HEAL DSpace

Επίδραση της ομαλότητας ασφαλτικών οδοστρωμάτων στην εκπομπή των αερίων του θερμοκηπίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δραϊνάκης, Ανδρέας el
dc.contributor.author Drainakis, Andreas en
dc.date.accessioned 2016-11-09T12:28:03Z
dc.date.available 2016-11-09T12:28:03Z
dc.date.issued 2016-11-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44019
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13098
dc.rights Default License
dc.subject Ρύπανση el
dc.subject Περιβάλλον el
dc.subject Ομαλότητα οδοστρώματος el
dc.subject Διεθνής δείκτης ομαλότητας el
dc.subject Αέρια του θερμοκηπίου el
dc.subject Ισοδύναμο διοξείδιο του άνθρακα el
dc.subject Αυτοκινητόδρομος el
dc.subject Συντήρηση οδοστρώματος el
dc.subject Μοντέλα πρόβλεψης el
dc.subject Pollution en
dc.subject Enviroment en
dc.subject Pavement roughness en
dc.subject International roughness index en
dc.subject Greenhouse gases en
dc.subject Equivalent carbon dioxide en
dc.subject Highway en
dc.subject Pavement maintenance en
dc.subject Prediction models en
dc.title Επίδραση της ομαλότητας ασφαλτικών οδοστρωμάτων στην εκπομπή των αερίων του θερμοκηπίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transportation engineering en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-11-02
heal.abstract Η περιβαλλοντική ρύπανση αποτελεί ένα από τα βασικότερα ζητήματα της παγκόσμιας κοινότητας. Τα αέρια του θερμοκηπίου συμβάλλουν δραστικά στο περιβαλλοντικό ζήτημα, αφού είναι υπεύθυνα για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Οι οδικές μεταφορές είναι κύριες πηγές εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμια κλίμακα. Για το λόγο αυτό, κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση της επίδρασης της ομαλότητας της επιφάνειας των ασφαλτικών οδοστρωμάτων στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου των οχημάτων. Στην προκειμένη έρευνα τα αέρια του θερμοκηπίου εκφράσθηκαν ως προς το ισοδύναμο του διοξειδίου του άνθρακα (eqCO2), που αποτελεί διεθνή μονάδα μέτρησης των αέριων ρύπων του θερμοκηπίου, ενώ η ομαλότητα εκφράζεται μέσω του Διεθνούς Δείκτη Ομαλότητας (International Roughness Index: IRI). Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε σε τρία στάδια. Αρχικά, εξετάσθηκε η επίδραση της υποβαθμισμένης κατάστασης ομαλότητας κόμβων αυτοκινητοδρόμων σε σχέση με παρακείμενα τμήματα του κυρίου άξονα, τα οποία παρουσιάζουν υψηλό επίπεδο ποιότητας κύλισης, στην εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου. Επιπλέον, διερευνήθηκε η επίδραση των ενεργειών συντήρησης ασφαλτικού οδοστρώματος στην εκπομπή ισοδυνάμου του διοξειδίου του άνθρακα. Τέλος, πραγματοποιήθηκε η εκτίμηση πέντε μοντέλων πρόβλεψης του ισοδυνάμου του διοξειδίου του άνθρακα συναρτήσει της ομαλότητας της επιφάνειας του οδοστρώματος για συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων-καυσίμου. Τα αναλυτικά αποτελέσματα και τα σχετικά συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην παρούσα διπλωματική εργασία. el
heal.abstract Environmental pollution is one of the key issues of the global community. Greenhouse gases contribute drastically to the environmental issue, since it is responsible for global warming. Road transport is a major source of greenhouse gas emissions both in Greece and worldwide. For this reason, the major aim of this thesis was the investigation of the effect of the pavement of the surface of the asphalt pavement in the greenhouse gas emissions of vehicles. In this research greenhouse gases expressed as to the equivalent of carbon dioxide (eqCO2), which is an international unit of gaseous pollutant emissions, while the smoothness is expressed through the International Roughness Index (IRI). The investigation was carried out in three stages. Initially, the effect of the degraded state of highway junctions’ pavement roughness compared with adjacent sections of the main shaft, which have a high rolling resistance quality level, on the emission of greenhouse gases was investigated. Furthermore, the effect of the asphalt pavement maintenance actions in the broadcast equivalent of carbon dioxide was examined. Finally, five models were developed for the prediction of equivalent of carbon dioxide based on road roughness data with respect to different categories of fuel and vehicle types. The analysis results and the conclusions contained in this thesis. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 179 σ. en
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής