dc.contributor.author | Παντελίδης, Θεόδωρος-Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Pantelidis, Theodoros-Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2017-02-16T10:09:41Z | |
dc.date.available | 2017-02-16T10:09:41Z | |
dc.date.issued | 2017-02-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44373 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13842 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Θεωρία παιγνίων | el |
dc.subject | Συστήματα πολλαπλών αεροδρομίων | el |
dc.subject | Αναλυτικά μοντέλα τιμολόγησης | el |
dc.title | Καθορισμός τελών αεροδρομίων σε καθεστώς πλήρους η μερικής ιδιωτικοποίησης με τη θεωρία παιγνίων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μεταφορές | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-11-02 | |
heal.abstract | Η θεωρία παιγνίων έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στις εφαρμογές της οικονομίας και του στρατηγικού μάνατζμεντ. Τα αεροδρόμια εκτός από αναπόσπαστα κομμάτια της εναέριας μετακίνησης αποτελούν και μεγάλες επιχειρήσεις, που μπορούν να μελετηθούν ως προς την τιμολόγηση των υπηρεσιών τους και την κερδοφορία τους. Μετά τα μέσα του 1980 ξεκίνησε η απελευθέρωση των αεροδρομίων από την κρατική ιδιοκτησία και η αυξανόμενη τάση για ιδιωτικοποίηση η οποία αποτέλεσε πεδίο εκτεταμένης έρευνας στον κλάδο της οικονομίας. Ως μέρη ολιγοπωλιακών αγορών, τα αεροδρόμια αποτέλεσαν κατάλληλο υπόβαθρο μελέτης της θεωρίας των παιγνίων. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια στις μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές αυξημένης κίνησης παρατηρείται το φαινόμενο ανάπτυξης συστημάτων πολλαπλών αεροδρομίων. Επομένως, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη του ανταγωνισμού μεταξύ αεροδρομίων της ίδιας περιοχής. Η παρούσα εργασία έρχεται να προσθέσει ένα νέο μοντέλο στα ήδη υπάρχοντα αναλυτικά μοντέλα τιμολόγησης και εξάγει συμπεράσματα για τα ιδιοκτησιακά σχήματα που μπορεί να υπάρξουν σε ένα ολιγοπώλιο. Επίσης το ολιγοπώλιο αυτό περιέχει σύστημα πολλαπλών αεροδρομίων και εξετάζεται η κοινή ιδιοκτησία των αεροδρομίων του. | el |
heal.advisorName | Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 137 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: