dc.contributor.author |
Παπαχριστόπουλος, Ηλίας
|
el |
dc.contributor.author |
Papachristopoulos, Ilias
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-02-02T08:13:54Z |
|
dc.date.available |
2017-02-02T08:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-02 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44286 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13450 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Φυσικό αέριο |
el |
dc.subject |
Πετρέλαιο |
el |
dc.subject |
Διπλό καύσιμο |
el |
dc.subject |
Μηχανές εσωτερικής καύσης |
el |
dc.subject |
Natural gas |
en |
dc.subject |
Diesel |
en |
dc.subject |
Dual fuel |
en |
dc.subject |
Internal combustion engines |
en |
dc.subject |
GT-Power |
en |
dc.title |
Προσομοίωση κινητήρα διπλού καυσίμου με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-10-10 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη λειτουργία ενός εξακύλινδρου στρόβιλο-υπερπληρωμένου 4-Χ κινητήρα Diesel, ο οποίος μπορεί να λειτουργεί με διπλό καύσιμο και συγκεκριμένα με πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε μεταβλητές στροφές, φορτίο, καθώς και ποσοστό αντικατάστασης του πετρελαίου με φυσικό αέριο.
Στόχος της εργασίας είναι η εύρεση των επιδόσεων και των εκπομπών καυσαερίων, με κυριότερες εκπομπές το διοξείδιο του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου για τις διάφορες παραμέτρους λειτουργίας και κυρίως η σύγκριση των στοιχείων αυτών του κινητήρα σε κατάσταση καύσης αμιγώς πετρελαίου και σε καύση διπλού καυσίμου.
Για την εύρεση των αποτελεσμάτων, χρησιμοποιείται το υπολογιστικό πακέτο GT-Power της εταιρίας Gamma Technologies Inc. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα μονοδιάστατης προσομοίωσης, που χρησιμοποιείται αρκετά στην αυτοκινητοβιομηχανία. |
el |
heal.abstract |
This diploma thesis deals with the operation of a six-cylinder turbocharged diesel engine, capable of working with dual fuel. Specifically, diesel fuel and natural gas are injected simultaneously in various engine speeds, loads and substitution rates.
The main goal of this study is the determination of the performance of the engine and the exhaust emissions, taking into consideration all the various working factors, and the comparison between the diesel engine and the dual fuel engine.
For the results, the simulating program GT-Power (Gamma Technologies Inc.) was used. |
en |
heal.advisorName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Φούντη, Μαρία |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
114 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|