dc.contributor.author | Μπαμπανιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Bampaniotis, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T10:53:37Z | |
dc.date.available | 2016-12-16T10:53:37Z | |
dc.date.issued | 2016-12-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44145 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13434 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Corrosion model | en |
dc.subject | Επιθεώρηση με βάση το ρίσκο | el |
dc.subject | Μοντέλο διάβρωσης | el |
dc.subject | Μοντέλο σωστικών μέσων | el |
dc.subject | Risk based inspection | en |
dc.subject | Life saving appliances model | en |
dc.title | Ανάπτυξη κώδικα για την αποτύπωση των δυνατοτήτων επιθεώρησης πλοίων | el |
dc.title | Code development for capturing ship inspections capabilities | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μαθηματικές μέθοδοι | el |
heal.classification | Code | en |
heal.classification | Μοντέλα προγραμματισμού | el |
heal.classification | Μαθηματικά μοντέλα και μοντέλα προσομοίωσης | el |
heal.classification | 159 σ. | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/6ca5fa29c7950767cbdff3b3c2db129576fe533a | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-11-01 | |
heal.abstract | The aims of the present thesis is the evaluation of the depth of corrosion on several structural elements of a ship, as well as the calculation of the probability of failure of three different Life Saving Appliances (LSA), both based on Risk Based Inspection (RBI). The estimation of both above-mentioned models has been accomplished by developing codes in Matlab and Octave programs. Initially, the present study investigates the procedures of traditional inspections of a ship, elaborating their types and defining the organizations which operate them. After the determination of the basic parameters that constitute the RBI, the procedures of Formal Safety Assessment (FSA) are described, by the gradual application of five steps; hazard identification, risk analysis (assessment), risk control options, cost benefits analysis, and decision making. Additionally, according to the FSA, the steps which are needed to be followed are described for the implementation of an RBI procedure. Then, the phenomenon of corrosion is approached, with detailed information associated with corrosion types and preventing measures, as well as corrosion’s significance in maritime. Following the theoretical framework of corrosion, the applied model of the depth of corrosion is described. Afterwards, the thesis mentions the necessity of existence of LSA on vessels, the significance of appropriate maintenance, the several types of LSA on ships, as well as the equipment of ships with LSA according to the regulations. Subsequently, the applied theoretical model for the evaluation of the probability of failure is described, for the several types of LSA. Afterwards, the thesis presents and annotates the results of the various applications, as they have eventuated for each model. Finally, conclusions and proposals for further study are mentioned. | en |
heal.abstract | Σκοποί της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο υπολογισμός του βάθους διάβρωσης σε διάφορα κατασκευαστικά στοιχεία του πλοίου, καθώς επίσης και ο υπολογισμός της πιθανότητας αστοχίας τριών διαφορετικών σωστικών μέσων, με βασικό γνώμονα τις επιθεωρήσεις των πλοίων με βάση το ρίσκο. Οι υπολογισμοί και των δύο προαναφερθέντων μοντέλων πραγματοποιήθηκαν με την ανάπτυξη κώδικα σε περιβάλλον Matlab και Octave. Αρχικά, η παρούσα εργασία μελετά εκτενώς τις διαδικασίες των παραδοσιακών επιθεωρήσεων πλοίων, αναλύοντας τα είδη τους αλλά και το από ποιους πραγματοποιούνται. Στη συνέχεια, αφού ορίζονται τα βασικά μεγέθη που απαρτίζουν τις επιθεωρήσεις των πλοίων με βάση το ρίσκο, περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία εκτέλεσης του Formal Safety Assessment (FSA), μέσω των πέντε βημάτων που το αποτελούν, την αναγνώριση του κινδύνου, την εκτίμηση του ρίσκου, τα μέτρα ασφαλείας για τη μείωση του ρίσκου, την ανάλυση των ωφελειών μέσω της εφαρμογής των μέτρων και την λήψη αποφάσεων. Επιπλέον, γίνεται εκτενής αναφορά στον ρόλο των επιθεωρήσεων με βάση το ρίσκο στην ναυτιλία, σχετικά με την προσφορά και τα οφέλη τους. Έπειτα, περιγράφεται το φαινόμενο της διάβρωσης και η κρισιμότητα του στον χώρο της ναυτιλίας, μέσα από την εκτενή αναφορά στα είδη διάβρωσης και στους τρόπους αποφυγής του φαινομένου. Την περιγραφή του φαινομένου της διάβρωσης ακολουθεί η ανάλυση του μοντέλου που εφαρμόστηκε προκειμένου να υπολογιστεί το βάθος διάβρωσης στα διάφορα κατασκευαστικά στοιχεία του πλοίου. Ακολούθως, γίνεται αναφορά στην ανάγκη ύπαρξης σωστικών μέσων στα πλοία, στη σημασία της σωστής συντήρησης τους, στα είδη τους που εμφανίζονται στα πλοία, καθώς και στον εξοπλισμό των πλοίων με αυτές με βάση τους κανονισμούς. Στη συνέχεια γίνεται θεωρητική ανάλυση του μοντέλου που εφαρμόστηκε στον υπολογισμό πιθανής αστοχίας των σωστικών μέσων. Έπειτα, για κάθε μοντέλο γίνεται η παρουσίαση και ο σχολιασμός των αποτελεσμάτων για τις διάφορες εφαρμογές που πραγματοποιήθηκαν. Τέλος, παραθέτονται τα συμπεράσματα για το σύνολο των αποτελεσμάτων. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Σαμουηλίδης Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Γκίνης, Αλέξανδρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: