dc.contributor.author |
Σιατίτσας, Ρωμανός - Ιωάννης
|
el |
dc.contributor.author |
Siatitsas, Romanos - Ioannis
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-02-03T09:51:27Z |
|
dc.date.available |
2017-02-03T09:51:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-03 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44290 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13888 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μοντέλα υπολογισμού κατανάλωσης ενέργειας |
el |
dc.subject |
Ρύποι |
el |
dc.subject |
Οδικές μεταφορές |
el |
dc.subject |
Σιδηροδρομικές μεταφορές |
el |
dc.subject |
Διατροπικές μεταφορές |
el |
dc.subject |
Road freight energy consumption model |
en |
dc.subject |
Rail freight energy consumption model |
en |
dc.subject |
Pollutants |
en |
dc.subject |
Road and rail transport |
en |
dc.subject |
Intermodal transport |
en |
dc.title |
Σύγκριση μοντέλων υπολογισμού κατανάλωσης ενέργειας και εκπεμπόμενων ρύπων για τις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταφορές, εμπόριο, ενέργεια, τεχνολογία και άλλες υπηρεσίες |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/fc249af9d45978ec077930f62c670c8772f40783 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-11-04 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύγκριση μοντέλων υπολογισμού κατανάλωσης ενέργειας και εκπεμπόμενων ρύπων για τις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές. Εξετάστηκαν έξι μοντέλα οδικών και έξι μοντέλα σιδηροδρομικών οχημάτων. Τα μοντέλα αυτά συγκρίθηκαν {α} ως προς την ευκολία συλλογής στοιχείων για την εφαρμογή τους (μεταβλητές εισόδου) και {β} ως προς την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των υπολογισμών τους (αξιοποιήθηκαν αποτελέσματα σχετικών εργασιών καθώς και μετρήσεις κατανάλωσης συρμών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Επιπλέον, για την διαδρομή Θεσσαλονίκη – Σόφια, εξετάστηκε για όλα τα ανωτέρω μοντέλα, η επιρροή επί μέρους παραμέτρων (κλίση οδού/σιδ.γραμμής, βάρος μεταφερόμενων εμπορευμάτων) μέσω διατύπωσης και επίλυσης μεγάλου αριθμού ενναλακτικών σεναρίων. Τέλος, πραγματοποιήθηκε σύγκριση αμιγώς οδικής και διατροπικής μεταφοράς (φορτηγό-τραίνο) ως προς τους εκπεμπόμενους ρύπους, για 13 διαδρομές του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου IV. |
el |
heal.abstract |
The main subject of the present diploma thesis is the comparison of road and rail freight energy consumption models. A total of six road and six rail freight energy consumption models have been investigated. The comparison of models was based on {a} how easy was the process of required data collection (input variables) and {b} how reliable and valid was the calculation results of each model (relative literature references and TRAINOSE real consumption measurements have been used in order to evaluate models). Furthermore, all models have been applied in road and rail route Thessaloniki – Sofia by formulating and solving a large number of alternative scenarios. The scope was to investigate the influence of individual parameters (road or railway gradient, load weight) on consumption calculation. Moreover, a comparative study of road and intermodal freight transport (truck – train) was performed along 13 routes of Paneuropean Corridor IV, based on the emission of pollutants taking place in each transport scenario. |
en |
heal.advisorName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
123 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|