dc.contributor.author | Χανιωτάκης, Πέτρος | el |
dc.contributor.author | Chaniotakis, Petros | el |
dc.date.accessioned | 2017-02-10T12:55:31Z | |
dc.date.available | 2017-02-10T12:55:31Z | |
dc.date.issued | 2017-02-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44328 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13787 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακή συμφόρηση | el |
dc.subject | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.subject | Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών | el |
dc.subject | Συμμετοχική ανίχνευση | el |
dc.subject | Χρήστες ως αισθητήρες | el |
dc.subject | ΗΠΑ | el |
dc.subject | en | |
dc.subject | Streaming API | en |
dc.subject | Traffic | en |
dc.subject | Congestion | en |
dc.subject | Social media | en |
dc.subject | Crowd sourcing | en |
dc.subject | Citizens as sensors | en |
dc.subject | USA | en |
dc.title | Πρότυπη διαδικτυακή εφαρμογή ανάκτησης πληροφοριών μέσω κοινωνικών δικτύων για τη χωροχρονική ανάλυση κυκλοφοριακών δεδομένων αστικών περιοχών σε περιβάλλον GIS | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Geographical information systems | el |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unescothes/C01671 | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-10-27 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία προτείνεται η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων ως εναλλακτική πηγή χωρικών δεδομένων πραγματικού χρόνου που σχετίζονται με την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Αναπτύσσεται επιχειρηματολογία για το πόσο χρήσιμες είναι οι πληροφορίες από τα κοινωνικά δίκτυα για την λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος τόσο για την επεξεργασία τους σε πραγματικό χρόνο, όσο και για εκ των υστέρων ανάλυση. Παρουσιάζεται διαδικτυακή εφαρμογή η οποία αφενός, συλλέγει μηνύματα από το κοινωνικό δίκτυο Twitter που αναφέρονται σε περιστατικά συμφόρησης και αφετέρου τα αποτυπώνει σε διαδικτυακό χάρτη, σε ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εργασίας. Η εφαρμογή που αναπτύχτηκε πιστεύεται ότι αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο ενημέρωσης των πολιτών για την κίνηση στους δρόμους, παράμετρος βασική για την επίλυση του προβλήματος. Εκτός από την ανάλυση σε πραγματικό χρόνο τα μηνύματα αποθηκεύονταν σε βάση δεδομένων για περαιτέρω ανάλυση με σκοπό την ανάδειξη χωρικών και χρονικών παραμέτρων της συμφόρησης. Εντός περιόδου 70 ημερών ανακτήθηκαν 130.000 μηνύματα τα οποία προέρχονταν από την χώρα των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και στα οποία διενεργήθηκαν διαφόρων ειδών χωροχρονικές αναλύσεις σε περιβάλλον GIS. Τέλος, τα αποτελέσματα των αναλύσεων συγκρίνονται με επίσημα δεδομένα για να αναδειχθεί η αξιοπιστία τους και κατά επέκταση η καταλληλότητα των κοινωνικών δικτύων ως έγκυρη πηγή κυκλοφοριακών πληροφοριών. | el |
heal.abstract | The following diploma thesis advocates the utilization of social networks as an alternative source of real time spatial data regarding congestion. The usefulness of social media information is argued, in regards to relieving congestion problems as well as real time processing and later analysis. A web application is presented that collects data from the social network Twitter, referring to traffic incidents and imprints them on a web map hosted in the page created for the needs of the thesis. The aforementioned application is considered to be a useful tool in the hands of the public and a vital factor in resolving the problem. In addition, the data collected are stored for further analysis aiming to point out the spatial and temporal aspects of congestion. Within 70 days, 130.000 Tweets from USA were retrieved and analyzed using various spatial and temporal procedures in GIS environment. In conclusion, the product of the analysis was compared to official data in order to test the reliability and suitability of social networks as a valid source of traffic information. | en |
heal.advisorName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Θάνος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 110 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: