HEAL DSpace

Μοντέλο βέλτιστης χωροθέτησης θέσεων στάθμευσης επί της οδού σε αστικό δίκτυο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γκίνη, Χρυσάνθη el
dc.contributor.author Gkini, Chrysanthi en
dc.date.accessioned 2016-12-09T11:07:23Z
dc.date.available 2016-12-09T11:07:23Z
dc.date.issued 2016-12-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44094
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13606
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Προσφορά Θέσεων Στάθμευσης Επί της Οδού el
dc.subject Παράλληλη στάθμευση el
dc.subject Υπό γωνία στάθμευση el
dc.subject Διεπίπεδο πρόβλημα βελτιστοποίησης el
dc.subject Γενετικός αλγόριθμος el
dc.subject On-Street parking en
dc.subject Parking supply en
dc.subject Parallel parking en
dc.subject Angle parking en
dc.subject Bi-Level optimization problem en
dc.title Μοντέλο βέλτιστης χωροθέτησης θέσεων στάθμευσης επί της οδού σε αστικό δίκτυο el
dc.title A Μodel for the optimal allocation of on-street parking spaces en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή ανάλυση el
heal.classification Συγκοινωνιακή μηχανική el
heal.classification Transportation--planning--mathematical models en
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/8589b60f2588bebe0ee6eda151c156d527862f39
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2010116980
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-10-17
heal.abstract Η στάθμευση επί του οδοστρώματος επιφέρει σημαντική μείωση στην κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού και για τον λόγο αυτό η εφαρμογή της συνήθως αποφεύγεται. Ωστόσο, μπορεί να καταστεί αναγκαία όταν η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά θέσεων στάθμευσης του δικτύου. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η εκτίμηση του αριθμού θέσεων στάθμευσης επιβατικών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης που μπορεί να προσφέρει ένα αστικό δίκτυο με το λιγότερο δυνατό κόστος. Συγκεκριμένα, αναπτύσσεται ένα μαθηματικό μοντέλο το οποίο λαμβάνοντας υπόψιν την μείωση της χωρητικότητας που επιφέρει η παρόδια στάθμευση, εντοπίζει τους συνδέσμους στους οποίους θεωρείται βέλτιστη η χωροθέτηση στάθμευσης επί της οδού και καθορίζει τον τύπο των θέσεων στάθμευσης, επιλέγοντας ανάμεσα στην παράλληλη, κάθετη και υπό γωνία στάθμευση. Το πρόβλημα διαμορφώνεται ως διεπίπεδο πρόβλημα βελτιστοποίησης. Στο ανώτερο επίπεδο υπολογίζεται ο συνολικός αριθμός θέσεων στάθμευσης, ενώ στο κατώτερο επιλύεται ο αλγόριθμος Frank – Wolfe και υπολογίζεται το συνολικό κόστος για το δίκτυο. Η βέλτιστη λύση του προβλήματος επιτυγχάνεται όταν η διαφορά των δύο μεγεθών γίνει μέγιστη. Για την εφαρμογή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκαν το πρόγραμμα Excel και ο γενετικός αλγόριθμος του λογισμικού Evolver. el
heal.abstract On-street parking causes a significant reduction of road capacity and for that reason it is usually forbidden. However, if parking demandexceeds parking supply, the implementation of on- street parking can become necessary. The aim of this thesis is the evaluation of the number of parking spaces that an urban network can offer at a minimum cost. In particular, having taken into account the capacity reduction caused by on -street parking, the proposed model is able to locate the links that are ideal for parking placement as well as determine the angle at which the vehicles should be parked (0ο, 45ο, 90ο). The problem belongs to the bi-level optimization problem category. The outer level optimization task is to calculate the summation of parking places, while the inner optimization task is to utilize the Frank – Wolfe algorithm for the calculation of the total travel cost. The optimal solution of the problem is achieved when the remainder becomes maximum. Microsoft Excel and the genetic algorithm provided by Evolver were utilized for the execution of the model. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Τσιχριντζής, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 84 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα