HEAL DSpace

Προσομοίωση κινητήρα διπλού καυσίμου με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαχριστόπουλος, Ηλίας el
dc.contributor.author Papachristopoulos, Ilias en
dc.date.accessioned 2017-02-02T08:13:54Z
dc.date.available 2017-02-02T08:13:54Z
dc.date.issued 2017-02-02
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44286
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13450
dc.rights Default License
dc.subject Φυσικό αέριο el
dc.subject Πετρέλαιο el
dc.subject Διπλό καύσιμο el
dc.subject Μηχανές εσωτερικής καύσης el
dc.subject Natural gas en
dc.subject Diesel en
dc.subject Dual fuel en
dc.subject Internal combustion engines en
dc.subject GT-Power en
dc.title Προσομοίωση κινητήρα διπλού καυσίμου με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές Εσωτερικής Καύσης el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-10-10
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη λειτουργία ενός εξακύλινδρου στρόβιλο-υπερπληρωμένου 4-Χ κινητήρα Diesel, ο οποίος μπορεί να λειτουργεί με διπλό καύσιμο και συγκεκριμένα με πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε μεταβλητές στροφές, φορτίο, καθώς και ποσοστό αντικατάστασης του πετρελαίου με φυσικό αέριο. Στόχος της εργασίας είναι η εύρεση των επιδόσεων και των εκπομπών καυσαερίων, με κυριότερες εκπομπές το διοξείδιο του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου για τις διάφορες παραμέτρους λειτουργίας και κυρίως η σύγκριση των στοιχείων αυτών του κινητήρα σε κατάσταση καύσης αμιγώς πετρελαίου και σε καύση διπλού καυσίμου. Για την εύρεση των αποτελεσμάτων, χρησιμοποιείται το υπολογιστικό πακέτο GT-Power της εταιρίας Gamma Technologies Inc. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα μονοδιάστατης προσομοίωσης, που χρησιμοποιείται αρκετά στην αυτοκινητοβιομηχανία. el
heal.abstract This diploma thesis deals with the operation of a six-cylinder turbocharged diesel engine, capable of working with dual fuel. Specifically, diesel fuel and natural gas are injected simultaneously in various engine speeds, loads and substitution rates. The main goal of this study is the determination of the performance of the engine and the exhaust emissions, taking into consideration all the various working factors, and the comparison between the diesel engine and the dual fuel engine. For the results, the simulating program GT-Power (Gamma Technologies Inc.) was used. en
heal.advisorName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Φούντη, Μαρία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 114 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής