάζεται ο διπλός τρόπος απόκτησης της χωρικής γνώσης, τόσο μέσω του συλλογισμού όσο και μέσω της πράξης. Στη συνέχεια της μελέτης, καταγράφονται πλήθος συνθετικών μεθόδων, οι οποίες διαμορφώνουν τις τεχνικές του σχεδιασμού. Η επιρροή της τεχνολογίας στον τρόπο διεξαγωγής της μάθησης αποτελεί την επόμενη μεταβλητή μελέτης. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και η προσωπική οπτική του συγγραφέα επί του θέματος. el
heal.abstract This research focuses on the architectural design teaching methods. Initially the terms method and methodology are investigated as also iti is performed brief reference to their importance in the evolution of Philosophy, Science and Arts. Moreover, the attention turns in the way the course of architectural composition is held, defining as basic structure the architectural studio, the origins of which are located in the Ecole des Baux Arts and the Bauhaus. In addition, it shows the dual mode of acquisition of spatial knowledge, both by reasoning and by doing. Then the study records number of synthetic methods, which shape design techniques. The influence of technology in the pattern of learning is also mentioned. Finally, the conclusions and personal perspective of the author on the subject are presented. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα