HEAL DSpace

Από τα παραδοσιακά εμπορικά κέντρα στα Open Mall. Η περίπτωση του εμπορικού τριγώνου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βέργαδου Αγγελική el
dc.contributor.author Vergadou Angeliki en
dc.date.accessioned 2016-12-05T12:54:18Z
dc.date.available 2016-12-05T12:54:18Z
dc.date.issued 2016-12-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44080
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13613
dc.rights Default License
dc.subject Open mall el
dc.subject Εμπορικό Τρίγωνο Αθήνας el
dc.title Από τα παραδοσιακά εμπορικά κέντρα στα Open Mall. Η περίπτωση του εμπορικού τριγώνου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Χωροταξικός σχεδιασμός και βιώσιμη ανάπτυξη el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/3a375323b092c4ced970a83d0d4df16f7657dfd2
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-10-31
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία, πραγματεύεται τον συσχετισμό της πολεοδομικής διαμόρφωσης των πόλεων και της εμπορικής τους δραστηριότητας. Μέσα από την έρευνα σε παγκόσμιο επίπεδο συγκεντρώθηκαν πληροφορίες, οι οποίες αποτέλεσαν πρότυπο για την αναδιαμόρφωση της περιοχή μελέτης, η οποία είναι το Εμπορικό Τρίγωνο της Αθήνας. Αρχικά, ερευνήθηκαν οι περισσότερο εμπορικά ανεπτυγμένες πόλεις της Ευρώπης. Στο πρώτο μέρος αυτής της εργασίας, γίνεται αναφορά στην πολεοδομική τους διάρθρωση, την μετακίνηση στο εσωτερικό τους αλλά και την εμπορική τους δραστηριότητα, τόσο για το τοπικό εμπόριο όσο και για τα πολυκαταστήματα. Στο δεύτερο μέρος της, εξετάζεται η περίπτωση της Ρώμης, μιας πόλης με μεγάλη εμπορική δραστηριότητα, η οποία ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο με την κυκλοφορία ενός έντυπου εμπορικού οδηγού, ακολουθώντας τα “χνάρια” της πόλης του Μιλάνου. Το επόμενο κεφάλαιο, αναφέρεται στην διαδικτυακή προώθηση του εμπορίου, και στις αλλαγές που έφερε στις αγορές του κόσμου, καθώς κάθε χρήστης μπορεί μέσω μιας απλής αναζήτησης από τον υπολογιστή του, να βρει πληροφορίες καταστημάτων και να τα εντοπίσει σε ηλεκτρονικούς χάρτες. Για την καλύτερη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας αυτών των ιστοσελίδων, παρακάτω δίνονται κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα. Επιπλέον γίνεται αναφορά στα Open Malls, τα οποία με την πρωτότυπη δομή και λειτουργία τους, άλλαξαν τα δεδομένα στο χώρο του εμπορίου. Τα «εκπτωτικά χωριά», όπως αλλιώς ονομάζονται, μεγάλων πόλεων με τα χαρακτηριστικά τους, παρουσιάζονται στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας. Εν συνεχεία, γίνεται αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα αλλά και των κυριότερων Open Malls και πολυκαταστημάτων στη χώρα. Επιπροσθέτως, γίνεται ανάλυση της περιοχής μελέτης, σε επίπεδο κοινωνικό, πολεοδομικό, κυκλοφοριακό και εμπορικής δραστηριότητας επισημαίνοντας παράλληλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Καταλήγοντας στο τελευταίο κεφάλαιο, προτείνονται διάφοροι τρόποι για την αναδιαμόρφωσης της περιοχής μελέτης σε Open Mall και στα συμπεράσματα που προκύπτουν από τις ενέργειες αυτές. el
heal.abstract This dissertation deals with the correlation of urban configuration of cities and their commercial activity. Through a worldwide survey, information was gathered, which was used as a pattern for the redevelopment of the study area, which is the Commercial Triangle of Athens. First of all, were investigated the most commercially developed cities of Europe. In the first part of this paper, reference is made to the urban structure, moving within them and their commercial activity, both for local stores and malls. The second part, analyzes the case of Rome, a city with great commercial activity, which reinforced the promotion of trade by creating a print commercial guide that includes maps of the commercial activity, following the "footsteps" of the city of Milan. The next section, deals with the online promotion of trade, and the changes which were brought to the world markets, as each user through a simple search of his computer, can find information about stores, and locate them via web maps. In order to understand better the services of such websites, some examples are given below. Further reference is made to Open Malls, that with their particular structure and function, changed the perspective of trade and malls. Information regarding the "discount villages", as alternatively called, were gathered and formulated in the fourth chapter of the dissertation. The paper continues with the display of the Greek reality and the apposition of the major department stores and Open Malls in the country. Then, the study area, the Commercial Triangle of Athens, is analyzed on social, urban, transportation and commercial activity and alongside their problems are identified. Finally in the last chapter, several methods are proposed for the remodeling of the study area, into an Open Mall and the conclusions resulting from these actions. en
heal.advisorName Μπακογιάννης, Ευθύμιος el
heal.committeeMemberName Βλαστός, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Σαγιάς, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 238 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής