dc.contributor.author |
Λουβερδή- Φοιτή, Στέλλα
|
el |
dc.contributor.author |
Louverdi- Foiti, Stella
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-02-06T11:40:39Z |
|
dc.date.available |
2017-02-06T11:40:39Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44311 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13827 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
steel |
el |
dc.subject |
Lateral torsional buckling |
en |
dc.subject |
Στρεπτοκαμπτικός λυγισμός |
el |
dc.subject |
Γέφυρες |
el |
dc.subject |
Steel bridges |
en |
dc.subject |
Λυγισμός θλιβόμενου πέλματος |
el |
dc.subject |
Structural analysis |
en |
dc.title |
Εφαρμογή εναλλακτικών μεθόδων στον έλεγχο στρεπτοκαμπτικού λυγισμού γεφυρών |
el |
dc.title |
Implementation of alternative methods on lateral torsional buckling of bridges |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Δομική μηχανική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-11-01 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει την διερεύνηση και εφαρμογή εναλλακτικών μεθόδων στον έλεγχο στρεπτοκαμπτικού λυγισμού γεφυρών. Συγκεκριμένα εξετάζει σε σχέση με τις κλασικές μεθόδους ελέγχου του Ευρωκώδικα, την εναλλακτική της προσομοίωσης ολόσωμης δοκού με δικτύωμα το οποίο κατασκευάστηκε σε λογισμικό Sofistik.
Το πρόβλημα του προσδιορισμού του κρίσιμου φορτίου λυγισμού για την περίπτωση του θλιβόμενου πέλματος μια δικτυωτής ή ολόσωμης γέφυρας, μελετήθηκε από πολλούς ερευνητές οι οποίοι κατέληξαν σε διάφορες προσεγγιστικές μεθόδους για τον υπολογισμό του και ο αντίστοιχος έλεγχος ευστάθειας έχει αποδειχθεί αναγκαίος για τις γέφυρες.
Για τον έλεγχο του μοντέλου της δικτυωτής προσομοίωσης εξετάστηκαν αμφιέρειστες δοκοί με πλευρικές δεσμεύσεις καταπονούμενες από κατακόρυφα φορτία και συγκρίθηκαν με τον αναλυτικό υπολογισμό της κρίσιμης ροπής.
Στη συνέχεια έγινε σύγκριση της απλοποιημένης μεθόδου του Ευρωκώδικα, για την ολόσωμη δοκό, με τη γενική μέθοδο για την οποία λαμβάνονται αποτελέσματα από την ανάλυση του Sofistik για το δικτυωτό προσομοίωμα. Η σύγκριση αυτή των μεθόδων εφαρμόστηκε στην αμφιέρειστη δοκό, σε παραδείγματα γεφυρών δύο και τριών ανοιγμάτων, σε φάση κατασκευής και σε φάση λειτουργίας, με διαφορετικές κάθε φορά εξασφαλίσεις των θλιβόμενων πελμάτων.
Από την εφαρμογή και τον έλεγχο αυτών των προσομοιωμάτων συμπεραίνουμε την αξιοπιστία του δικτυωτού μοντέλου και των αποτελεσμάτων των απλοποιημένων- προσεγγιστικών μεθόδων. Επιπλέον οδηγηθήκαμε στο συμπέρασμα της σημαντικότητας της επιλογής του κατάλληλου μήκους λυγισμού και κατάλληλων συνδέσμων δυσκαμψίας για την εξασφάλιση των θλιβόμενων πελμάτων. |
el |
heal.abstract |
The purpose of the following dissertation thesis is to analyse and implement alternative methods on Lateral Torsional buckling of bridges. More specifically, the alternative option of simulating a beam into a steel truss model, which was created in Sofistik Software, is examined in relation to the conventional testing methods of the Eurocodes.
A lot of researchers have studied the problem of defining the critical buckling load of a composite bridge. Furthermore, they have acknowledged various approaching methods for the definition of the critical load of the distressed cord section and thus, the corresponding stability testing has been proven to be essential.
In order to test the model of the steel truss bridge, the study examines simply supported beams with lateral bracing which are stressed by vertical shear and consequently it compares them to the analytical calculation of the critical elastic moment.
Moreover, there is a comparison of the simplified method of the Eurocodes, to the general method, where the results from the Sofistik software on the steel truss simulation were used. This comparison was applied to simply supported beams and to two or three-span bridges during the construction, as well as, the function phase. In each case different rigid lateral supports were tested.
Finally, through the implementation and the testing of all those simulations we realize the reliability of both, the steel truss model and the results of the simplified approaching methods. Therefore, we assume the importance of choosing the appropriate critical length, as well as, the appropriate stiffness of lateral supports in order to assure the distressed cords. |
en |
heal.advisorName |
Βάγιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βάγιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Θανόπουλος, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
102 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|