HEAL DSpace

Διερεύνηση παραμέτρων οριζοντιογραφίας και μηκοτομής για την ορατότητα σε στάσηInvestigation of the parameters of the horizontal and vertical alignment regarging stopping sight distance visibility

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καββαδία, Μαργαρίτα-Λουίζα el
dc.contributor.author Kavvadia, Margarita-Louiza en
dc.date.accessioned 2017-01-18T13:13:35Z
dc.date.available 2017-01-18T13:13:35Z
dc.date.issued 2017-01-18
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44229
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13631
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Τρισδιάστατη χάραξη οδών el
dc.subject Λογισμικό χάραξης οδών el
dc.subject Σύμπτωση οριζοντιογραφικής καμπύλης και καμπύλης μηκοτομής el
dc.subject Stopping sight distance (SSD) en
dc.subject Μήκος ορατότητας για στάση (ΜΟΣ) el
dc.subject Road design software en
dc.subject Three-dimensional road design en
dc.subject Superposition of horizontal and vertical curve en
dc.title Διερεύνηση παραμέτρων οριζοντιογραφίας και μηκοτομής για την ορατότητα σε στάσηInvestigation of the parameters of the horizontal and vertical alignment regarging stopping sight distance visibility el
dc.title Investigation of the parameters of the horizontal and vertical alignment regarging stopping sight distance visibility en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή ανάλυση el
heal.classification Οδοποιΐα el
heal.classification Πολιτικός μηχανικός el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-11-02
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση επάρκειας του Μήκους Ορατότητας για Στάση (ΜΟΣ) μέσω τρισδιάστατης συνδυασμένης προσέγγισης, σε περίπτωση επαλληλίας οριζοντιογραφικής καμπύλης και καμπύλης μηκοτομής κατά τη χάραξη μιας οδού, εφαρμόζοντας τις ελάχιστες ακτίνες των καμπυλών που προτείνονται σύμφωνα με τις ελληνικές οδηγίες σχεδιασμού οδών (ΟΜΟΕ-Χ, 2001). Ο έλεγχος επάρκειας της ορατότητας βασίζεται στη διαφορά του Διατιθέμενου έναντι του Απαιτούμενου ΜΟΣ. Η έρευνα πραγματοποιείται σε οδό με αριστερόστροφη οριζοντιογραφική καμπύλη η οποία επαλληλίζεται με κυρτή καμπύλη μηκοτομής. Εξετάζονται οι περιπτώσεις διαχωρισμένου και ενιαίου οδοστρώματος. Για τη χάραξη της οδού και τον προσδιορισμό του ΜΟΣ χρησιμοποιείται το λογισμικό οδοποιίας ‘FM12’. Ο σχεδιασμός της οδού γίνεται σύμφωνα με τις ΟΜΟΕ-Χ, με εφαρμογή των ελαχίστων ακτίνων των καμπυλών σε οριζοντιογραφία και μηκοτομή συνδυάζοντας τις μέγιστες κατά μήκος κλίσεις. Από την έρευνα προκύπτει ότι η χρήση των προτεινόμενων ελαχίστων τιμών κατά τις ΟΜΟΕ-Χ, δεν παρέχει επαρκές ΜΟΣ. Πραγματοποιήθηκε λοιπόν περαιτέρω ανάλυση στην προσαρμογή των ελαχίστων τιμών, προκειμένου να ικανοποιείται η επάρκεια του ΜΟΣ σύμφωνα με τις ΟΜΟΕ-Χ. el
heal.abstract The objective of this Diploma Thesis is to investigate the adequacy of the Stopping Sight Distance (SSD), through three-dimensional combined approach in the case of the superposition of a horizontal and vertical curve in the tracing of a road, applying the minimum radii for those curves according to the Greek guidelines (ΟΜΟΕ-Χ, 2001). The investigation for the adequate visibility is based on the difference of the Available versus the Demanded SSD. The research is carried out for a road with a left horizontal curve combined with a crest vertical curve. Both divided and undivided roads are examined. The road design software, ‘FM12’, is used for the tracing of the road and the calculation of the SSD. The road is planned according to ΟΜΟΕ-Χ for the application of the minimum radius for the horizontal and vertical curve combining the maximum longitudinal inclination. From the research occurs that with the application of the minimum radii according to ΟΜΟΕ-Χ, adequate SSD is not provided. Further research is conducted for the adjustment of the minimum values, in order to ensure the adequacy of the SSD according to ΟΜΟΕ-Χ. en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.advisorName Μερτζάνης, Φώτιος el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 148 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα