HEAL DSpace

Σύγκριση μοντέλων υπολογισμού κατανάλωσης ενέργειας και εκπεμπόμενων ρύπων για τις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιατίτσας, Ρωμανός - Ιωάννης el
dc.contributor.author Siatitsas, Romanos - Ioannis en
dc.date.accessioned 2017-02-03T09:51:27Z
dc.date.available 2017-02-03T09:51:27Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44290
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13888
dc.rights Default License
dc.subject Μοντέλα υπολογισμού κατανάλωσης ενέργειας el
dc.subject Ρύποι el
dc.subject Οδικές μεταφορές el
dc.subject Σιδηροδρομικές μεταφορές el
dc.subject Διατροπικές μεταφορές el
dc.subject Road freight energy consumption model en
dc.subject Rail freight energy consumption model en
dc.subject Pollutants en
dc.subject Road and rail transport en
dc.subject Intermodal transport en
dc.title Σύγκριση μοντέλων υπολογισμού κατανάλωσης ενέργειας και εκπεμπόμενων ρύπων για τις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορές, εμπόριο, ενέργεια, τεχνολογία και άλλες υπηρεσίες el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/fc249af9d45978ec077930f62c670c8772f40783
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-11-04
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύγκριση μοντέλων υπολογισμού κατανάλωσης ενέργειας και εκπεμπόμενων ρύπων για τις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές. Εξετάστηκαν έξι μοντέλα οδικών και έξι μοντέλα σιδηροδρομικών οχημάτων. Τα μοντέλα αυτά συγκρίθηκαν {α} ως προς την ευκολία συλλογής στοιχείων για την εφαρμογή τους (μεταβλητές εισόδου) και {β} ως προς την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των υπολογισμών τους (αξιοποιήθηκαν αποτελέσματα σχετικών εργασιών καθώς και μετρήσεις κατανάλωσης συρμών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Επιπλέον, για την διαδρομή Θεσσαλονίκη – Σόφια, εξετάστηκε για όλα τα ανωτέρω μοντέλα, η επιρροή επί μέρους παραμέτρων (κλίση οδού/σιδ.γραμμής, βάρος μεταφερόμενων εμπορευμάτων) μέσω διατύπωσης και επίλυσης μεγάλου αριθμού ενναλακτικών σεναρίων. Τέλος, πραγματοποιήθηκε σύγκριση αμιγώς οδικής και διατροπικής μεταφοράς (φορτηγό-τραίνο) ως προς τους εκπεμπόμενους ρύπους, για 13 διαδρομές του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου IV. el
heal.abstract The main subject of the present diploma thesis is the comparison of road and rail freight energy consumption models. A total of six road and six rail freight energy consumption models have been investigated. The comparison of models was based on {a} how easy was the process of required data collection (input variables) and {b} how reliable and valid was the calculation results of each model (relative literature references and TRAINOSE real consumption measurements have been used in order to evaluate models). Furthermore, all models have been applied in road and rail route Thessaloniki – Sofia by formulating and solving a large number of alternative scenarios. The scope was to investigate the influence of individual parameters (road or railway gradient, load weight) on consumption calculation. Moreover, a comparative study of road and intermodal freight transport (truck – train) was performed along 13 routes of Paneuropean Corridor IV, based on the emission of pollutants taking place in each transport scenario. en
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 123 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής